Kategorie
Skocz do zawartości

Jak ustrzec się błędów podczas uruchamiania oprogramowania HCM


Admin Kadry
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odpowiedź na pytanie, co dla obu stron – dostawcy oprogramowania oraz klienta – oznacza wdrożenie zakończone sukcesem, nie należy, wbrew pozorom, do łatwych. W przypadku wykonawcy wdrożenia można by się pokusić o stwierdzenie, że sukcesem jest moment pozytywnie zakończonego odbioru. Dla klienta może oznaczać dzień, kiedy odczuje lub wyliczy, że zdefiniowany i opisany w analizie cel został zrealizowany, a oczekiwane korzyści z wdrożenia systemu osiągnięte.

 

Powrót do artykułu: Jak ustrzec się błędów podczas uruchamiania oprogramowania HCM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...