Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak reklamować małą firmę w sieci?


wróć do serwisu Moja Firma 158 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_Mario446

Guest_Mario446
  • Goście

Napisano 03 styczeń 2015 - 22:08

Sam działam w sektorze B2B, ale u mnie mailing jakoś nieszczególnie się sprawdza ;/ Chyba przekonam się do tych smsów, bo już z kilku źródeł słyszałem o tym rodzaju marketingu. W dodatku cena jest naprawdę niska wg mnie.



#22 DamianS

DamianS

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 12 styczeń 2015 - 11:04

ZA DARMO dowiedz w jaki sposób:

  
   1.  reklamować się w Internecie?
   2.  pozyskać klientów w social media?
   3.  przekierować ruch z Internetu na własną stronę www?
   4.  osiągnąć cele biznesowe za pomocą Facebooka?
   5.  pozyskać bazę lojalnych klientów w sieci?

 
Po prostu kliknij tu http://bit.ly/1wU415F


#23 dancewithhim

dancewithhim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 567 postów

Napisano 20 styczeń 2015 - 10:22

Jeśli firma nie jest duża i działa na rynku lokalnie to pozycjonowanie nie powinno być takie drogie. Szczególnie,że jest o wiele łatwiejsze niż na większe ogólnopolskie frazy. 

Obecnie sieć odgrywa bardzo dużą rolę tak wiec jestem zdania,że warto będzie skorzystać. 

Możesz się zorientować w cenach tej firmy: http://www.pozycjoner.org/ 

Mi od jakiegoś czasu prowadzą pozycjonowanie, ceny nie są wysokie,strona jest wysoko. 



#24 pepke

pepke

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 435 postów

Napisano 20 styczeń 2015 - 16:01

Piszecie tutaj głównie o pozycjonowaniu. Nie sądzicie,że równie ważna jest ładna i przejrzysta strona ? Tylko wtedy klient zainteresuje sie ofertą. Jeśli będzie miał przed sobą stronę rodem z lat 90 tych . Jeszcze z dużą ilością drobnego pisma to na pewno przeskoczy na inną. Ładniejszą.

Możecie sobie poczytać o animacjach:

http://animates.pl/

A w zasadzie obejrzeć. W sieci jest możliwość zamówienia sobie takiego filmiku, który trwa kilkadziesiąt sekund ale może łatwo pokazać co macie klientowi do sprzedaży. 


Celem życia jest rozwój własnej indywidualności


#25 dancewithhim

dancewithhim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 567 postów

Napisano 02 luty 2015 - 12:41

Święta racja!



#26 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 724 postów

Napisano 02 luty 2015 - 13:24

Generalnie masz rację. Na ostateczny sukces w sieci składa się kilka czynników. Wygląd strony, możliwość intuicyjnego poruszania się na niej, szybkość działania, ciekawe treści mają kolosalne znaczenie.

Jeżeli chodzi o reklamę, to błyskawiczne efekty przynosi Google Adwords. Nie jest to najtańsza forma promocji - ale za to jedna ze skuteczniejszych. Przy odpowiedniej konfiguracji, doborze słów kluczowych, optymalizacji treści koszta nie muszą być astronomicznie wysokie.  Aby sprawdzić ile to będzie kosztowało można zapytać przy pomocy tego formularza na tej stronie: http://www.system3.p...sc-w-google/ppc



#27 Alicja123

Alicja123

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 04 luty 2015 - 15:01

Bardzo mało przeczytałam tez na temat Fejsa, a to tzw must have firmyJ bardzo dobrym pomysłem jest też organizowanie i zamieszczanie konkursow na portalach które się w tym specjalizują – ja korzystałam np. z usług http://konkursidla.pl/



#28 Guest_Dominik Jedrzejczak

Guest_Dominik Jedrzejczak
  • Goście

Napisano 11 luty 2015 - 18:49

Facebook już powoli odpada. Teraz każdy post trzeba promować, żeby wyświetlić go fanom. Strona internetowa jak najbardziej, chyba to najlepsza forma reklamy. Do tego trzeba pisać bloga firmowego i po pewnym czasie można się nie martwić o reklamę. Na początek trzeba dużo zainwestować, czasu :)



#29 Guest_perus

Guest_perus
  • Goście

Napisano 16 luty 2015 - 16:24

Dlaczego FB nie? Nie rozumiem? W dalszym ciągu najlepiej sprawdzają się klasyczne metody promocji, szczególnie reklama wystawiennicza, w formie 3d, czyli przede wszystkim animacje. Przetestuj sobie i porównaj - to na prawdę daje fajne efekty.



#30 rakar

rakar

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 17 luty 2015 - 09:43

Facebook coraz słabiej działa dla reklamodawców, bo zmieniły się skrypty dotyczące zasięgu postów. Dlatego aby dotrzeć do fanów, którzy już dali lajka fanpage'owi, często trzeba używać płatnych mechanizmów do promocji. Prowadzenie bloga firmowego może być fajnym pomysłem i łączenie tego z innymi mediami może być dobrą strategią.



#31 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2230 postów

Napisano 17 luty 2015 - 16:02

Tzn. co? Nie zobaczą na tablicy nowych wpisów pochodzących z fanpage?

 

A jeśli mam mówić o promocji na poważnie to na pewno patrzcie niżej. To forma reklamy 3d. Pisałem już o tym na forum. Taki typ który w zasadzie musi dać sprzedaż - o ile oferta jest dobra.

 

2.gif



#32 m4k210

m4k210

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 13 postów

Napisano 17 luty 2015 - 18:18

Ja osobiście dużo czytałem o reklamie w internecie, świetnym miejscem gdzie można znaleść przydatne informacje jest http://www.brandinger.pl/ fajnie się czyta ich artykuły.



#33 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2230 postów

Napisano 18 luty 2015 - 16:08

Super, na pewno genialnie się je czyta...

Starajcie się strategię opierać na optymalizacji produktu - czyli oferujecie produkt, który ma bardzo dobrą cenę i wysoką jakość. Jeśli on będzie odpowiednio wypromowany, to nie będziecie mieli żadnych problemów ze znalezieniem na niego klienta.



#34 Andrzej Lazarowicz

Andrzej Lazarowicz

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 43 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 21 luty 2015 - 11:22

Mała firma to mały budżet, co może człowiek bez pieniędzy w internecie? Okazuje się że bardzo dużo. Przede wszystkim jeżeli prowadzi firmę o jakiejś specjalizacji to z pewnością musi być niezłym ekspertem w tej dziedzinie. Inaczej nie miałby żadnych szans. To jest największy kapitał który może wykorzystać w internecie. Powinien założyć stronę internetową a na niej blog. Tam publikować jeden przynajmniej prosty i ciekawy tekst w tygodniu opisujący nieznane ogólowi aspekty działalności, coś co mogło by zaciekawić jego klienta. Następnie portale społecznościowe, szukać miejsc gdzie może być jego klient i tam publikować zajawki artykułów. Na koniec zapraszać wszystkich do polubienia i czytania tekstów. Potem to już tylko mrówcza codzienna praca.



#35 Bernard34

Bernard34

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 69 postów

Napisano 09 marzec 2015 - 12:44

Moim zdaniem przede wszystkim trzeba zbudować pozystywny wizerunek firmy oraz obowiązkowo zrobić stronę internetową, bo bez tego dzisiaj nie ma szansy na wybicie się. Sam skorzystałem z pomocy Biura Projektowego http://www.arwebart.pl/ i dzięki jego zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej, udało mi się zdobyć sporo nowych zleceniodawców.



#36 Guest_Karolina

Guest_Karolina
  • Goście

Napisano 17 marzec 2015 - 16:52

Dobrym sposobem w Twoim przypadku jest zadbanie o to, aby strona Twojej firmy była nowoczesna i przyjazna użytkownikowi. Nastepnie, dobrze jest zająć się jej wypozycjonowaniem oraz promowaniem przez media społecznościowe (Facebook, Blog).

Pozdrawiam,

www.kofh.pl

 



#37 Celownik

Celownik

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 20 marzec 2015 - 22:50

Myślę, że w promocji małej firmy można skorzystać ze wszystkich wspomnianych tu sposobów. AdWordsy, działania seo, buzz - wszystko robione z głową, ale kreatywnie wink.png


oferty praca elektryk - polecam sprawdzić


#38 anastazja4390

anastazja4390

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 70 postów

Napisano 01 kwiecień 2015 - 14:50

Myślę, że w promocji małej firmy można skorzystać ze wszystkich wspomnianych tu sposobów. AdWordsy, działania seo, buzz - wszystko robione z głową, ale kreatywnie wink.png

Dla małych firm idelana będzie ta oferta http://sklep.siteseo.pl/ . Skupiają się głównie na  prywatnych baza presell pages. Ich oferta jest zdecydowanie tańsza  i  bezpieczniejsze od pozycjonowania w umowie.



#39 beauty86

beauty86

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 02 kwiecień 2015 - 19:21

Ja myślę, że w tej sytuacji dobrym pomysłem będzie aktywność w portalach społecznościowych. Do tego, jeśli firma działa lokalnie, obecność w mapkach google. No i z pewnością warto pozycjonować firmę w wyszukiwarkach, ale to już raczej zadanie dla profesjonalnej firmy :)



#40 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 516 postów

Napisano 05 kwiecień 2015 - 20:28

Tylko wiele razy pojawia się pozycjonowanie w przypadku lokalnych firm nie zawsze to jest najlepszy wybór. Wszystko zależy od tego czym się zajmujemy. Z drugiej strony pojęcie mała firma, w tej chwili osoby, które będą potrafiły zaistnieć w sieci bardzo szybko mogą stać się firmami bardzo dużymi, szczególnie jeśli mają dobry produkt. Natomiast co do istotny to się zgodzę pozycjonowanie tak, na początku jak jeszcze nie przynosi rezultatów takich jak powinno można pomyśleć o takich narzędziach jak Traffic Network opcja dobra, żeby wygenerować ruch na witrynie - http://traffic-network.pl/ trzeba na pewno mieszać i stosować kilka różnych narzędzi. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy