Skocz do zawartości


Reklamacja parasola

parasol reklamacja zwrot gotowka termin

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Szymon

Guest_Szymon
  • Goście

Napisano 02 październik 2014 - 18:37

Witam serdecznie,

mam następujący problem: od ponad miesiąca czekam na rozpatrzenie reklamacji zakupionego parasola na kwotę 80 zł. Nie zostałem poinformowany, czy reklamacja zostanie uznana, w związku z tym wiem, że jest ona uzasadniona.

Ale czy biorąc pod uwagę to, że jest to 2 reklamacja tego samego towaru w przeciągu krótkiego czasu, mogę domagać się już zwrotu pieniędzy? Dodam, że sklep z dnia na dzień został zamknięty, a ja w każdym tygodniu po kilka razy chodziłem się pytać, ale zawsze zostałem zbywany.

Rozmawiałem z właścicielem sklepu, jednak jest to osoba bardzo niekulturalna, która w żadnym stopniu nie poczuwa się do odpowiedzialności by rozwiązać mój problem.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.



#2 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 03 październik 2014 - 21:55

Najprościej zwrócic się o pomoc do właściwego terenowo Rzecznika konsumentów, może wtedy gość zrozumie, że to nie przelewki. Rzecznik w ostateczności może w imieniu konsumenta wnieść sprawę do sądu. Pomoc Rzecznika jest bezpłatna.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: parasol, reklamacja, zwrot, gotowka, termin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych