Kategorie
Skocz do zawartości

Remanent w firmie po likwidacji działalności gospodarczej


Rekomendowane odpowiedzi

Przedsiębiorca, który likwiduje działalność gospodarczą, zobligowany jest do zakończenia prowadzonej dokumentacji oraz rozliczenia się z urzędem skarbowym. W przypadku podatku dochodowego - rozliczenia dokonuje się w ramach zeznania rocznego, natomiast rozliczenia podatku VAT - w ostatniej składanej deklaracji VAT-7 (VAT-7K).

 

Powrót do artykułu: Remanent w firmie po likwidacji działalności gospodarczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 lata później...
Nie wiem , czy dobrze rozumiem , jeżeli w spisie z natury kończącym działalność ujmuje towary, to powiększają one przychód , czyli płacę od nich podatek. Dlaczego więc muszę płacić od nich drugi raz podatek , gdy je sprzedam po zamknięciu firmy, bo muszę je przecież ująć w wykazie majątku firmy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...