Skocz do zawartości


Idealne biuro rachunkowe - oczekiwania klientów


wróć do serwisu Księgowość 75 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Remigiusz

Guest_Remigiusz
  • Goście

Napisano 25 lipiec 2014 - 11:44

Współpracowałem już z kilkoma biurami rachunkowymi i wydaje mi się, że najważniejszy jest stały kontakt klienta z właścicielem biura, względnie z obsugującym klienta księgowym. Trzeba zawsze wyjaśnić specyfikę działania danej firmy, bo to może się przełożyć na podpowiedzi księgowych odnośnie rozliczeń podatkowych takiej firmy. Najgorzej jest, gdy kontaktujemy się głównie korespondencyjnie, przesyłamy sobie jedynie dokumenty i nie mamy czasu porozmawiać. Dobrze też oczywiście, gdy biuro oprócz obsługi księgowo-podatkowo-płacowo-kadrowej oferuje jeszcze pomoc w typowych kwestiach prawnych, np. umowy. Warto też pokazywać umowy księgowym przed ich podpisaniem - tu też można uniknąc wielu błędów podatkowych.



#2 olka83

olka83

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 14 postów

Napisano 12 sierpień 2014 - 22:12

Masz rację, stały atłoku ofert trudno znaleźć tą najlepszą.



#3 Guest_katie

Guest_katie
  • Goście

Napisano 07 październik 2014 - 18:54

1. Stały kontakt. Często rozmawiam z Klientami również po pracy, jeśli jest taka konieczność. 

2. Terminowość. Zauważyłam, że jeśli wykonamy zlecenie "na jutro", czyli przed terminem, to reakcja jest naprawdę super. 

3. Dokładność. Moi Klienci skarżą się często na poprzednie biura rachunkowe, że "ktoś coś zgubił". Absolutnie nie dopuszczam do takiej sytuacji. 

 

Pozdrawiam, 

Katarzyna

SuperKsięgi



#4 dekoz

dekoz

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 08 październik 2014 - 10:41

U nas staramy się dodatkowo działać przez internet http://podatki-temid...i/porady-online , część klientów jest z tego bardzo zadowolona.



#5 kamillo270

kamillo270

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 09 październik 2014 - 07:09

Dla mnie podstawą jest mobilność,
ponieważ w ciągu miesiąca znajduje się w różnych lokalizacjach.


www.studio-progresiv.pl - moja stronka ze zdjęciami ślubnymi.


#6 Guest_beatanorwa

Guest_beatanorwa
  • Goście

Napisano 13 październik 2014 - 21:35

Według mnie podstawą jest dobry kontakt z biurem rachunkowym. Mnie osobiście nie podobają się biura które zatrudniają po kilka kilkanaście osób (często wątpliwe kwalifikacje) i idzie jak produkcja w fabryce. Osobiście polecam małe biuro rachunkowe spod Ciechanowa. Ja jestem z Warszawy i do tej pory byłam rozliczana pod Warszawą. Teraz właścicielka przeniosła działalność do Ciechanowa, ale ja i tak się u niej będę rozliczać. Dokumenty będę wysyłać pocztą, lub raz w miesiącu właścicielka będzie przyjeżdżać. Według mnie jest to osoba kompetentna, Wyliczenie podatku, rachunek zysków i strat co miesiąc na czas. Nie ma problemu by zadzwonić o 20 z problemem. Do tego dostęp pod GG, tlen, czy mailem. Małe biuro, ale jak to się mówi małe ale jare :-)



#7 Guest_przedsiębiorca

Guest_przedsiębiorca
  • Goście

Napisano 14 październik 2014 - 06:16

Popieram beatanorwa. Dla mnie oprócz tego są lepsze małe biura rachunkowe. Ja rozliczam sie w bardzo małym biurze  i nie narzekam. Wiem że właścicielka ma ogromną wiedzę rozlicza głównie spółki, stowarzyszenia fundacje ale i działalności gospodarcze osób fizycznych. Nigdy nie miałem problemów. Jeśli chodzi o mobilność to również jest. Dokumenty są przekazywane w dogodnym dla mnie miejscu i godzinie, w ostateczności wysyłam. Ale przede wszystkim mam pewność że  moje dokumenty trafiają w bezpieczne rece



#8 Tomasz Smolarek

Tomasz Smolarek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 123 postów

Napisano 14 październik 2014 - 17:32

Zazwyczaj fabryka nie będzie tak przyjazna dla użytkownika jak manufaktura. Jeżeli właściciel lub właściciele są w stanie osobiście poświęcić czas każdemu klientowi (niezależnie od liczby pracowników), to takie Biuro będzie pozytywnie odbierane przez klienta.


Biuro Rachunkowe SMOLAREK

http://smolarek.biz.pl


#9 Guest_Tomek

Guest_Tomek
  • Goście

Napisano 16 październik 2014 - 09:26

Niestety z tego co widzę to w Warszawie coraz bardziej biura rachunkowe idą na ilość a nie na jakość. Ja zrezygnowałem z biura w Warszawie i przeniosłem dokumenty do biura oddalonego od Warszawy. Tam jest właście kontakt z właścicielką, tam zawsze jest czas dla klienta i wszystko dostaję na czas. Stolica zaczyna się robić jednym wielkim biurem rachunkowym gdzie trwa konkurencja kto więcej klientów zdobędzie.



#10 Guest_Marck

Guest_Marck
  • Goście

Napisano 16 październik 2014 - 09:38

Dobry kontakt i zaufanie.

Chcę mieć pewność, że po przekazaniu wszystkich informacji, biuro wszystko już ogarnie, żebym nie musiał wracać do tematu.



#11 DAWID443

DAWID443

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 31 październik 2014 - 10:21

Oczywiście najważniejsze jest zaufanie do właściciela biura żeby potem nieokazało się że jest coś nie tak


Tutaj strona o chorobach zapraszam


#12 kazik-kazik

kazik-kazik

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 44 postów

Napisano 18 luty 2015 - 16:23

dobry kontakt, terminowosc, zaufanie - to powinno oferowac dobre biuro rachunkowe. Warto popytac znajomych czy moga jakies polecic. Ja dzieki koledze trafilem do biura roszowska-galat i trzymam sie ich od lat;)



#13 mangus

mangus

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 14 postów

Napisano 21 luty 2015 - 18:57

wiedza i doswiadczenie - tym sie powinno wyrozniac dobre biuro rachunkowe. Sam korzystam z Compo System. Mam niewielka dzialalnosc gospodarcza - zatrudniam 2 osoby plus ja. I oni wlasnie zajmuja sie m.in. ksiegowoscia malych i srednich firm



#14 Guest_Krzysua

Guest_Krzysua
  • Goście

Napisano 27 luty 2015 - 09:53

Pojęcie idealne nie istnieje, ale takie biuro rachunkowe które ja sobie cenię jest w Szczecinie i nazywa się Omnibus. Po pierwsze są terminowi, po drugie nie biorą horrendalnych kwot, a po trzecie - znają sie na tym co robią



#15 Guest_Minie

Guest_Minie
  • Goście

Napisano 27 luty 2015 - 10:25

No ja sie w pełni zgadzam z poprzednikiem i jedyne co mogę dodać od siebie to to, że ja też mam swoje sprawdzone biuro rachunkowe i doradcę podatkowego - Kancelaria Biegłego Rewidenta Anna Obara



#16 Treker

Treker

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 27 luty 2015 - 23:03

idealne to takie, które nie woła sum nie adekwatnych do problemu ;)



#17 krzychu87

krzychu87

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 02 marzec 2015 - 14:49

KOMPETENCJE I UPRZEJMOŚĆ - w parze. Nie ma nic gorszego jak opryskliwy mądruś lub milutki głupolek ;)



#18 JolantaP

JolantaP

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 04 marzec 2015 - 12:42

Najważniejsza cecha dobrego biura rachunkowego to zaufanie oraz szybka reakcja na potrzeby klienta. Bardzo często zdarza się, że klient pisze maila o godz. 22:00 z prośbą o wyjaśnienie pewnych nurtujących go kwestii i oczekuje bardzo szybkiej odpowiedzi. Biur księgowych jest bardzo dużo dlatego żeby się wyróżniać na tle innych należy być o krok do przodu:)

pozrawiam



#19 Guest_Justa

Guest_Justa
  • Goście

Napisano 05 marzec 2015 - 16:00

Największy błąd jaki ludzie robią to jest sugerowanie się ceną. Wszyscy chcą oszczędzać a na pewnych rzeczach oszczędzać zwyczajnie nie można. Dobre biuro rachunkowe to takie które jest przede wszystkim terminowe i którego księgowi są zawsze gotowi do pomocy jak w Qdot. Piszesz maila czy dzwonisz i masz odp a nie czekasz na nią dniami czy nawet tygodniami. 



#20 maniek45

maniek45

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 22 marzec 2015 - 16:16

wedlug mnie doswiadczenie i zaufanie - to sa cechy dobrego biura ksiegowego. Wedlug mnie omnibus http://www.omnibusbp.pl/  spelnia te wytyczne. Na pewno nie mozna sie sugerowac cena bo jak wiadomo tani nie oznacza dobry





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych