Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jakie są zasady przyznawania pracownikom premii i nagród


wróć do serwisu Kadry 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Kadry

Admin Kadry

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 516242 postów

Napisano 25 czerwiec 2014 - 01:23

Przyznawanie pracownikom premii lub nagród jest w większości przypadków związane z pozytywną oceną pracodawcy co do szczególnego zaangażowania pracownika w obowiązki służbowe. Brane są wówczas pod uwagę sumienność, staranność i profesjonalizm pracownika w podejściu do wykonywanej pracy.

Powrót do artykułu: Jakie są zasady przyznawania pracownikom premii i nagród

#2 Guest_Mila

Guest_Mila
  • Goście

Napisano 23 październik 2019 - 16:29

Czy pracownik może ubiegać się o przyznanie mu nagrody kwartalnej gdy był faktycznie chory i przebywał na zwolnieniu lekarskim przez pewien okres czasu np. dwa, trzy tygodnie? Czy to go dyskwalifikuje?

#3 koleżanka

koleżanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 13472 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 23 październik 2019 - 22:20

Wg mnie to nie pracownicy mają się ubiegać o przyznanie nagrody, lecz o tym decyduje pracodawca. 

Ubiegać możesz się np. o świadczenia socjalne, a nie o nagrodę. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych