Admin Księgowość Opublikowano 25 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Organ podatkowy wydał decyzję podatkową zgodnie z zasadami prawa podatkowego. Była to decyzja niekorzystna dla podatnika, ale słusznie zobowiązująca go do zapłaty poważnej kwoty podatku wraz odsetkami. Decyzja nie weszła w życie, gdyż podatnik jej nie odebrał. Jak to jest możliwe, skoro nieodebranie listu z urzędu skarbowego nie wstrzymuje wejścia decyzji w życie? Otóż listonosz popełnił błąd nie wypełniając prawidłowo awiza. Spowodowało to, że decyzja nie zostanie uznana za doręczoną i nie nabierze mocy prawnej. Powrót do artykułu: Doręczenie decyzji urzędu skarbowego, czyli warto przyjrzeć się awizo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi