Skocz do zawartości


doposażenie auta


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_alinka

Guest_alinka
  • Goście

Napisano 24 czerwiec 2014 - 06:34

Hej, niedawno kupiłam nową toyote auris i chciałam się zapytać ponieważ lubię różne gadżety i bajery w co warto doposażyć takie auto?

 



#2 maniaczek

maniaczek

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 07 marzec 2016 - 22:13

A ja do swego auta poszukuję solidny pokrowiec na auto. Zależy mi aby przede wszystkim nie przepuszczał wody, bo wraz ze zbliżającą się wiosną pojawiają się u mnie kłopoty z wpadającymi liśćmi do układu wentylacyjnego. Na wietrzne oraz deszczowe dni chcę go jakoś zabezpieczać. Gdzie najlepiej kupić taki pokrowiec? W sklepie stacjonarnym, czy internetowym? W jednym z internetowych http://mototame.pl/ są takie, które by mnie interesowały, ale nie mogłem znaleźć opinii o nich. Może ktoś zna się na tym i poleci mi co mam konkretnego szukać lub jakiś sklep? Dzięki z góry za podpowiedzi.



#3 karol87

karol87

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 67 postów

Napisano 15 maj 2016 - 16:26

Powstaje coraz więcej miejsc dedykowanych konkretnym samochodom i markom. Ostatnio popularna jest strona http://overlimit.com/pl gdzie budują i przerabiają auta terenowe. Fajnie, że realizują swoją pasję a jeszcze na tym zarabiają. Mieli fajny pomysł :)



#4 Skoczer

Skoczer

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 15 czerwiec 2016 - 08:52

Toyotę Auris kupiłem w oryginalnej wersji z Japonii i pierwsze co zrobiłem, to zamontowałem w niej gaz.

Po drugie uznałem, że przyda mi się dodanie moce, wiec wykonałem zabieg z chipem. Prosty, gdyż zależało mi nie tylko na mocnym podrasowaniu osiągów co na dodaniu nieco mocy. Wyszło fajnie tym bardziej, że moc silnika w przypadku tego pojazdu nie jest za duża.

Polecam takie działania, gdyż Toyoty do takich 'tematów' bardzo dobrze się nadają.



#5 Guest_lami

Guest_lami
  • Goście

Napisano 06 sierpień 2016 - 09:26

Zobacz w sklepie www.sklep-tuningowy.pl, na pewno znajdziesz coś dla swojego samochodu smile.png



#6 Przemek1984r

Przemek1984r

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 13 marzec 2019 - 19:52

Kupował tam akumulator, polecam, miła obsługa.


Akumulatory to moja pasja!


#7 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 21 sierpień 2019 - 13:41

warto sie zainteresowac oferta tuning-olesnica.pl





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych