Skocz do zawartości


Zdjęcie

Opel Astra F: wymiana tylnych amortyzatorów i sprężyn


wróć do serwisu Moja Firma 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102253 postów

Napisano 23 czerwiec 2014 - 19:00

W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić tylne sprężyny i amortyzatory w Oplu Astra F. Cała operacja nie jest trudna i bez problemu wykonamy ją we własnym zakresie.

Powrót do artykułu: Opel Astra F: wymiana tylnych amortyzatorów i sprężyn

#2 Guest_sam zrobiłem

Guest_sam zrobiłem
  • Goście

Napisano 27 październik 2016 - 17:55

korzystając z tego poradnika nigdy to a nigdy nie wymienimy BEZPROBLEMOWO SPRĘŻYN W ASTRZE np.-F. SIEDZĘ JUŻ DRUGI TYDZIEŃ W KANALE I NIC. NIE CHCE WEJŚĆ I KONIEC KROPKA . pÓBUJĘ ŚCISKAĆ ŚCIĄGACZEM ALE TEZ DOPA, BO ZA NIC W ŚfIECIE KOSTROPATY ŚCIĄGACZ TAM NIE PODEJDZIE--PRZESZKADZA PODŁOGA. pISZECIE PANOWIE W SWOICH PORADNIKAC O NIC NIE ZNACZĄCYCH DUPERELACH, A TO KLOCUSZKI A TO KOBYŁECZKI ,A TO ŚCIĄGANIE KOŁA, A TO WRZUCENIE BIEGU I PODŁOŻENIE KLOCUSZkuf. słowem ,same pierdoły. Trochę powagi zaczyna się jak każecie odkręcić amortyzatoryod wahacza, ale!!! NIE ZEJDĄ A TYBM BARDZIEJ NIE WEJDĄ!!! Pokazcie mi panowie wpis, jakiś poradnik jakąś instrukcję , jakiś wpis na forum z przed DNIA DZISIEJSZEGO, gdzie będzie napisane że trzeba odpiąć od belki zardzewiałe mocowanie giętkiego przewodu hamulcowego żeby go nie urweać i nie narobić sobie jajuf z wylanym płynem a potem odpowietrzaniem i niepotrzebnymi nerwami. Dopiero po mękach , wypaleniu 10-ciu paczek papierosów, zniszczeniem zdrowia w kanale dostrzegłem te złączki czy tam spinki i zapinki. nikt !!! dosłownie nikt!! nie podpowiedział, a widziałem że PANOWIE wiecie, bo tylko spoglądaliście z uśmiechem i mówiliście " gnieć na dół az gumy zbieleją czy tam zsinieją w tulejach. A przeciez nie jedan z Was robił to , bo piszecie -" superv robótka - dzięki, doskonały toutorial i inne bzdety ". nAJWAZNIEJSZE PISZECIE TO KLUCZ DO KÓŁ, PNIACZEK POD AUTO , BIEG WRZUCIĆ, PODEPRZEĆ, I CIESZYĆ SIE BROWARKIEM. pROSZĘ !!! NIECH MI KTOŚ DA INSTRUKCJĘ etzolda czy coś innego - nawet z forum jakiećś info mówiące o zluzowaniu przewodów hamółcowych. Dopiero !, jak przeciąłem w popłowie tę blaszkę za pomocą której przewód jest PR4ZYLEPIONY ( TAK TAK , BO TAM KUPKA RDZY ) DO TEJ DUPNEJ POPRZECZNEJ OSI , to zobaczyłem o co tam chodzi. Nic się nie stało bo dosztukuję to za pomocą dodatkowej blaszki którą wsadzę w środek i skręcę do kupy. Pewnie sie zaraz odezwią głosy " to co ty kurrr....cze ślepy żeeeeś- takiego mocowania nie zobaczyłeś- dzie masz ślipia w d...ie?!! ODPOWIADAQM , PATRZAŁEM CZY KLOCUSZEK POD AUTEM NIE PĘKA NA PÓŁ I CZY MI SIE AUTO NA ŁEp nie wali, i czy wszystkie sruPki w kole powykręcałem.

#3 Guest_ignac

Guest_ignac
  • Goście

Napisano 19 lipiec 2017 - 10:27

Klocki to zamawiam z delphi i sam wymieniam bo to w miare proste ale amortyzatorów bym sie nie odważył tknąć. To jednak zbyt skomplikowane jak sie nie ma doświadczenia i odpowiednich narzędzi

#4 Guest_HWDPJP

Guest_HWDPJP
  • Goście

Napisano 22 listopad 2017 - 21:31

ch ja warta ta strona i te pseudporadniki napisane przez analfabetow oderwanych zywcem od pluga



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych