Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Koszty w trakcie zawieszenia działalności


wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Maciej

Guest_Maciej
  • Goście

Napisano 24 listopad 2014 - 15:13

Witam,

 

mam pytanie czy w trakcie zawieszenia działalności można do KPiR wpisać koszty stałe takie jak opłata za telefon i parking? Nie jestem VATowcem i działalność miałem zawieszoną na okres 1 miesiąca.

 



#2 Borowska Angelika

Borowska Angelika

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 101 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 24 listopad 2014 - 21:36

Witam,

Zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej przedsiębiorca w trakcie zawieszenia działalności gospodarczej ma obowiązek regulowania zobowiązań zaciągniętych przed jej zawieszeniem, np. koszty leasingu, najmu, abonamentu telefonicznego.

.

Jeżeli podczas zawieszenia były ponoszone tego typu koszty należy ująć je w KPiR.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych