Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak reklamować małą firmę w sieci?


wróć do serwisu Moja Firma 127 odpowiedzi w tym temacie

#1 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 457 postów

Napisano 03 czerwiec 2014 - 13:25

Jesteśmy małą firmą produkcyjno handlową. Mamy swoich stałych odbiorców. Chcielibyśmy jednak pozyskiwać nowych. Sieć wydaje się tutaj naturalnym kanałem komunikacji z potencjalnymi odbiorcami...



#2 Guest_Amant4

Guest_Amant4
  • Goście

Napisano 03 czerwiec 2014 - 15:30

Warto postawić na reklamę w sieci. Większość obecnie większość osób szukających informacji najczęściej robi to przez wyszukiwarki. Pozytywny efekt przynoszą też linki sponsorowane (czyli tzw Google Adwords). Nie da się ich ominąć. Podsuwają nam cały czas, to czego szukamy. Tak długo, aż kupimy. Ile to kosztuje dowiesz się wysyłając zapytania do kilku firm. Zacznij może od http://seoventure.pl/



#3 Guest_Artur

Guest_Artur
  • Goście

Napisano 04 czerwiec 2014 - 10:47

Obejrzyj darmowy kurs "Jak reklamować firmę w internecie" dostępny na www.arturkosinski.pl

 

Pozdrawiam



#4 Guest_san

Guest_san
  • Goście

Napisano 06 czerwiec 2014 - 18:30

Może zakupu bazę firm http://www.bisnode.p...aza-danych-b2b/ i na jej podstawie wybierz takie jakie mogą być zainteresowane twoją ofertą. Potem możesz kontaktować się z nimi wysyłając do nich email ofertowy.



#5 Guest_bianca

Guest_bianca
  • Goście

Napisano 22 czerwiec 2014 - 14:25

Dla firmy produkcyjno handlowej raczej odpowiednie by były działania lokalne typu eventy, promocje czy stare dobre ulotki znajdowane w skrzynkach. Co oczywiście nie przeszkadza działaniom w necie, które w dzisiejszych czasach są najtańszą formą promocji.



#6 Guest_EuroLot

Guest_EuroLot
  • Goście

Napisano 22 czerwiec 2014 - 16:03

PIERWSZA PRACA Z WAKACJAMI

http://pierwszapraca.latwy.pl

NIE TYLKO NA WAKACJE



#7 Guest_Asiena36

Guest_Asiena36
  • Goście

Napisano 31 lipiec 2014 - 16:12

Mi bardzo pomogła pomoc Centrum Marketingu Internetowego. Prowadzę mały salon kosmetyczny i po współpracy z nimi zwiększyła się liczba klientek. Oferują dość szeroki zakres usług bo od reklamy Google  poprzez pozycjonowanie i marketing szeptany. Może się z nimi skontaktuj, tutaj masz namiar: marketingcentrum0@gmail.com Ja byłam zadowolona bo ceny też mają korzystne.



#8 ewelina546

ewelina546

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 01 sierpień 2014 - 18:47

Ja też postawiłabym na pozycjonowanie. Słyszałam wiele dobrych opinii o firmie ditum.org http://www-pozycjono...cjonowanie.html . Koleżance zajęli się stroną i ją zoptymalizowali. teraz prowadza pozucjonowanie juz chyba kilka miesięcy i dobrze sobie radzą. Strona podskoczyła w wynikach wyszukiwania i generowany jest spory ruch klientów na stronie. trzeba było jednak sporego nakłądu pracy, żeby stronę doprowadzić do porządku. Warto jednak ponieść koszty i powierzyć takie działania specjalistom i fachowcom w swojej dziedzinie.



#9 gnochi

gnochi

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 71 postów

Napisano 22 sierpień 2014 - 20:37

Też myślę, że naprawdę warto postawić na promocję firmy w internecie. Może marketing szeptany? Dzięki temu w naturalny, a jednocześnie nienarzucający się sposób dotrzesz do większej liczby klientów. Ludzie bowiem zanim podejmą decyzję o zakupie konkretnej rzeczy zaglądają przeważnie na fora internetowe, aby zasugerować się opiniami innych i dokonać jak najlepszego wyboru.



#10 Guest_boczek952

Guest_boczek952
  • Goście

Napisano 29 sierpień 2014 - 14:22

Cześć myślę że najlepszą formą reklamy jest pozycjonowanie stron WWW można dzieki temu duży rozgłos sobie zrobić w docelowej grupie ludzi . Mam fajną firmę która właśnie siętym zajmuję www.olmedia.com.pl/index.pozycjonowanie.html . Korzystałem z ich usług i dzięki nim rozgłosiłem swojąfirmę w sieci a obroty wzrosły o ok30%!



#11 Forian

Forian

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 63 postów

Napisano 18 wrzesień 2014 - 13:59

Dobrym pomysłem jest  inwestowanie w blogerów zajmujących się produktami podobnymi do oferowanych przez Waszą firmę. Może nie tradycyjny baner, ale testy produktów, zmiana wyglądu strony z uwidocznionym logiem firmy czy konkursy. Blogerzy są innowacyjni i miewają spory zasięg. W porównaniu do pozostałych sposobów reklamy są też relatywnie tani.



#12 All.89

All.89

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 22 wrzesień 2014 - 04:07

Trzeba się pozycjonować, nie oszukujmy sie. SEO to niekiedy klucz do rozwoju i sukcesu naszej działalności. Ja zastanawiam się nad rozkręceniem sklepu zajmującego się dystrybucją leków - coś w stylu http://www.doz.pl .



#13 Zaba

Zaba

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 01 październik 2014 - 12:05

Witam serdecznie,
Osobiście - jako osoba początkująca, która nie chce na razie dużo płacić za reklamę - poradziłam sobie skutecznie z brakiem aktywności na stronie na kilka sposobów. Dodam, że jestem polonistką, a nie informatykiem. Chcę udowodnić, że BARDZO WIELE możemy zdziałać samodzielnie, nie płacąc za to specom od komputerów. Nie musimy mieć przy tym dużego doświadczenia w branży komputerowej. Przeciętny właściciel jakiejkolwiek firmy takiego doświadczenia przecież nie ma - zna się na budownictwie, handlu, różnych usługach, jakie oferuje jego firma. Ale specem od komputerów nie jest. Mój wpis byłby długi, pozwolę sobie zatem przytoczyć link do mojego artykułu: http://wymownia.blog...low-kluczowych/
Może komuś te wskazówki się przydadzą. Moje dotychczasowe doświadczenie mówi mi, że naprawdę można zdziałać dla siebie wiele dobrego, nie wkładając w to dużo pieniędzy. Zapłaciłam tylko za kilka banerków w sieci (i to niewielkie kwoty), a resztę wykonałam samodzielnie. Uwierzcie mi proszę, że dla chcącego nic trudnego. Jeśli ja (polonistka) poradziłam sobie w świecie sieci bez zlecania usług reklamy innym, to Wy też możecie.



#14 pechao

pechao

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 14 postów

Napisano 26 październik 2014 - 21:31

Ja miałem okazję ostatnio korzystac z takich ciekawych kursów ebiznesowych http://strefakursow....y/e-biznes.html . Ciekawie przygotowane oraz zrealizowane kursy - dowiedziałem się dzięki nim jak skutecznie promowac swój biznes w internecie. Oby więcej takich kursów było dostępnych w sieci. Każdy kto ma swój biznes powinnien przejść taki kurs.



#15 konmalki

konmalki

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 262 postów

Napisano 12 listopad 2014 - 11:11

Na pewno trzeba zainwestować w pozycjonowanie, ale równie ważne staje się umieszczenie firmy na mapach Google. Dzięki temu kliknięci mogą nas łatwiej znaleźć, a poza tym mogą również odbyć wirtualny spacer po naszej firmie.



#16 Łukasz31

Łukasz31

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 23 listopad 2014 - 21:51

A coś więcej może o charakterze tej firmy? Bo mimo wszystko to też ma jakieś znaczenie pzry wyborze działań promocyjnych. Z takich ogólnych porad, to na pewno dobra strona www, pozycjonowanie i ewentualnie social media (Facebook powinien się sprawdzić). Trzeba jeszcze tylko pamiętać, żeby nie ograniczać się wyłącznie do internetu, bo często przedsiębiorcy się na tym przewożą. Piszesz o handu, więc pewno dobrze sprawdzi się newsletter z nowościami i promocjami. Ja postawiłem na smsy, jako że są szybsze w dotarciu do odbiorcy, a klienci pozytywniej je odbierają aniżeli tradycyjne maile. Współpracuję z http://serwersms.pl/ i jestem bardzo zadowolony. Umożliwiają wykorzystanie protokołu HTTPS i SMPP. Na ich stronie znajdziesz też badania dotyczące komunikacji sms w biznesie :)



#17 Guest_Agata

Guest_Agata
  • Goście

Napisano 24 listopad 2014 - 23:54

Hm, te smsy brzmią całkiem ciekawie. Sama takie promocyjne wiadomości dostaję czasami, ale w sumie nie pomyślałam, żeby wykorzystać to u sibie wink.png Masz moze jakieś dane na temat skuteczności tego rodzaju reklamy?



#18 Łukasz31

Łukasz31

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 29 listopad 2014 - 00:31

@Agata, zachęcam Cię do zapoznania się z wyniakmi badania "Komunikacja SMS w Polsce 2013": http://serwersms.pl/badanie2013/ :) Znajdziesz tam ciekawe statystyki nie tylko z punktu widzenia biznesu, ale i samego konsumenta. A to wydaje mi się, też jest bardzo istotna informacja.



#19 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1763 postów

Napisano 15 grudzień 2014 - 16:25

Serwer gra sporą rolę. Nie wyobrażam sobie powrotu na serwis, który wolno działa, albo jest ciągle niedostępny. Akurat posiadanie normalnego konta to taka absolutna podstawa - w tych czasach znalezienie dobrego hostingu nie jest wielkim problemem.


http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox


#20 Michał.Spec

Michał.Spec

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 30 postów
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 17 grudzień 2014 - 19:54

Trudno powiedzieć jakie narządzia komunikacji marketingowej zastosować nie znając profuilu działalności. Jeśli jest to sektor B2B dobre rezultaty moze dać email marketing.


afaktury.pl - Intuicyjny program do wystawiania FV online.




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych