Skocz do zawartości


Tani program do zarządzania firmą


wróć do serwisu Moja Firma 104 odpowiedzi w tym temacie

#21 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2215 postów

Napisano 01 październik 2015 - 11:01

Dziwne pytania zadajesz... a jaka jest różnica pomiędzy małą komórką na węgiel, a ogromnym magazynem? Inne masz potrzeby przy pełnej gospodarce - najlepiej pytać dopiero wtedy kiedy faktycznie poświęcisz chwilę na testowanie programu, sprawdzisz o co w ogóle chodzi. Prowadzić działalność i magazyn?



#22 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2215 postów

Napisano 01 październik 2015 - 14:38

Może podam Ci to konkretniej, masz wymienione info ze strony. Znalezienie tego zajęło ze 30 sekund - http://bms.krakow.pl...unkcjonalnosci/

 

  • Informacje o usługach, towarach i ich producentach
  • Możliwość zróżnicowania nazw towarów dla poszczególnych odbiorców
  • Indywidualizacja produktu (możliwość przypisania numeru seryjnego, koloru, roku produkcji oraz innych atrybutów identyfikujących towar)
  • Przyporządkowywanie produktom cen, rabatów i innych, dowolnych atrybutów
  • Przechowywanie informacji o dostawach i innych operacjach magazynowych
  • Automatyczne generowanie zamówień dla dostawców
  • Wystawianie i rejestrowanie różnych dokumentów magazynowych
  • Kontrola i korygowanie stanów w poszczególnych magazynach
  • Identyfikacja towarów na poziomie egzemplarza (numery seryjne)
  • Raporty magazynowe
  • List przewozowy
  • Opcja pobierania produktów do oferty z karty technologicznej
  • Możliwość zdefiniowania prowadzącego (opiekuna) produktu
  • Możliwość kopiowania indeksów magazynowych
  • Współpraca z czytnikami kodów kreskowych


#23 Guest_karis

Guest_karis
  • Goście

Napisano 04 październik 2015 - 13:23

Prosty magazyn, a pełna gospodarka to całkiem inne tematy - ale to chyba widać po tym co pokazał przedmówca.

Inna sprawa, że to co można robić, wcale nie oznacza, że da się to robić funkcjonalnie, na spokojnie, bez problemów.
Na to zwracajcie uwagę. 
 


#24 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2215 postów

Napisano 05 październik 2015 - 14:26

Ja każdemu kto chce kupić erp radzę po prostu konsultacje z firmą. Czyli po prostu idziesz umawiasz się na spotkanie, rozmowę telefoniczną. Oni sprawdzają jakie są tak naprawdę Wasze potrzeby, badają oczekiwania, sprawdzają co wykorzystacie. Bo faktycznie nie mając o tym większego pojęcia trudno jest zdecydować o wersji programu. Tym bardziej, że część zagadnień może być niezrozumiała.



#25 Guest_karis

Guest_karis
  • Goście

Napisano 06 październik 2015 - 17:43

Tak, tylko nie każdemu po drodze o takie spotkania. Czasami producent jest z drugiej strony Polski, ale i w takiej sytuacji można przecież wszystko załatwić telefonicznie, co nie? Tylko ludzie nie bardzo chcą sobie ułatwiać i w tym tkwi problem.



#26 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2215 postów

Napisano 07 październik 2015 - 14:26

Pewnie, że można. Pozostaje przecież jeszcze opcja kontaktu video przez np. Skype. To normalne narzędzia z których firmy teraz korzystają. Wiadomo, że nikt nie oczekuje wyjazdu na drugą stronę kraju. Zresztą - kiedy u nas wdrażano Berberis, to zajmował się tym nie producent, tylko lokalna firma polecona przez nich. Po prostu nie było sensu ciągnąć specjalistów producenta z drugiej strony kraju.



#27 Guest_karis

Guest_karis
  • Goście

Napisano 08 październik 2015 - 19:44

Nie każdy wierzy w takie formy komunikacji. Tak czy siak, bazując na tym - bms.krakow.pl/erp-berberis/szczegolowo/funkcjonalnosci/i wersji oprogramowania jaką można pobrać z siebie, bez problemów dojdzie się na czym polegają poszczególne funkcje, jak działają, a także w jaki sposób z nich skorzystać.
Zresztą macie przecież do tego pliki pomocy. 


#28 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2215 postów

Napisano 09 październik 2015 - 14:17

Zdecydowanej większości informacji dowiedziałem się  z plików pomocy. Na Youtube są również gotowe filmiki, taki przewodnik po programie, więc i to jest użyteczne. Na maila przesyłane są webinary, tzn. namiary gdzie można je zobaczyć - dotyczące konkretnego zagadnienia. Źródeł informacji jest mnóstwo - trzeba tylko chcieć się uczyć.



#29 Guest_karis

Guest_karis
  • Goście

Napisano 12 październik 2015 - 20:36

Oni prowadzą webinary z konkretnych zagadanień. Widziałem już kilka - generalnie warto poświęcić ten czas, bo z części rozwiązań człowiek po prostu nie zdaje sobie sprawy. Na pewno podstawowy krok to przeczytanie plików pomocy ze strony BMS, przynajmniej tych plików pomocy, które dotyczą funkcjonalności danego pakietu. Inna sprawa to już wprowadzanie unikatowych rozwiązań, które są potrzebne dla danej działalności. 



#30 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2215 postów

Napisano 13 październik 2015 - 14:34

Webinar jest bardziej szczegółowy. Te informacje, które macie w bazach na stronie to wszystko uproszczone, dopiero webinar bardzo dokładnie omawia dane zagadnienie. I na tej podstawie można już sensownie działać. Generalnie wykorzystanie na maxa funkcji jakie daje program wymaga poświęcenia mnóstwa czasu na jego testowanie i dokładne poznawanie funkcji.



#31 Guest_karis

Guest_karis
  • Goście

Napisano 14 październik 2015 - 19:44

Jeśli faktycznie korzystacie z ich oprogramowania to radzę obserwować - bms.krakow.pl/ Pojawiają się co trochę nowe informacje, nowe rozwiązania. Kwestia taka czego oczekujcie, co chcecie uzyskać. 



#32 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2215 postów

Napisano 16 październik 2015 - 14:29

W sensie aktualności? Najważniejsze dla sprawdzenia tego oprogramowania jest po prostu pobranie tego co mają na swojej stronie firmowej. Na tej podstawie oceniacie czy ich oprogramowanie jest dla Was. Zakładam, że jest - wtedy warto kupować kolejne rozwiązanie, o ile faktycznie znajdujecie dla nich zastosowanie.



#33 Guest_wamik

Guest_wamik
  • Goście

Napisano 22 październik 2015 - 19:24

Wy macie przy swojej wersji dodatkowe rozszerzenia? Czy to jest tylko to co zawarte w standardowym pakiecie tej wersji?



#34 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2215 postów

Napisano 26 październik 2015 - 15:32

Mamy moduł związany z produkcją akurat tego towaru, który mamy u nas powstaje. Powiedzmy, że potrzebowaliśmy rozszerzenia tematu projektu, powstawania produktu - pojawiło się więcej kluczowych czynności. I to uzupełniliśmy. Tylko to nie każdej działalności jest potrzebne. W zasadzie konieczność posiadania dodatków możecie zauważyć dopiero sami.



#35 Norma23

Norma23

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 15 postów

Napisano 03 grudzień 2015 - 15:53

Jeśli poszukujesz dobrych programów do zarządzanie firmą, takich jak np. system do dystrybucji informacji, czy system do kontroli bilingowej, zobacz tutaj - biling.



#36 T85

T85

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 77 postów

Napisano 25 marzec 2016 - 12:26

Widzę, że nikt nie wspomina o programach od RESET2, a oni przecież też mają w swojej ofercie produkty do zarządzania firmą – nie jest to może jeden zbiorczy program do całości, bo jak ktoś dobrze wspomniał, jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Ale jeśli ktoś szuka prostego i intuicyjnego oprogramowania do wystawiania faktur, regulowania należności, kontrolowania rozliczeń z kontrahentami, obsługi magazynu itp, to znajdzie to spokojnie w RESET-cie.



#37 Guest_Irmina

Guest_Irmina
  • Goście

Napisano 26 kwiecień 2016 - 10:42

Zapraszamy do współpracy z zakresu z niżej wskazanego zakresu Twója strona będzie błyszczeć na tel innych w naszej programistycznej oprawie :) W dzisiejszych czasach Internet i dobrze napisane strony to podstawa sukcesu • pragniesz uruchomić aplikację webową albo mobilną, • brakuje Ci panelu zarządzania treścią czy relacjami z Klientem, • masz wizję strony internetowej, ale brakuje Ci narzędzi do jej uruchomienia, • potrzebujesz bazy danych dla swojej firmy, • marzysz o sklepie online, • chciałbyś skonfigurować serwer lub postawić go od zera, • chodzą Ci po głowie różne pomysły, liczne pytania, masa wątpliwości. contact@kings.codes

#38 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2215 postów

Napisano 04 maj 2016 - 07:13

A co powiecie o http://www.grafikoptymalny.pl/ ?

W sensie - czy realnie poprawia funkcjonalność, cokolwiek wzmacnia, rzeczywiście daje?

Jak to oceniacie z własnej perspektywy?



#39 PeterJan

PeterJan

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 09 maj 2016 - 13:02

Hmm... Rzeczywiście kryterium wyboru jest niski koszt danego programu? Nie lepiej zdecydować się na coś bardziej funkcjonalnego co posłuży nam na długie lata, a nie tylko na krótki okres? Sprawdź chociażby systemy Unit4, mamy tam zarówno systemy kadrowo-płacowe, jak i ERP, Business Inteligence, czy też HR. 



#40 AskaR

AskaR

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 53 postów

Napisano 24 maj 2016 - 07:53

Wiesz, nie wszyscy dysponują budżetem takim żeby swobodnie przebierać w systemach. Ale zgadzam się że dla rozwijającej się firmy ERP jest najlepszym rozwiązaniem i dlatego warto poszukać wśród różnych dostawców, niekoniecznie tych największych. My w ten sposób wybraliśmy swój system - dzięki temu że jest trochę mniej znany i firma mniejsza to cena też była średnio o 1/3 mniejsza niż konkurencyjnych popularnych rozwiązań.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych