Skocz do zawartości


Saab: 9-3 - opinie kierowców


322 odpowiedzi w tym temacie

#41 Guest_artur

Guest_artur
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2009 - 21:06

jestem nowym posadaczem sabba 93 2.2 disla 2000 r ,powiem tak to jest luxus jazda komfort niemam pytan samochod z klasą

#42 Guest_Daniel

Guest_Daniel
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2009 - 21:46

jaki silnik jest mniej awaryjny i jaka róznica w cenie naprawy podstawowych czesci ?????

#43 Guest_patryk

Guest_patryk
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2009 - 20:20

witam! prosze jesli ktos by byl taki uprzejmy o szczegolowa i prawdziwa opinie o saabie 9-3 2.2tid z gory dziekuje...

#44 Guest_tomek

Guest_tomek
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2009 - 21:40

gdy jest zimny silnik strasznie zle pracuje tz trzesie calym nadwoziem,i mocno dymi.Potem gdy zlapie temperature to mija.Moze ktos mial podobny problem.

#45 Guest_Wójpa

Guest_Wójpa
  • Goście

Napisano 16 styczeń 2009 - 14:14

witam. mam problem z komputerem ponieważ momentami waruje wszystko. wycieraczki albo nie dzialaja,albo dzialaja ze zmienna predkoscia. na wyswetlaczu komputera pojawiaja sierozneinfo ktore wogole sa nie zgodne z tym co siedzieje, wylaczaja sie zegary, kliatyzacji nie dasie przestawic. czy ktos miałpodobny problem?? prosze o napisanie odp na forum lub na maila lzmolc@wp.pl albo mirkadnm2008@wp.pl z gory dziekuje

#46 Guest_YARO1973

Guest_YARO1973
  • Goście

Napisano 17 styczeń 2009 - 19:44

Witam, a ja kupiłem SAABA 93 w ubiegłym roku w listopadzie i jestem zadowolony zrobiłem nim 10.000km i jestem pod wrazeniem .Mimo że silnik 1,9 diesel 120 km ale naprawde fajnie sie zbiera jest troche głośny , komfort w środku bez zarzutów, szczególnie fotele, duzo jeżdzę i w żadnego z aut nie wysiadałem tak rześki i bez bólu kręgosłupa, a juz zajeździłem ich kilka (ople fiaty fordy), spojrzenia i westchnienia zazdrosne innych kierowców BEZCENNE!!!

#47 Guest_MIREK

Guest_MIREK
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2009 - 02:06

elektronika wysiada.....ten samochod to jak sie jeszcze sprzedaje...to tylko dla tego ze leci na swojej historycznej opini...niezawodnosci...jak uczen w szkole ktory byl wzorowy...potem przestal sie uczyc a nadal dostawał piatki....jedno auto sprzedaje klientowi sprzedawca...kolejne serwis!a ta marka NIE MA SERWISU NA DODATEJ JEJ WŁASCICIEL GM JEST TOTALNYM BANKRUTEM....

#48 Guest_olek

Guest_olek
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2009 - 19:10

pada komuter,unieruchomione auto,brak serwisu!!to co jest to porazka -oplel i chevrolet(poziom obslugi)auto drastycznie traci na wartosci nie do sprzedania....a saab 95...:(sa tez opinie

#49 Guest_ghjkl

Guest_ghjkl
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2009 - 00:37

samochód 2000 r 2.2TID 1800 tys km.115 KMlać i jechać nie miałem takiego auta,saab jest jedyny,kocham go

#50 Guest_Artur

Guest_Artur
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2009 - 02:10

Mam do wyboru benzynę 150 konną z 2000 i 200 konną z 1999; przebieg podobny;którą wybrać? proszę o jakieś opinie.dodatkowo jak pracuję te silniki benzynowe? Dużo awarii?

#51 Guest_Piotr

Guest_Piotr
  • Goście

Napisano 05 luty 2009 - 20:21

Świetny samochód. Zamierzam zakupić jednak nowszy model. Obecny jest do sprzedania Zainteresowanym prześlę zdjęcia i opis. Pozdrawiam.

#52 Guest_piotr

Guest_piotr
  • Goście

Napisano 15 luty 2009 - 14:25

jestem posiadaczem saaba 93 vector w dieselu, mam problem z polaczeniem telefonu do radia, czy ktos moze powiedziec mi jak to zrobic.

#53 Guest_Wojtek

Guest_Wojtek
  • Goście

Napisano 15 luty 2009 - 23:19

zastanawiam sie nad kupnem tego auta. Mam pytanko jak sie sprawuje ten silnik . czy nie jest zbyt awaryjny? Dodam że auto ma 160tys km Fuul wypas za ok 30.000. Czy ktos mi doradzi?????

#54 Guest_jarek

Guest_jarek
  • Goście

Napisano 16 luty 2009 - 00:52

witam! ogólnie rok temu kupilem saba 2.2tid ssport sedan i bardzo sobie chwale to auto,poza malymi wadami które nieoczekiwanie zaczely zrażac mnie do tego auta.(a moja przygoda zaczela sie od czestych wizyt w serwisach w angli gdzie obecnie mieszkam,dodam ze angielskie serwisy posiadaja jakowa wiedze i sprzet ale jak zaczeli mnie informowac O PLANIE SERWISOWYM,kosztach czesci i mechaniki to mozna sobie dac z nimi spokój!!!(ale miedzy innymi w angli wymienilem pompe wtryskowa KTÓRA W DZIWNY SPOSÓB PADLA ZARAZ PO WIZYCIE NA SERWISIE,przeplywomierz,zawory sterowania podcisnieniem i pare malych czesci w zawieszeniu co dalo nie mala sumke do wydania!!(A PROBLEM I TAK POZOSTAL TEN SAM!) ZARAZ PO PRZYJEDZIE DO POLSKI SWOJE AUTO POWIERZYLEM CHLOPAKOM Z SERWISU SAAB W POZNANIU KTÓRY POLECAM W 100% BO OSOBY TAM PRACUJACE ZNAJA SIE NA RZECZY,WIEDZA CO ROBIA I CZEGO MAJA SZUKAC!!!(POTRAFIA OCENIC SYTUACJE,PRAWDOPODOBIENSTWA RÓZNYCH MOZLIWOSCI I WYBRAC WLASCIA DROGE DO ROZWIAZANIA PROBLEMU GDZIE W ANGIELSKIEMU SERWISOWI ZAJELO SZUKANIE WADY MIESIAC POPRZEZ WYKLUCZANIE(WYMIANE) CZĘSCI. PROBLEMEM KTORY ROZWIKŁALI KOLEDZY Z POZNANIA OKAZALA SIE TURBOSPREZARKA KTORA MIALA MINIMALNE UBYTKI W CISNIENIU CIEZKIE DO WYLAPANIA NA KOMPIE A I TAK SOBIE Z TYM PORADZILI GDZIE ANGLICY WYKLUCZALI TURBINE I YWIERDZI ZE JEST OK. TAK CZY OWAK TROSZKE CZASU SPEDZILEM Z TYM AUTEM I POSIADLEM CO NIE CO WIEDZY NA JEGO TEMAT.POZDRAWIAM

#55 Guest_piotr

Guest_piotr
  • Goście

Napisano 18 luty 2009 - 21:59

straszna bryka!!!!!!

#56 Guest_Gienek

Guest_Gienek
  • Goście

Napisano 20 luty 2009 - 18:25

chcę kokupić autko avensisa czy saaba.mam dylemat.jezdżę avensisem 98r.2 td.rozważam kupno autka z roku 2004-2005 w dieslu.starszy avensis polecam dla uboższych,ale sam nie wiem jak nowszy avensis się sprawuje,czy saab będzie lepszy ?Proszę o poradę ???

#57 Guest_ola

Guest_ola
  • Goście

Napisano 20 luty 2009 - 22:49

mam saaba 2006r i avensisa 2007 saab non stop w serwisie ,strasznie awaryjne auto,kamputer pada,a avensis tylko na przeglady odstawiam do serwisu...corolle tez tylko na przeglady...jesli do jazdy to tylko avesis jesli do patrzenia saab:)

#58 Guest_Gienek

Guest_Gienek
  • Goście

Napisano 21 luty 2009 - 14:48

dzięki bardzo za radę Olu ...

#59 Guest_szaksz

Guest_szaksz
  • Goście

Napisano 23 luty 2009 - 20:52

seimka mam takie pytanko czy ktos moze mi powiedziec czy w tym modelu z 2005 roku jest lancuszek czy moze pasek poratuje ktos

#60 Guest_Jarek

Guest_Jarek
  • Goście

Napisano 01 marzec 2009 - 19:02

Witam,zamierzam kupić saaba w dieslu tylko nie wiem który wybrać silnik;1.9 czy 2.2.Proszę o opinie i porady na ich temat



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych