Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Co zrobić jeśli kurier nie dostarczy przesyłki


wróć do serwisu INFOR.pl 15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Infor.pl

Admin Infor.pl

    Nowy użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 0 postów

Napisano 01 sierpień 2014 - 09:22

Przewoźnik ponosi odpowiedzialność zarówno za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od momentu przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania adresatowi, oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Opóźnienie wynika z niedotrzymana terminu, jaki miał być przeznaczony na odebranie przesyłki od nadawcy i doręczenie je do adresata.

Powrót do artykułu: Co zrobić jeśli kurier nie dostarczy przesyłki

#2 Guest_Oszukany.!

Guest_Oszukany.!
  • Goście

Napisano 29 sierpień 2016 - 20:45

Z tego tytułu nic nie wynika gdzie się odwołać nic nie jest napisane.!

#3 Guest_bladamery

Guest_bladamery
  • Goście

Napisano 05 luty 2017 - 21:54

A co mam zrobić, gdy w systemie firmy kurierskiej jest status "dostarczona", a ja nie mam paczki? Kurier się nawet ze mną nie skontaktował...

#4 Guest_wcurviony

Guest_wcurviony
  • Goście

Napisano 20 listopad 2017 - 10:12

Firma z Warszawy nadała paczkę Poczteksem 48 we wtorek, w środę paczka dojechała do rozdzielni w komornikach pod Poznaniem, powinna być dostarczona do poznania w czwartek, góra w piątek. jest poniedziałek i nadal leży w rozdzielni. Co jako odbiorca mogę zrobić ? Na telefony na Pocztę Polska udzielane są odpowiedzi w stylu "a my nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi".

#5 Guest_odbiorca paczek

Guest_odbiorca paczek
  • Goście

Napisano 30 listopad 2017 - 09:09

kurier fedex nie raczył poinformować że przywiózł przesyłkę nawet nie zaszedł pod adres po czym bezczelnie zwrócił przesyłkę z dopiskiem "odbiorca odmówił przyjęcia" i weź tu coś zrób ??

#6 Guest_Rozżalony na PDP

Guest_Rozżalony na PDP
  • Goście

Napisano 21 grudzień 2017 - 21:43

Niestety teraz mnie to dopadło DPD paczka leży w oddziele i wciąż nie dociera do adresata a ja czekam w domu DPD legnica brawo 7 dni i nic kurjera jak niema tak niema dlatego zawsze zamawiam za pobraniem

#7 Guest_Zrozpaczona przez DHL

Guest_Zrozpaczona przez DHL
  • Goście

Napisano 11 styczeń 2018 - 02:15

Tragedia z Dhl !!! Od tygodnia czekam na paczkę, najpierw kurier pomimo poprawnego adresu, niedostarczyl mi paczki - napisał ze nie mieszkam pod wskazanym adresem, po interwencji w dhl dostałam meila ze paczka trafi do mnie następnego dnia. Tak się jednak nie stało bo ktoś z dhl odesłał paczkę do nadawcy zamiast mi ja doręczyć !!! Teraz czekam na ponowna wysyłkę i aż się boje czy dotrze. Bardzo dużo straciłam przez to ze fa przesyłka ni dotarła na czas. Czy mogę coś z tym zrobić ? Nie chce tego tak zostawić .

#8 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2018 - 17:41

DHL przesyłka wysłana w poniedziałek, jest sobota (rano był komunikat ze dzis zostanie dostarczona do 18 stej) , niestety jest 18.40 nikogo nie ma. kpina

#9 Guest_mayczak

Guest_mayczak
  • Goście

Napisano 08 czerwiec 2018 - 18:59

Najlepiej będzie jeśli zmienisz kuriera - i mówię zupełnie serio. Nie wiem z którego usług korzystasz, ale u mnie ostatnimi czasy dobrze sprawdza się kurier DPD. Zazwyczaj zamawiam go przy pomocy portalu Send IT. Za niewielkie przesyłki płacę jakieś 13 - 14 złotych, więc naprawdę niewiele.



#10 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 15 czerwiec 2018 - 11:48

ja też mam problem z DHL. od 6 czerwca przesyłka powinna być u mnie. jest 15 czerwca. żaden kurier mi jej nie dostarczał a mimo to otrzymywałam informacje o nieudanej próbie doręczenia. była sytuacja, że w końcu połączono mnie z kurierem bo przesyłkę miałam otrzymać w poniedziałek (11.06) a kurier mówił że tej przesyłki nie ma. więc dzwoniłam znów na infolinię i ponoć w rejestrze było że została wydana ale fizycznie jej nie było. nie wiem czy zaginęła, przeraża mnie to bo jak dzwonię na infolinię to mój nr jest chyba na czarnej liście bo nie mogę się połączyć z konsultantem i widzę że problem nie tylko mnie dotyczy... od początku tygodnia jak złożyłam interwencję ws. ustalenia losów przesyłki anulowali mi wniosek, dziś ponownie złożyłam i od tego czasu wpłynęło ponad 8000 wniosków do nich...

#11 Guest_klinet DHL

Guest_klinet DHL
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2018 - 13:07

Witam, też mam problem z DHL czekam od 1 czerwca 2018 r. na paczkę, u nich widnieje że jest już w Warszawie i tak sobie widnieje tam ponad dwa tygodnie i cisza, na złożone wnioski o wyjaśnienie losów nie odpowiadają także coraz bardziej ta firma nie szanuje klienta. Masakra, dzwoniłem nie wiedzą czemu tak jest i taka odpowiedź ....sprawdzamy. To ku mają takie hale i tyle przesyłek że nie wiedzą gdzie jest przesyłka o wymiarach kubła na śmieci.... pewnie już w śmieciach i cisza. Nie polecam.

#12 Guest_ja

Guest_ja
  • Goście

Napisano 24 czerwiec 2018 - 19:56

Koniec z DHL, sami nie wiedzą gdzie jest moja przesyłka, już kurier ją dostarcza a za chwile jednak jest dopiero w terminalu i ta wk***iająca infolinia - robot

#13 Guest_konieczDHL

Guest_konieczDHL
  • Goście

Napisano 02 lipiec 2018 - 12:41

DHL nie potrafi doreczyc przesylki od 24.06 do 02.07 porazka....

#14 Alicjaxxx

Alicjaxxx

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 23 lipiec 2018 - 18:57

Tyle czasu czekania na paczkę, brak słów. Ja jak jeden z przedmówców korzystam z Sendit i z tej współpracy jestem zadowolona. Tam czekanie tyle dni na przesyłkę, nie wchodzi w grę. I zawsze jeśli sprawdzam, mam aktualny status przesyłki. To dobra firma.



#15 Guest_Lutzyna

Guest_Lutzyna
  • Goście

Napisano 14 sierpień 2018 - 14:23

GLS w Opolu od 03/08 przetrzymuje przesylke, ktora wyslalam 31/07. Teraz przestali odpowiadac na maile (wysylam 1 dziennie). Opowiadaja mi jakies historie o innej paczce z takim samym numerem. Nie pomogly zdjecia przesylki. Ciagle ja trzymaja u siebie w magazynie. Przypomina serial "Alternatywy 4" - gdy gospodarz domu po prostu zostawil dla siebie/przechwycil paczke wyslana do jednego z lokatorow. Chcialam zawiadomic policje. Nie wiem co robic....

#16 Guest_Serwisy konsumenta - klamcy!

Guest_Serwisy konsumenta - klamcy!
  • Goście

Napisano 14 sierpień 2018 - 14:42

Generalnie stanowisko "Serwis Konsumenta" powinno zniknac z listy zatrudnienia, a wszystkich tzw. doradcow powinno sie zwolnic z pracy. Strata pieniedzy dla kazdego biznesu - oplaca sie czlowieka ktory nie wykonuje swoich zadan. Bierze co miesiac wyplate za spedzanie czasu w budynku firmy. W mojej zwyklej pracy biurowej musze prowadzic kalendarz/liste zadan lacznie z terminami do wykonania. W przypadku firm kurierskich, klient rzadko jest informowany o komplikacjach zwiazanych z przesylka: gdy juz rozpocznie sie dochodzenie na prosbe nadawcy/odbiorcy, otrzymujemy maile typu: "bedzie rozpatrzone do poniedzialku" - potem do srody brak kontaktu, potem odpowiedzi w sprawie itd. Firmy kurierskie zatrudniaja rowniez Managerow, ktorzy nie posiadaja zadnych kompetencji, np. sa BEZRADNI gdy trzeba rozwiazac jakikolwiek problem. Moja rada: zlikwidowac stanowiska Doradca Konsumenta, Serwis Klienta, Manager Regionalny itp. Po co wydawac pieniadze firm na oplacanie fikcyjnych stanowisk, gdy tak naprawde osoba, ktora powinna pomoc - nie istnieje i placi sie za comiesieczne niewykonywanie obowiazkow? Lub szczerze: nowa nazwa stanowiska w miejsce w/w: ZWODZENIE KLIENTA/NABIJANIE W BUTELKE!!! Jedna osoba na firme w zupelnosci wystarczy! To duza oszczednosc!



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych