Admin Kadry Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Jestem menedżerem HR w firmie farmaceutycznej. Udzielam wsparcia merytorycznego poszczególnym menedżerom m.in. w zakresie rekrutacji i doboru pracowników, głównie do działu sprzedaży. Oprócz trudności związanych ze znalezieniem odpowiedniego pracownika, coraz częściej pojawiają się problemy z nowo przyjętymi kandydatami, a konkretnie z osiąganiem przez nich wyznaczonych celów, a nawet motywacją do pracy. Ponieważ problemy te pojawiają się w relatywnie niedługim czasie od rozpoczęcia pracy przez pracownika, wiążę je z możliwością popełniania błędów w procesie rekrutacji. W jaki sposób mogę zniwelować ryzyko zatrudnienia nieodpowiedniego kandydata? Powrót do artykułu: Na co należy zwrócić uwagę w trakcie procesu rekrutacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi