Admin Moja Firma Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Wielu pracowników z niechęcią myśli o rozmowie ze swoim menedżerem. Tymczasem unikanie takich spotkań przez personel niższego szczebla może mieć poważne konsekwencje dla pracodawcy. Firma nie ma bowiem szans wykorzystać istotnych informacji i wiedzy, a także kreatywnych i innowacyjnych pomysłów i rozwiązań swoich pracowników, jeśli zwyczajnie nie wie o ich istnieniu. Powrót do artykułu: Komunikacja z pracownikami - cztery drogi, by uniknąć problemu, który może zabić Twój biznes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Agata Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Komunikację w firmie wspomóc mogą narzędzia internetowe jak pmcompass. pl, który umożliwia dialog między pracownikami działającymi przy wspólnym projekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi