Admin Księgowość Opublikowano 25 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Przedsiębiorca, który likwiduje działalność gospodarczą, zobligowany jest do zakończenia prowadzonej dokumentacji oraz rozliczenia się z urzędem skarbowym. W przypadku podatku dochodowego - rozliczenia dokonuje się w ramach zeznania rocznego, natomiast rozliczenia podatku VAT - w ostatniej składanej deklaracji VAT-7 (VAT-7K). Powrót do artykułu: Remanent w firmie po likwidacji działalności gospodarczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gość Opublikowano 14 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 polecam również doczytać informację stąd aty.pl/likwidacja-dzialalnosci-gospodarczej/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzio Opublikowano 5 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Nie wiem , czy dobrze rozumiem , jeżeli w spisie z natury kończącym działalność ujmuje towary, to powiększają one przychód , czyli płacę od nich podatek. Dlaczego więc muszę płacić od nich drugi raz podatek , gdy je sprzedam po zamknięciu firmy, bo muszę je przecież ująć w wykazie majątku firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi