Skocz do zawartości

Sklep internetowy

biznes student pomysł

wróć do serwisu Moja Firma 47 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_moinik

Guest_moinik
  • Goście

Napisano 19 listopad 2014 - 19:33

Witam

Chciałabym otworzyć sklep internetowy z ubraniami i biżuterią (docelowym klientem mają być kobiety). Planuję stworzyć własną stornę internetową i dodatkową stronę na facebook'u ponieważ to mi może przynieść duży rozgłos. Lecz jestem zupełnie zielona w tym jak zacząć i jaki kierunek obrać. Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie się mogę zgłosić bądź sam mi podpowiedzieć jak zacząć? (zrobić biznes plan, zarejestrować firmę itp.)

Jestem studentką - czy przysługują mi w związku z tym jakieś ulgi bądź dofinansowanie do takie przedsięwzięcia?

P.S. Może i nie wiele wiem i może kogoś to zrazić, ale na prawdę chciałabym się tego nauczyć/dowiedzieć a więc bardzo proszę o potraktowanie mnie poważnie.

Pozdrawiam

#2 kliner

kliner

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 72 postów

Napisano 03 luty 2015 - 14:01

I jak, udało się coś podziałać? Chcesz sprzedawać u siebie znane marki tak jak new yorker czy diverse? Czy jednak wolisz ściągać ubrania mniej znanych marek?

#3 Sobi

Sobi

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 893 postów
  • LokalizacjaWwa

Napisano 03 luty 2015 - 21:31

Musisz zarejestrować działalność gospodarczą. Obecnie wszystko możesz zarejestrować poprzez Internet. https://prod.ceidg.g...idg.cms.engine/

#4 Fizo

Fizo

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 456 postów

Napisano 13 luty 2015 - 10:02

Potrzebujesz firmy, która stworzy kompleksowo stronę, sklep, nauczy cię obsługi...i od tego bym zaczął. Poradniki na temat prowadzenia działalności dostępne są w sieci, na stronach UP.

#5 Andrzej Lazarowicz

Andrzej Lazarowicz

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 43 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 21 luty 2015 - 11:40