Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Gdy kupujący nie odbierze towaru


wróć do serwisu INFOR.pl 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Infor.pl

Admin Infor.pl

    Nowy użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 0 postów

Napisano 01 sierpień 2014 - 02:06

Odebranie towaru jest obowiązkiem kupującego przy umowie sprzedaży. Sprzedawca może nieodebraną rzecz oddać na przechowanie na koszt kupującego.

Powrót do artykułu: Gdy kupujący nie odbierze towaru

#2 Guest_xyz

Guest_xyz
  • Goście

Napisano 18 marzec 2017 - 06:06

A co w sytuacji, gdy sprzedawca internetowy otrzymał zapłatę po czym wysłał towar, ale nie na adres kupującego, tylko na jakiś inny? Kto i za co jest wówczas odpowiedzialny ?

#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 21 luty 2021 - 16:31

Czy jeśli towar nie przyszedł po upływie 2,5 miesiąca i odstąpiłam od umowy, to firma może tłumaczyć się, że towar został już ponownie wysłany i że mam go odebrać oraz potem zwracać na własny koszt (dodam zwrot na granicę - zapewne duży koszt)?

#4 Guest_Agnieszka

Guest_Agnieszka
  • Goście

Napisano 21 luty 2021 - 16:31

Czy jeśli towar nie przyszedł po upływie 2,5 miesiąca i odstąpiłam od umowy, to firma może tłumaczyć się, że towar został już ponownie wysłany i że mam go odebrać oraz potem zwracać na własny koszt (dodam zwrot na granicę - zapewne duży koszt)?

#5 Guest_Agnieszka

Guest_Agnieszka
  • Goście

Napisano 21 luty 2021 - 16:32

Czy jeśli towar nie przyszedł po upływie 2,5 miesiąca i odstąpiłam od umowy, to firma może tłumaczyć się, że towar został już ponownie wysłany i że mam go odebrać oraz potem zwracać na własny koszt (dodam zwrot na granicę - zapewne duży koszt)?



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy