Kategorie
Skocz do zawartości

Jakie są korzyści z outsourcingu funkcji szkoleniowej? część III


Admin Moja Firma
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Elastyczność działania klienta to jeden z elementów, które wpływają na decyzję o outsourcingu. Innym z ważnych punktów jest również elastyczność rozwiązań, które mogą być zaproponowane i wprowadzone przez zewnętrznego dostawcę. Dzięki temu przedsiębiorstwo, w szybko zmieniającej się sytuacji rynkowej, nie jest przypisane do jednego, sztywnego, schematu działania, a może korzystać z elastycznych i dopasowanych do niego rozwiązań, jak również może w każdej chwili zmienić ustalony schemat działania na nowy.

 

Powrót do artykułu: Jakie są korzyści z outsourcingu funkcji szkoleniowej? część III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...