Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak zapewnić komfort pracy w biurze


wróć do serwisu Kadry 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Admin Kadry

Admin Kadry

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 515523 postów

Napisano 23 czerwiec 2014 - 20:53

Staramy się szczególnie dbać o pracowników i ich warunki pracy, dlatego też planujemy wymianę foteli obrotowych. Chcemy zminimalizować ilość dolegliwości zdrowotnych, takich jak na przykład bóle pleców, karku czy drętwienie nóg. Jak wybrać dobry fotel? Jakie powinien posiadać regulacje? I jak go dostosować do konkretnego pracownika?

Powrót do artykułu: Jak zapewnić komfort pracy w biurze

#2 Guest_Dorota

Guest_Dorota
  • Goście

Napisano 14 wrzesień 2017 - 10:35

samo to jak biuro jest zadbane ma ogromne przełożenie na komfort pracy, a dodatkowo przecież na odbiór przez klientów, więc nie można tego bagatelizować, u nas tym w jakim stanie utrzymane jest biuro zajmuje się dc premium i faktycznie wygląda świetnie, od początku najmu udało nam się je dzięki nim utrzymać jak nowe



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych