Skocz do zawartości

Wypadek w Łodzi - jakie odszkodowanie

15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Irena

Guest_Irena
  • Goście

Napisano 01 sierpień 2014 - 22:40

Miałam wypadek. Poszukuję osoby z Łodzi, która pomogłaby odzyskać należne mi odszkodowanie.

#2 bakarat

bakarat

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 464 postów

Napisano 01 sierpień 2014 - 23:24

Ja mogę ci polecić Kancelarię Prawną Meritum. Tu jest do nich kontakt oraz ich oferta http://meritumodszkodowania.pl Prawnik Agnieszka Mikołajczyk jest naprawdę dobra w tego typu sprawach.

#3 Guest_Andrzej

Guest_Andrzej
  • Goście

Napisano 20 sierpień 2014 - 07:50

Witam. Myślę, że byłbym w stanie pomóc. Jestem młodym prawnikiem, walczę z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, także priorytetem jest dla mnie to, żeby uzyskać dla poszkodowanego jak najwyższe odszkodowanie. Należność dopiero po wygranej, wcześniej: ani grosza. Oferuję wsparcie i szczegółowe informacje nt. postępu sprawy na każdym jej etapie.

ryan-wu@o2.pl

#4 Guest_follow-1

Guest_follow-1
  • Goście

Napisano 21 sierpień 2014 - 13:14

polecam ci kancelarię Votum,  trochę o nich głośno w mediach ze względu na sprawę, w której dla poszkodowanej rodziny wywalczyli ponad 2 miliony odszkodowania...

#5 Guest_tronina

Guest_tronina
  • Goście

Napisano 10 październik 2014 - 10:21

polecam ci kancelarię Votum,  trochę o nich głośno w mediach ze względu na sprawę, w której dla poszkodowanej rodziny wywalczyli ponad 2 miliony odszkodowania...

ciekawe jak to wygląda, taki proces o odszkodowanie - jak votum ocenia, że gra jest warta świeczki? czy zajmują się każdą sprawą czy jakoś je oceniają na początku?

#6 Guest_Anita

Guest_Anita
  • Goście

Napisano 04 listopad 2014 - 18:24

Również polecam prawnik Agnieszkę Mikołajczyk z kancelarii prawnej Meritum. Jest skuteczna, uczciwa i rzetelna. Warto też popytać rodzinę lub znajomych - mogą wskazać kogoś sprawdzonego.

#7 Guest_karala

Guest_karala
  • Goście