Skocz do zawartości


Zdjęcie

Naciągacze i oszuści? co robić? zna ktoś firmę COK Imperia Corporation

Naciągacze

2449 odpowiedzi w tym temacie

#2441 Guest_Ola

Guest_Ola
  • Goście

Napisano 29 luty 2016 - 21:47

Ciekawe co teraz piszą w tym piśmie. Może ktoś już dostał?


Może lipiec niech tego nie odbiera ;) a co może być w środku? ?? To co zawsze ...wezwanie do zapłaty i windykacja.

#2442 Guest_Kinga

Guest_Kinga
  • Goście

Napisano 01 marzec 2016 - 09:12

Reklamacja

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121)

2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

3. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

4. W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

6. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.

7. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

8. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

9. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

11. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

12. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

13. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.


14. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.

15. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.

16. Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na wskazany adres.
 



#2443 Guest_Mariposa

Guest_Mariposa
  • Goście

Napisano 15 marzec 2016 - 22:01

Cześć, ja odstąpiłam od umowy w terminie wyznaczonym przez t2c i mam podbitą przez nich zwrotkę. Mimo to i tak mnie nękają. Oczywiście nie zapłaciłam. Zgłosiłam sprawę na prokuraturze, ta przekazała ją policji, a ta umorzyła śledztwo, bo nie mozna ścigać firmy za nękanie, a ja nie dałam się oszukać :/. UOKIK przygląda się sprawie, bo też tam pisałam. W styczniu na stary adres dostałam pismo od Kancelarii Windykacji Sadowej, gdzie straszą sadem i komornikiem. Wiem, że to przekręt, bo wysyłałam do nich pisma i informowałam o zmianie adresu, (mam zwrotki), a oni wysyłają mi te śmieciowe groźby na stary adres. Proponuję się nie przejmować. Ktoś załatwi pozew zbiorowy? Tylko to ma sens.

#2444 Guest_Boni

Guest_Boni
  • Goście

Napisano 30 marzec 2016 - 11:03

Dziewczyny macie jakieś informacje w naszej sprawie? Nie mam konta na face booku więc nie jestem na bieżąco. Z prokuratury też nic nie przysłali.

#2445 Guest_Grzegorz

Guest_Grzegorz
  • Goście

Napisano 06 kwiecień 2016 - 22:01

Niczego nie odsyłać. Jeśli towar został dostarczony do skrzynki na listy, a nie do rąk odbiorcy to nie został dostarczony w sposób prawidłowy (brak potwierdzenia odbioru). Wówczas nic nie trzeba robić. Będą wysyłać ponaglenia, telefony, kwota urośnie do prawie 300zł, może nawet i będzie informacja o przydzieleniu komornika, ale to tylko straszaki bo nie ma formalnie zawartej umowy, a przesyłki nie są prawidłowo odebrane. Wystarczy to przeczekać. Sam to przechodziłem. Po ok. roku mojej cierpliwości i niereagowania dali sobie spokój;) Oczywiście wszystkie przesyłki sobie przyjąłem, rozpakowałem i podarowałem żonie;) Potraktowałem to jako darmowy prezent tak jak to było mówione przez telefon;)

#2446 Guest_Kindeba

Guest_Kindeba
  • Goście

Napisano 21 listopad 2016 - 16:42

Ludzie, jeśli zostaliście oszukani i chcecie wziąć udział w zeznaniach obciążających Tomasza Obare (prezesa Impera Corporation, TCC Poland, CC Promotions) i jego prawą rękę Aleksandre Drobczyk to zapraszam do kontaktu z Prokuraturą Okręgową w Katowicach lub Rejonową w Łodzi na ul. Dąbrowskiego 40. Komenda Wojewódzka Wydział Przeciwko Mieniu (insp. A. Dubiel) prowadzi duże postępowanie przeciwko tym ludziom. Zgłaszajacie swoje sprawy.



#2447 wanda172

wanda172

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 160 postów

Napisano 15 marzec 2017 - 15:40

Dziewczyny !! Po co zamartwiacie się i próbujecie wysyłać jakieś odstąpienia od umowy skoro tak naprawdę nie podpisaliście, ani nie wyraziliście świadomej zgody na zawarcie umowy!! Ta firma - oszustów,wyłudzaczy chce Was tylko zmanipulować do tego, żebyście czuli zastraszeni i mieli świadomość, że faktycznie jesteście im coś dłużni. Setki dziewczyn została już nabrana na ich konkursową, darmową bieliznę, która tak naprawę nie istnieje. Wpłaciły pieniądze za NIC !! To jest właśnie ich chwyt biznesu. Naciągają naiwne, niczego świadome Polski. Nie zawracajcie sobie głowy wezwaniami, telefonami z rzekomej windykacji.Oni na tym właśnie żerują, Jeśli wysyłacie jakieś odstąpienie, dzwonicie to oni widzą, że przejmujecie się tą sprawą i nadal będą Was nękać. Paczki i ich rzekome wezwania do zapłaty przychodzą zwykłym listem ekonomiczny- wpadają nam do skrzynek więc też nie mają żadnego prawnego dowodu, że my otrzymaliśmy ich zawiadomienia. Tak naprawdę powinniśmy przeczytać to i potargać. Nikt tam tego nie udowodni, że cokolwiek otrzymaliście. Czego Wy się w ogóle boicie ?! Wiecie co to są windykacje??!! Windykacje w ostateczności nadaje wyrok sądowy, a gdzie oni zgłoszą tysiące osób do sądu ?!? Więc o czym tu mowa.

Dziewczyny  naprawdę nie zawracajcie sobie nimi głowy, to jest logika tej firmy! Żerująca na zwykłej naiwności i bezmyślośći ludzi który zostają straszeni przez nich. 

Pozdrawiam.

Swoich dłużników przekazuję przez Internet od razu do windykacji na koszy dłużnika na eNakazpl.



#2448 Guest_Kunegunda

Guest_Kunegunda
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2017 - 09:58

Ludzie, Prokuratura Okregowa W Katowicach i Komenda Wojewódzka Katowice wydzial do Walki przecieko Mieniu prowadzi wielkie sledztwo przeciwko firom Tomasza Karola Obara CC promotions T& A Investment Group TCC Poland Ceron Inkasso Benazzo International i inne. Zglaszajcie swoje zeznania i dowody tam lub w swoich komendach podajac ze to barszo duza sprawa ktora prowadza oni i zeby dolaczyli wasze zeznania. To wazne bo moze to im ujsc na sucho.

#2449 Guest_Kunegunda

Guest_Kunegunda
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2017 - 10:02

Ludzie, Prokuratura Okregowa W Katowicach i Komenda Wojewódzka Katowice wydzial do Walki przecieko Mieniu prowadzi wielkie sledztwo przeciwko firom Tomasza Karola Obara CC promotions T& A Investment Group TCC Poland Ceron Inkasso Benazzo International i inne. Zglaszajcie swoje zeznania i dowody tam lub w swoich komendach podajac ze to barszo duza sprawa ktora prowadza oni i zeby dolaczyli wasze zeznania. To wazne bo moze to im ujsc na sucho.

#2450 wanda172

wanda172

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 160 postów

Napisano 15 maj 2017 - 14:43

Swoich dłużników przekazuję przez Internet od razu do windykacji na koszy dłużnika na eNakazpl.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naciągacze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych