Kategorie
Skocz do zawartości

Gadżety reklamowe rozdawane nieokreślonym odbiorcom - skutki podatkowe


Rekomendowane odpowiedzi

Wydatki poniesione na zakup upominków reklamowych mogą zostać uznane za mające związek z reklamą (a tym samym za koszty podatkowe), jeżeli mają niewielką, niekiedy wręcz symboliczną wartość, są rozdawane masowo, do szerokiego grona odbiorców oraz są oznakowane logo lub nazwą produktu. Dla obdarowanych osób będą nieodpłatnym przychodem ale nie trzeba płacić PIT, jeżeli wartość poszczególnych prezentów nie przekracza kwoty 200 zł.

 

Powrót do artykułu: Gadżety reklamowe rozdawane nieokreślonym odbiorcom - skutki podatkowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

O, bardzo przydatna informacja, dzięki. Ja sama planuję zainwestować w jakieś oryginalne gadżety reklamowe (fajne znalazłam na dostawca1.pl), które klientom będą się dobrze kojarzyć z firmą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Duży wybór oryginalnych i przydatnych gadżetów reklamowych mają w firmie Dom reklamy Art Office.pl w Warszawie. U nich zamówisz gadżety do rozdawania na targach, konferencjach, eventach. Duży wybór i konkurencyjne ceny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 4 lata później...
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...