Skocz do zawartości


zepsuty laptop a prawo konsumenta

laptop konsument prawo konsumenta gwarancja wymiana zwrot pieniędzy naprawa

5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Ada

Guest_Ada
  • Goście

Napisano 05 październik 2014 - 12:50

Witam, 

mam problem z laptopem. Zakupiłam go w czerwcu ubiegłego roku i od tej pory laptop był 3 razy w naprawie. Za każdym razem informowano mnie o uwzględnieniu naprawy w ostatnim dniu (czyli 14 dnia), później trzymano go około półtora miesiąca (gdybym nie chodziła do sklepu się upominać pewnie dłużej by trwało). Tak więc nie miałam laptopa jakieś 5 miesięcy, w czym gwarancja sobie leci dalej. Za każdym razem występuje ta sama usterka. Teraz muszę go oddać po raz 4. Mam pytanie czy z jakiegoś artykułu mogę domagać się nowego sprzętu, a najlepiej zwrotu gotówki ? Sprzęt oddawałam w sklepie na gwarancji, chociaż mam gwarancję door to door, czy to jakaś różnica ? 

Proszę poradę, z góry dziękuję :) 



#2 Guest_iwona

Guest_iwona
  • Goście

Napisano 06 październik 2014 - 20:40

powiedz jaki masz ten laptop ? Mam bardzo podobny przypadek



#3 adrianaa

adrianaa

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 07 październik 2014 - 04:33

z Lenovo, oprogramowanie Windows 8



#4 eldem

eldem

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 327 postów

Napisano 07 październik 2014 - 17:21

Zwrotu pieniędzy zarządaj i nie daj im przeciągać sprawy bo na to chyba jest jakiś określony termin.



#5 adrianaa

adrianaa

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 07 październik 2014 - 21:54

Bardzo chętnie, ale czym mam takie prawo ?



#6 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 28 październik 2014 - 19:26

Należy korzystać z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego i reklamować na jej podstawie, z żądaniem wymiany niesprawnego laptopa, skoro poprzednie naprawy nie usunęły wady. Pomoże rzecznik konsumentów.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: laptop, konsument, prawo konsumenta, gwarancja, wymiana, zwrot pieniędzy, naprawa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych