Admin Infor.pl Opublikowano 25 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Reklamowanie wadliwego towaru na podstawie gwarancji może być kłopotliwe. W takiej sytuacji konsument musi stosować się do zapisów gwarancji. A te nie zawsze są korzystne dla konsumentów. Powrót do artykułu: Gwarancja czy reklamacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nairam Opublikowano 27 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 A co po gwarancji, jeżeli np. dwa prostowniki samochodowe z Lidla wkrótce po 3 letniej gwarancji przestały reagować na mikroprzełacznik. Niby bzdet, ale dawniej taki sprzęt nawet jak się zepsuł to można wadliwy element łatwo wymienić i sprzęt działał ćwierć wieku! Kiedy zrobią porządek z ekologicznymi oszustami?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość INFOR Opublikowano 6 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 ... treść gwarancji a treść uprawy...... buraków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi