Kategorie
Skocz do zawartości

Załatw sprawę w urzędzie przez internet


Rekomendowane odpowiedzi

Od 9 czerwca 2011 r. będzie można załatwić wiele spraw administracyjnych za pośrednictwem Internetu, w tym przesłać elektronicznie do urzędu wnioski m.in. o "becikowe", o stypendium szkolne, uzyskać odpis z ksiąg stanu cywilnego czy dokonać wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - poinformował Jerzy Miller minister spraw wewnętrznych i administracji. Będzie to możliwe dzięki usłudze bezpłatnego podpisu elektronicznego, czyli Profilu Zaufanego na ePUAP. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji opracowało bezpłatną metodę potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Wystarczy założyć konto użytkownika na platformie ePUAP.

 

Powrót do artykułu: Załatw sprawę w urzędzie przez internet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...