Admin Infor.pl Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Nasz operator może umożliwić nam zmianę warunków umowy przez telefon. Co jednak zrobić w sytuacji, gdy mimo odmowy na nasz adres przyjdzie potwierdzenie zawarcia umowy? Powrót do artykułu: Jak udowodnić, że nie zawieraliśmy umowy z konsultantem telefonicznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jg Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 WITAM 'Zgodnie z przepisami każda rozmowa z konsultantem, która dotyczy zmiany warunków istniejącej umowy powinna być nagrana i przechowywana przez okres 12 miesięcy. Taki obowiązek na nakłada na operatorów właśnie przywołany powyżej art. 56 ust. 6 Prawa telekomunikacyjnego.' Moje pytania : co dzieje się z nagraniem po roku ,czy operator ma obowiązek zniszczyć nagranie ? jeżeli tak czy jest jakiś protokół zniszczenia ? jeżeli nie czy można wykorzystać nagranie po 12 miesiącach np w sądzie? W jakiej formie operator może udostępnić nam nagranie ... tylko do odsłuchu czy np w formie pliku mp3? pozdrawiam jg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi