Skocz do zawartości


Reklamacja butów - wymiana a naprawa

buty reklamacja wymiana naprawa

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Krzysiek

Guest_Krzysiek
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2014 - 15:17

Witam!

 

Kupiłem buty w sklepie i po około 6 miesiącach mi się rozkleiły przy podeszwie. Poszedłem zareklamować. Pani spisała wniosek, gdy spytałem się jak będzie to wyglądać (tzn czy dostanę nowe buty, czy pieniądze po uwzględnieniu reklamacji) - pani odpowiedziała, że najpierw zawsze jest naprawa. Później jak coś będzie się działo, to wtedy można porozmawiać na temat wymiany.

 

Parę dni temu dostałem odpowiedź, że reklamacja została przyjęta i buty zostaną naprawione.

 

Po przeczytaniu paru artykułów na tej stronie, dowiedziałem się, że ja jako konsument mam prawo do wyboru czy ma to być wymiana czy naprawa.

 

Moje pytanie brzmi, czy mogę coś zrobić, żeby jednak one były wymienione? Zostałem wprowadzony w błąd przez sprzedaczynię - czy mogę jakoś to wykorzystać? Czy już jest za późno?

 

Z góry dziękuję za pomoc

Krzysiek





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: buty, reklamacja, wymiana, naprawa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych