Skocz do zawartości


Mój Inforek


wróć do serwisu Księgowość 19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Janek

Guest_Janek
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2014 - 07:58

Od ponad 8 lat korzystam z produktów wydawnictwa Infor. Ostatnio zainstalowałem infororganizer, który mi się podoba. A jakie są wasze opinie na  temat produktów Infor.pl? Z jakich produktów korzystacie? Co wam się najbardziej podoba. Może jest coś o czym powinienem wiedzieć.



#2 A.Conte

A.Conte

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 92 postów

Napisano 12 wrzesień 2014 - 08:46

Ja z produktów wydawnictwa Infor zacząłem korzystać na praktykach, jeszcze na studiach. Teraz prowadzę własne biuro i nadal korzystam. Mam wykupiony roczny pakiet InforLex i spełnia on moje oczekiwania w 100 proc. Najbardziej mi się podoba, że wszystkie interesujące mnie czasopisma oraz Gazeta Prawna jest w jednym miejscu.

 

Pozdrawiam



#3 Fiona Maphona

Fiona Maphona

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 253 postów

Napisano 12 wrzesień 2014 - 08:51

Od ponad 8 lat korzystam z produktów wydawnictwa Infor. Ostatnio zainstalowałem infororganizer, który mi się podoba. A jakie są wasze opinie na  temat produktów Infor.pl? Z jakich produktów korzystacie? Co wam się najbardziej podoba. Może jest coś o czym powinienem wiedzieć.

Drogi Janku. Tak, jest coś o czym powinieneś wiedzieć - to inforlex - najbogaszy produkt Inforu. Baza aktów prawnych, orzecznictwa i piśmiennictwa. Ma wiele wersji - każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie.



#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2014 - 08:52

Ja miałem prenumeratę Poradnika Instytucji Pomocy Społeczenej. Niestety już nie jest wydawany. Szkoda. Teraz korzystam z informacji na portalu Infor.pl Bardzo mi się podoba, że informacje są z kilkunastu dziedzin a nie tylko wąsko zakrojone. Brakuje mi tutaj informacji z finansów.



#5 Joanka S

Joanka S

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 687 postów

Napisano 12 wrzesień 2014 - 09:03

Nie mam jeszcze infororganizera, ale korzystam z Kodeks pracy 2014 z komentarzem,gdzie mogę znaleźć wszystkie interesujące mnie interpretacje dotyczące mojej pracy oraz mam dostęp do Obliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń. Z produktów INFORU  korzystam od początku mojej pracy zawodowej pamiętającej  wydanie papierowe Kadry i Płace,które otrzymywałam co dwa tygodnie.. oczywiście Inforlex - dostęp powinien mieć każdy zwłaszcza osoby początkujące w zawodzie.



#6 Juliaa

Juliaa

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 221 postów

Napisano 12 wrzesień 2014 - 09:08

Witam,

 

ja chciałabym pochwalić serwis kadry za aktualności. Dzięki niemu zawsze jestem dobrze poinformowana już z samego rana jak włączam komputer. Poza tym bardzo cenię sobie właśnie to FORUM. Swego czasu działający tu eksperci bardzo szybko pomogli mi w rozwiązaniu kilku spraw. Chciałabym w szczególności podziękować Pani Bogusławie - świetny ekspert z prawa pracy.



#7 Guest_Tomasz

Guest_Tomasz
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2014 - 09:55

Ja zainstalowałam infororganizera a teraz również Asystenta konkurencyjnego wydawnictwa (G/O/F/I/N). Ten drugi wydaje się być bardziej przejrzysty. na infororganizerze za duzo jednak tego wszystkiego. no i radia nie ma jak sluchać, a w asystencie radyjko i inne luzne rzeczy. lubię ciekawostki nie tylko związane stricte z moją pracą.



#8 Bogusława

Bogusława

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 8194 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 12 wrzesień 2014 - 10:37

Witam wszystkich

INFOR posiada wiele produktów,które warto mieć zawsze pod ręką z racji wykonywanego zawodu.Przy zmianie przepisów nie wyobrażam sobie pracy bez odpowiednich narzędzi w postaci dostępu na przykład do Encyklopedia kadr i płac lub Inforlex. Wiele jest produktów,które warto jest posiadać.Dodam tylko,że z Inforem startowałam do wykonywania mojego obecnego zawodu i nigdy się nie zawiodłam,zawsze uzyskałam odpowiedź na nurtujące mnie pytania.Pozdrawiam Julię miło znowu Cię widzieć.



#9 Guest_Księgowa Martyna

Guest_Księgowa Martyna
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2014 - 14:28

infororganizer jest ciekawy ale zajmuje duzo miejsca, sporo pamięci, wyswietla kilka nowosci, inne guziki ale ja szczerze wole ASYSTENT G,O,F,I,N,U. Bo asystent jest PROSTY. I wchodzę w co chcę. Chcę oglądac forum  - oglądam, chce niusy - ogladam niusy. Organizer ma decydowac co ma mi sie podobac? chyba nie. w asystencie Słucham Radia, Dostaję luźną treśc, przepisy, kartki. Ten organier to jak kalkulator. sztywniak! dajcie oddech w tym organizerze.

 

w obu brakuje mi informacji z rynku finansow i biezacych waznych wydarzen.



#10 Guest_Weronika

Guest_Weronika
  • Goście

Napisano 16 wrzesień 2014 - 09:05

Mi bardzo podoba się IFK. Wszystko jest  w jednym miejscu i fajnie powiązane z organizerem. A co do samego organizera to spełnia on moje oczekiwania. Mi w organizerze nie jest potrzebne radio, kartki, czy przepisy. To narzędzie ma mi pomóc w pracy a nie zjadać mój czas. Jak dla mnie organizer jest OK.

 



#11 Guest_Mirosław

Guest_Mirosław
  • Goście

Napisano 16 wrzesień 2014 - 09:26

Witam wszystkich! To i ja dodam swoją opinię. Ja lubię mieć wszystko na papierze, dlatego moim ulubionym produktem Inforu jest Dziennik Gazeta Prawna, na infor.pl wchodzę sporadycznie, bo jak mówiłem zdecydowanie wolę papier. Inforroganizer zainstalowałem jednak z ciekawości. Zobaczyłem Wasze opinie i postanowiłem zainstalować także asystenta g.o.f.i.n.u. Na plus dla organizera na pewno są aktualności widoczne w pierwszym oknie. Nie trzeba nigdzie klikać, żeby się wyświetliły. Poza tym to bardzo podobne produkty. Myślę, że nawet któryś z nich zostawię na stałe. Jeszcze nie wiem, który. Musze popracować dłużej na jednym i drugim i wybiorę. Chętnie też poczytam Wasze opinie. Zawsze to coś nowego. Mam tylko nadzieję, że nie będzie mi się zawieszał przez to komputer. Wracając do asystenta, podoba mi się zakładka o przepisach i radio. Bardzo funkcjonalne.



#12 krzysiekziel

krzysiekziel

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 24 wrzesień 2014 - 20:21

Proszę o informację na wiadomośc prywatną.



#13 Guest_Jerzy K.

Guest_Jerzy K.
  • Goście

Napisano 10 październik 2014 - 13:53

Ja jestem pod wrażeniem dobrej  (od lat) jakości Biuletynu VAT - nie ma tam przypadkowych tematów, czy pobieżnie opracowanych tekstów. Świetne są także dodatki do numerów. Tak trzymać - pozdrawiam. JerzyK.



#14 Guest_Mateusz

Guest_Mateusz
  • Goście

Napisano 15 październik 2014 - 07:13

Co do produktów to nasza firma co rok je zamawia. Nie mamy jednak rzetelnej informacji co i kiedy się pojawi. Na co czekać a na co nie. Przykładowo z CH BECK mam w mailu co chwila informację o nowościach wydawniczych.



#15 Boogie

Boogie

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 18 listopad 2014 - 11:39

A co generalnie polecalibyście na start, czyli pierwszą przygodę z tego typu oprogramowaniem? Tak, żeby było kompleksowo, przejrzyście i w miarę intuicyjnie :)



#16 Sobi

Sobi

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 893 postów
  • LokalizacjaWwa

Napisano 30 listopad 2014 - 23:53

Nie wiem o jakie dokładnie oprogramowanie Ci chodzi. U nas w pracy mamy Symfonię i na niej wszystko liczymy a jeżeli chcesz bezpłatny od Inforu to zainstaluj infororganizer, ale te dwa programy służą do zupełnie czego innego. Infororganizer jest informacyjny. http://infororganizer.pl/



#17 kliner

kliner

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 72 postów

Napisano 03 grudzień 2014 - 13:51

Symfonia jest najbardziej popularna. I chyba większość firm z tego programu korzysta. 



#18 Guest_Adam

Guest_Adam
  • Goście

Napisano 14 kwiecień 2015 - 07:48

Witam

Ja do autorów opracowanych przepisów prawnych. Niestety denerwuje mnie jedno niedopracowanie lub świadoma niedogodność w obróbce tekstu.

Często nie mam internetu więc tekst ustawy czy rozporządzenia zapisuję sobie na dysku i albo go drukuję [bo to pozwala mi robić sobie notatki na tekście] albo przenoszę do worda bo lepiej mi się czyta.

Tymczasem teksty z tego portalu pozostawiają w wordzie pusty pas po prawej stronie [pozostałość po formatowaniu z komentarzami] co mocno ogranicza ilość i układ tekstu na stronie.

Nie mogę sobie poradzić, aby to wyeliminować, więc może mała podpowiedź w celu uzupełnienia mojej wiedzy co do formatowania dokumentów przenoszonych do worda, albo może trzeba na poziomie systemu umożliwić inne formatowanie przenoszonych tekstów do worda. Mam nadzieję, że rozwianie takiej drobnostki zamieni obecny minus w stosunku do lexa w którym to jest dużo wygodniejsze w plus dla tego portalu.

Pozdrawiam



#19 mataszek

mataszek

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 28 kwiecień 2015 - 05:22

przyznam ze n igdy nie korzystalem ale moze pora sprobowac



#20 Ela - WebTaxOffice

Ela - WebTaxOffice

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 34 postów

Napisano 08 sierpień 2015 - 21:23

Od ponad 8 lat korzystam z produktów wydawnictwa Infor. Ostatnio zainstalowałem infororganizer, który mi się podoba. A jakie są wasze opinie na  temat produktów Infor.pl? Z jakich produktów korzystacie? Co wam się najbardziej podoba. Może jest coś o czym powinienem wiedzieć.

Moje biuro księgowe online sporadycznie korzysta z publikacji Infor. Kilka razy kupiłam opracowania podatkowe i muszę przyznać, że są bardzo przydatne i jest wiele praktycznych informacji na temat podatków. Jednakże opisy czasami są zbyt obszerne.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych