Admin Moja Firma Opublikowano 25 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Czy szukasz nowych sposobów na pozyskanie klientów za pomocą kanałów social media? Czy znasz proces zakupowy przez który przechodzą klienci zanim zakupią Twój produkt lub usługę? Zebranie rzeszy lojalnych fanów to ważny element praktycznie każdej kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych. Prawdziwym celem działań powinno być jednak zachęcenie użytkowników do podjęcia akcji i stania się prawdziwymi klientami firmy. Aby to uczynić, należy stworzyć skuteczny lejek marketingowy, koncentrując się tylko na wybranych platformach społecznościowych. Powrót do artykułu: Jak stworzyć skuteczny proces marketingowy social media? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lab Interactive Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Jeśli szukacie agencji marketingowej, która profesjonalnie obsłuży wasz kanały social media, zbuduje odpowiedni, wartościowy i pożądany content zapraszam do labinteractive.pl. Od lat zajmujemy się obsługą e-marketingową mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Zapraszamy do współpracy, pomożemy wam stworzyć wizerunek w social media. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patka79 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Ja dodatkowo polecam wam wskazówki ze strony http://www.firmowe-uslugi.com.pl/ Przykładem social media, które idealnie sprawdza się w reklamowaniu własnej firmy, jest Facebook. Większość ludzi żyjących w krajach wysoko rozwiniętych gospodarczo, korzysta z Facebooka kilka razy dziennie. Dobrze rozwinięta strona firmowa na Facebooku potrafi przyciągnąć kilkadziesiąt tysięcy aktywnych odbiorców. Założenie tego typu strony jest darmowe – jej specjalne promowanie, w celu zdobycia większej ilości odbiorców, można opłacić. Jednak nie jest to konieczne do osiągnięcia sukcesu marketingowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onstappent Opublikowano 22 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Ja polecam spróbować wprowadzić do swojej firmy marketing smsowy. Można bardziej bezpośrednio zwrócić się do klienta. Podobno to znacznie bardziej skuteczny sposób niż maile z ofertami promocyjnymi, których w ciągu jednego dnia dostajemy czasami kilkanaście i wszytskie lądują do kosza. Moja firma prowadzi ten rodzaj kontaktu z klientam przy pomocy platformy playsms i widzimy sporo korzyści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Może skup się na pozyskiwaniu leadów sprzedażowych? wiele firm pomaga w tych działaniach, ja mogę polecić s88.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aronr Opublikowano 21 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Marketingiem w mediach społecznościowych można zająć się samodzielnie. Trzeba jednak wiedzieć, jakich błędów się wystrzegać. Najpopularniejsze opisano w tym miejscu: https://tearsofjoy.pl/kopalnia-wiedzy/bledy-w-komunikacji-w-social-media-jak-ich-unikac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozali33 Opublikowano 31 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 Pozyskiwanie klientów powinno odbywać się wielokanałowo. Dywersyfikacja metod to bardzo ważny element w procesie pozyskiwania klienta. Ale wszystkie te działania muszą się wzajemnie uzupełniać. Bez wiedzy i doświadczenia trudno jest działać kompleksowo. W moim odczuciu najlepszą opcją będzie w takiej sytuacji współpraca z profesjonalną agencją. Wiem, że np. oni https://andrzejczyk.com.pl/ pomogą w opracowaniu strategii marki oraz w różnych działach, które skutecznie przyciągną klientów - od działań stricte seo, przez właśnie social media, po marketing pcc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekDon Opublikowano 23 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 W mojej ocenie, jeśli nie chcecie zmarnować budżetu to jednak warto od razu postawić na dobrą agencję marketingową która odpowiednio się tego typu działaniami zajmie w sieci. W naszym przypadku była i nadal jest to agencja DigitalHill której ofertę i zakres działań możecie sprawdzić na https://digitalhill.pl/uslugi/content-marketing/ mam nadzieję, że uda się Wam rozwinąć z takim wsparciem skrzydła i też realnie konkurować z innymi firmami ponieważ w dzisiejszych czasach sprzedaż nie należy do najłatwiejszych (tym bardziej bez pozycji w sieci). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sakira23 Opublikowano 2 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 Na pewno nie jest to łatwe zadanie i przeznaczone jest dla specjalistów od social mediów i generalnie marketingu szeptanego w ogólnej formie - tu http://i-content.pl/ można o nim poczytać. Generalnie warto inwestować w ten rodzaj reklamy z tego względu, że pomaga on w budowie renomy i rozpoznawalności marki oraz wpływa na wysokość sprzedaży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiskimiriski Opublikowano 9 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 W sumie faktycznie nie jest to czasami łatwa sprawa i ja jestem zdania, że jak najbardziej warto jest się uczyć w jaki sposób prowadzić konta w social mediach. Jak dla mnie ciekawie tą tematykę poruszono na stronie https://www.polskapraca.info/prowadzic-social-media/i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest się z tym materiałem zapoznać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrstarzynski Opublikowano 2 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 To czy wykorzystamy takie czy inne źródło pozyskiwania klientów powinno rozpocząć się od solidnej analizy celów biznesowych. Prawdopodobnie wybierzemy kilka źródeł, w których będziemy promować markę czy usługę, ale w jakich proporcjach? Tak jak wspomniałem należy zacząć od tego co chcemy osiągnąć i odpowiednio skonfigurować Google Analytics na stronie. Chcemy jak najmniej działań niemierzalnych. Ogólnie rzecz biorąc pozycjonowanie będzie miało relatywnie najwyższy współczynnik konwersji, ale jest to działanie długofalowe i efekty przyjdą z czasem. Z dobrze konwertujących rzeczy polecam kampanie Google Ads. Facebook sprzedażowo będzie zwykle słabszy, ale zbuduję rozpoznawalność marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiskimiriski Opublikowano 9 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 Niestety ja się jeszcze tymi rzeczami nie zajmowałem, ale jestem zdania, że ogólnie sama strategia w social mediach jest dość ważna. Bardzo dobrze o tym napisano na stronie https://www.ppportal.pl/strategia-w-social-mediach-jak-ja-przygotowac/i fajnie jest również wiedzieć w jaki sposób możemy ją przygotować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełP32 Opublikowano 3 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Szukając przede wszystkim dobrych profesjonalistów w zakresie wyboru dobrej agencji marketingu internetowego do długofalowej współpracy, którzy będą w stanie jednocześnie zapewnić odpowiednie efekty w kampaniach Social Media i tutaj bardzo dobrze wypada w naszej opinii https://3mindset.pl/social-media/ dzięki czemu docieramy do nowych klientów, ale również w końcu skutecznie budujemy nasz wizerunek. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi