Skocz do zawartości

Zdjęcie

język angielski

wróć do serwisu Moja Firma 11 odpowiedzi w tym temacie

#1 joker

joker

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 19 postów

Napisano 23 czerwiec 2014 - 10:30

Prowadzę działalność na rynku kredytów i o ile do tego czasu nie było mi potrzebne porozumiewanie sie w języku angielskim o tyle teraz coraz wiecej zgłasza sie do mnie klientów angiesko języcznych. Mam osobę, która na takich spotkaniach stara mi się być tłumaczem ale mam wrażenie, że przez kilka ust słowa mogą być zniekształcone dlatego chce się nauczyć chociaż podstaw. Raczej jestem samoukiem i postanowiłam spróbować sama się pouczyć w domu i teraz nie wiem czy jakiś kurs na płycie czy zacząć od podreczników np: http://sklep.wsip.pl...omy_uid]=212203 takie podręczniki z których uczą się licealiści np. W taki sposób nauczyłam sie całego Offica więc mam nadzieję, ze teraz też się uda. Możecie mi polecić jakieś książki, podręczniki szkolne albo materiały na nauki angielskiego??

#2 Guest_malina

Guest_malina
  • Goście

Napisano 26 czerwiec 2014 - 07:34

Jeśli chcesz naprawdę dobrze mówić po angiwlsku to wybierz się na kurs angielskiego za granicą.

Są ciekawe opcje takich kursów, ja polecam 2 tygodnie w Londynie

szczegóły tutaj

#3 gnochi

gnochi

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 71 postów

Napisano 26 czerwiec 2014 - 12:36

Ja myślę, że nauka z podręczników to wcale nie taki zły pomysł. Zawsze możesz też zainwestować w całkiem niezłe programy multimedialne z Edgarda.

#4 JarekDon

JarekDon

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 161 postów

Napisano 27 marzec 2019 - 15:07