Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Wynagrodzenie za pracę w sobotę

wróć do serwisu INFOR.pl 27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Infor.pl

Admin Infor.pl

Nowy użytkownik

• Administratorzy forów
  • 0 postów

Napisano 23 czerwiec 2014 - 23:50

Co do zasady za pracę w sobotę (będącą dniem wolnym z tytułu przeciętnie pięciodniowego tygodnia pracy) nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Pracownik jest uprawniony do żądania dodatkowego dnia wolnego. Czy można domagać się dodatkowego wynagrodzenia za pracę świadczoną w sobotę?

Powrót do artykułu: Wynagrodzenie za pracę w sobotę

#2 Guest_prawo do bramy prywaciarza

Guest_prawo do bramy prywaciarza
  • Goście

Napisano 14 grudzień 2014 - 21:09

Ani dnia wolnego ani kasy za sobotę- polskie realia, pracuję od 20lat u przeds.prywatnych , zawsze tak było i bedzie.

#3 Guest_ecik

Guest_ecik
  • Goście

Napisano 21 luty 2015 - 22:26

Po prostu walczmy o swoje.Za sobotę należy się dzień wolny niezależnie ile godzin sie pracowało.

#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 03 marzec 2015 - 10:36

Ja pracuje w Polskiej firmie prywatnej i nie ma problemu z otrzymaniem odpowiedniego wynagrodzenia , w sumie odemnie zależy czy za sobote /niedziele wybiore dzien wolny czy ekwiwalent pinieżny .

#5 Guest_absudry pracy

Guest_absudry pracy
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2015 - 21:28

praca za minimum wynagrodzenia, nie dać nic pracownikowi . nie płacić za godziny nadliczbowe, pracować w kazdą sobotę nie marząc nawet o dodatkowym wolnym dniu za sobobtę w innym terminie realia pracy w przedsiebiorstwie prywatnym a na dodatek urlop twoj własny liczy z sobota włacznie i co jak sie wam to podoba, nie mam siły a tak to wyglada bezprawie i tyle,

#6 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 21 listopad 2015 - 18:54

No chyba nie..... ecik jeśli ide w sobote do pracy to chyba żeby zarobić? Pajacu ..A nie za dzień wolny w sobote mozesz sobie miec dzień wolny...

#7 Guest_aga

Guest_aga
  • Goście

Napisano 07 luty 2016 - 18:24