Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Co zrobić, gdy sprzedawca nas oszukał? cz. 2


wróć do serwisu INFOR.pl 8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Infor.pl

Admin Infor.pl

    Nowy użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 0 postów

Napisano 24 czerwiec 2014 - 01:31

Wprowadzenie konsumenta w błąd stanowi nieuczciwą praktykę rynkową . Co zrobić w sytuacji, gdy sprzedawca przedstawił nieprawdziwe informacje? Jakimi prawami dysponujemy i na co się powołać?

Powrót do artykułu: Co zrobić, gdy sprzedawca nas oszukał? cz. 2

#2 Guest_ADAM

Guest_ADAM
  • Goście

Napisano 28 maj 2015 - 16:18

UWAGA NA SKLEP INTERNETOWY OLAJ GARDEN TO SA OSZUSCI KTURZY NIE DOSTARCZAJA TOWARU

#3 Guest_jacek

Guest_jacek
  • Goście

Napisano 23 styczeń 2017 - 20:36

Mnie też kiedyś oszukał jeden sprzedawca i jak próby polubownego załatwienia sprawy nic nie dały to musiałam zgłosić się do prawnika i jak coś to polecam kancelarię „BARYLSKI T., OLSZEWSKI A., BRZOZOWSKI A.”. Dzięki nim sprawa została rozstrzygnięta na moją korzyść ale ten facet był wyjątkowo nieugięty. Nie wiem jak niektórzy mogą mieć taki tupet. 



#4 Guest_Maria

Guest_Maria
  • Goście

Napisano 24 kwiecień 2017 - 18:54

Uwaga na Bakker Hillegom w Poznaniu = ogrodnictwo. Nie kupuj nic w sprzedaży wysyłkowej

#5 Guest_Grzegorz Orłowski

Guest_Grzegorz Orłowski
  • Goście

Napisano 15 maj 2017 - 19:21

Ostrzegam wszystkich przed zakupami u sprzedawcy JANMAR S. C. Janusz Dąbek Marcin Wojciechowski, Konopnickiej 4, 98-100 Łask, który występuje na allegro pod nazwą JANMAR_s_c. Od 1,5 miesiąca próbuję odzyskać pieniądze za wadliwy towar, który przesłał mi ten sprzedawca. Odesłałem towar firmą kurierską. Sprzedawca twierdzi, że przesyłka dotarła uszkodzona, chociaż nie sprawdził tego w obecności kuriera :/ Proponuje mi odzyskanie pieniędzy od firmy kurierskiej. Absurd. GORĄCO NIE POLECAM.

#6 Guest_Zbyszek

Guest_Zbyszek
  • Goście

Napisano 29 wrzesień 2019 - 08:42

UWAGA NA SKLEP INTERNETOWY OLAJ GARDEN TO SA OSZUSCI KTURZY NIE DOSTARCZAJA TOWARU

po pierwsze sugerujemy naukę ortografii bo widać że ten paszkwil napisał niedouczony gimbus

po drugie sklep olajgarden powstał w 2018 roku tzn w 2015 jeszcze i nie istniał



#7 Guest_Oszukany.

Guest_Oszukany.
  • Goście

Napisano 07 styczeń 2020 - 17:57

Ostrzegam przed sklepem WINYLOWO.COM (adres: Szymanowskiego 2/35, 58-506 Jelenia Góra)- sprzedaje płyty, których nie posiada . Brak kontaktu, nie odpisuje na email, nie odbiera telefonów. Szkoda, że tak późno sprawdziłem w googlach opinie o sklepie, gdzie okazuje się, że ten oszust działa już od dłuższego czasu.

#8 Guest_SANBEL

Guest_SANBEL
  • Goście

Napisano 27 luty 2020 - 17:52

JA odesłałem towar do sklepu OLAJGARDEN 4/02/2020. mimo maili, telefonów (5x) i rozmowy z podobno szefem, który obiecał mi zwrot kasy za niewłaściwy towar jaki mi przysłali do dzisiaj 27/02/2020 pieniedzy nie ma. Szefa też "nie ma" na wysłane maile przychodzi info zwrotne że "odpiszemy najszybciej jak to możliwe". UWAŻAJCIE nieuczciwych nie brakuje.



#9 Guest_Sławomir

Guest_Sławomir
  • Goście

Napisano 31 marzec 2020 - 16:34

JA odesłałem towar do sklepu OLAJGARDEN 4/02/2020. mimo maili, telefonów (5x) i rozmowy z podobno szefem, który obiecał mi zwrot kasy za niewłaściwy towar jaki mi przysłali do dzisiaj 27/02/2020 pieniedzy nie ma. Szefa też "nie ma" na wysłane maile przychodzi info zwrotne że "odpiszemy najszybciej jak to możliwe". UWAŻAJCIE nieuczciwych nie brakuje.

U mnie podobna sytuacja z OLAJ-GARDEN STARE FASZCZYCE 50 05-870 Błonie:

towar odesłany, odebrany przez nich 7 stycznia 2020, do dnia 31 marca 2020 brak zwrotu pieniędzy.

Towar kupiony poprzez www.olajgarden.pl.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych