Admin Księgowość Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 W wyniku awarii/uszkodzenia straciliśmy część wyposażenia jednego ze środków trwałych. Naprawa uszkodzonego elementu jest nieopłacalna. Ponieważ bez tego wyposażenia środek trwały nie może spełniać swojej funkcji, uzupełniliśmy je w tym miesiącu. Jak to zaksięgować? W księgach mam wartość środka trwałego w wysokości 15 tys. zł, w całości umorzoną. Ciężko oszacować, jaką część środka trwałego stanowią uszkodzone elementy. Wartość zakupionego wyposażenia to 5 tys. zł. Czy należy ująć ją bezpośrednio w koszty w miesiącu zakupu, czy muszę zwiększać wartość środka trwałego? Powrót do artykułu: Jak zaksięgować wymianę części wyposażenia środka trwałego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi