Skocz do zawartości


domofon


wróć do serwisu Księgowość 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Księgow

Guest_Księgow
  • Goście

Napisano 21 lipiec 2014 - 12:57

Czy mógłby ktoś pomóc w odpowiedzi na pytanie związane z zaupem materiałów do zainstalowania 2 domofonów w budynku administracyjnym.

Domofon zainstalowany zosatnie przez pracowników jednostki. Czy należy zaewidencjonowac taki zaków bezpośrednio w koszty czy tez potraktować jako pozostały środek trwały. 



#2 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19038 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 21 lipiec 2014 - 14:01

Ja bym dała bezpośrednio w koszty z par.4210 zakup a robocizna i tak nie kosztuje. Ile te domofony kosztują?



#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 22 lipiec 2014 - 09:35

ok 800 zł materiały dotyczące jednego domofonu, czyli jeden ok 400,00 zł

 Dziękuję za zainteresowanie:)



#4 markopolo

markopolo

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 25 postów
  • LokalizacjaCaelum Świebodzin

Napisano 08 czerwiec 2019 - 12:29

No chyba w koszty powinno pójść przecież. To jednak jest zakup dla firmy, dla jej bezpieczeństwa. A jak coś to w dobrej cenie znajdziesz tutaj https://elektromaniacy.pl/ i wydaje mi się że znajdziesz tam taniej.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych