Kategorie
Skocz do zawartości

Sprzedaż premiowa, program lojalnościowy dla osób fizycznych - obowiązki płatnika podatku dochodowego


Rekomendowane odpowiedzi

Spółka w celu podtrzymania pozytywnych relacji z klientami tworzy dla nich program lojalnościowy. Jego uczestnikami będą osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej. Program będzie polegał na przyznawaniu klientom punktów za dokonane zakupy a następnie na ich wymianie na nagrody. Wartość pojedynczych nagród w większości nie będzie przekraczała kwoty 760 zł. Spółka ma wątpliwość, czy ciążą na niej obowiązki płatnika? Czy powyższa sprzedaż będzie sprzedażą premiową?

 

Powrót do artykułu: Sprzedaż premiowa, program lojalnościowy dla osób fizycznych - obowiązki płatnika podatku dochodowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...