Skocz do zawartości


Renault: Megane - opinie kierowców


592 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_Robert

Guest_Robert
  • Goście

Napisano 13 maj 2004 - 19:37

W roku zrobiłem 55tys.i muszę powiedzieć że elementy gumowe zawieszeń są mizerne,tłumiki są bardzo słabej jakości,pompa wodna też,a uszczelkę pod głowicą wymieniałem po przejechaniu 50tys.Autko jest z salonu z 1996r.

#22 Guest_marian

Guest_marian
  • Goście

Napisano 01 lipiec 2004 - 01:18

Kupiłem używaną 150000 z 98r. Silnik 1.4 z instalacją gazową w mieście radzi sobie dobrze ale na trasie prz wyprzedzaniu prakuje mu trochę kników, żadnych wycieków nie ma. Zawieszenie konfortowe, ale co z tego jak fotele są beznadziejne i po 100km kręgosłup wysiada. Wymieniłem już końcówki drążków kierowniczych, tłumik końcowy, łożysko na pompie wspomagania, i przejącznik świateł-kierunkowskazów. Auto oceniam na 4- myślałem ze będzie lepiej. Dojade do 200000 to napiszę coś więcej.

#23 Guest_marcin

Guest_marcin
  • Goście

Napisano 05 lipiec 2004 - 11:21

kupiłem miesiąc temu i w porównaniu do mojej poprzedniej mazdy 323 z 1991 r. to jest po prostu dno i zenada. na dzieńdobry padły wszystkie wskaźniki, w zawieszeniu jakieś stuki, a wykonczenie wnętrza (tapicerka i trzeszczace plastiki) woła o pomstę do nieba. generalnie bede próbował jak najszybciej wymienic na japońca

#24 Guest_Kuba

Guest_Kuba
  • Goście

Napisano 19 lipiec 2004 - 13:41

Posiada wersje 16V silnik 1,6 110 koni rocznik 99 Jak na razie wszystko ok Jedyna rzecz do slabe uszczelki Auto poci sie olejem w okolkicach skrzyni biegow

#25 Guest_Arek z Częstochowy

Guest_Arek z Częstochowy
  • Goście

Napisano 25 sierpień 2004 - 16:20

Auto posiadam od ponad 2 lat. Kupiłem z autentycznym przebiegiem 105000km- w pełni serwisowany.- no i zaczęło się. 120000km-wymiana całego zawieszenia, drążki, sworznie, amortyzatory, spręzyny. 136000km wysiadł katalizator+wyciek z uszczelki pod głowicą+wymiana łożysk w głowicy. 140000 stuki oraz lekki wyciek oleju w przekładni kierowniczej(ze wspomaganiem), 145000km wymiana łożysk w przednich kołach+wymiana szczęk hamulcowych w tylnych bębnach(całkowicie skorodowały) 160000km- padła skrzynia biegów(łożysko rozerwało obuidowę)+ wyciek z obu uszczelek chłodnicy 170000km- wymiana łożysk w tylnych kołach oraz tłumika śr. i końcowego. 180000km wymiana sprzęgła oraz przekładni kierowniczej. Jest to auto bardzo wygodne lecz także awaryjne, Silnik 1,6 lubi niskie obroty ale jak sie pociśnie to pokazuje że ma parę, bardzo trudno o skrzynię biegów do tego silnika. OSTRZEGAM. Reanult do większości silników produkuje skrzynie oznaczone symbolem JB1 i pasują, jednak różnią się znacząco przełożeniami, polecam skrzynie JB1 typ:164, bardzo długie dobrane przełożenia=ekonomiczna expolatacjia,Spalanie- 5,9l-trasa 7-9l miasto. jak ktoś ma duzo czasu aby poświęcić dla samochodu-polecam. PS rdza łapie oba tylne nadkola.

#26 Guest_Arek z Cz-wy

Guest_Arek z Cz-wy
  • Goście

Napisano 25 sierpień 2004 - 16:39

PS Zapomniałem dodać: auto jest niesamowite pod względem osiągów (jak na tę klasę) - w niemczech osiągnałem nim pedkość 201km/godz z 3 osobami na pokładzie + bagaż, (v.max. producenta 186km/godz.) Oczywiście kreska na prędkościomierzu wchodziła 3 cm na czerone pole, o dziwo nie odcięło paliwa, jechałem tak ok. 20 sekund z uwagi na żywotnośc podzwespołów. Pozdrawiam!

#27 Guest_Miras

Guest_Miras
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2004 - 16:31

Mam to autko 4 lata poszły mi łozyska w piastach, poduszka pod silnikiem, a teraz coś skrzypi mi z tyłu w zawieszeniu chyba go wysadzę w powietrze bo mnie juz wkur...ił. Pozatym fajne autko tylko jak ktos bardzo duzo jezdzi, a nie stoi i pucuje w garazu to moze mu sie nie bedzie psulo.

#28 Guest_LUI

Guest_LUI
  • Goście

Napisano 02 październik 2004 - 18:01

Powiem tak wszystko spoko , zawieszenie , silniczek bajka .Jednak Bajka skończyła sie tym ze przy niespełna 49 tysiącach przebiegu (po 3-ech latach ponieważ mało jezdze) odmóił posłuszeństwa i to podczas jazdy. Jak sie okazało pęklarolka napinająca pasek rozrządu i czeka jeszcze na dalszą diagnoze silnika . Wstepny koszt około 5000 zł ale raczej urośnie. Powiem tylko tyle warto kupić to auto a jescze bardziej warto przedłużyć gwarancje po -1ym roku.

#29 Guest_Szymek

Guest_Szymek
  • Goście

Napisano 16 październik 2004 - 08:26

Mam to auto od 1,5 roku.Nic jeszcze nie wymieniałem poza dwoma cewkami. A w tej chwili zawiesza mi się prędkościomierz i czasami nie wiem jak szybko jadę. Czy ktoś spotkał się z tym zjawiskiem???

#30 Guest_Miras

Guest_Miras
  • Goście

Napisano 27 październik 2004 - 12:46

6 lat ale tylko 80 000km, Urwala sie masa przy ruszaniu, poza tym wszystko idealnie, Dobre osiagi Na prostej 185-190km/h, w Niemczech z ostrej górki w 5 osob i pelen bagaznik (to chyba pomoglo, ze auto nie odfrunelo :) 210 km/h 5600 obr/min. Do setki ma 11,5 s - fajnie. troche za miekkie zawieszenie i fotele nie trzymaja w zakretach. Przy dobrej benzynie Dobra elastycznosc silnika - juz od 1500obr/min - oczywiscie na V biegu lepiej tak z 1800obr/min gdy chcemy przyspieszac.Pali malo tylko na trasie(7l/100km), ale nie na autostradzie gdzie mkniemy 150km/h(10l/100km). Hamulce brzytwa !(ponoc od 1997 roku prod). przyjemne wnetrze . Polecam - chcialbym jednak chyba Turbo Diesla bo drogie Paliwo .

#31 Guest_Krzysiek

Guest_Krzysiek
  • Goście

Napisano 11 listopad 2004 - 12:14

super niezawodne auto!! jestem szczęśliwym posiadaczem od dwóch lat i nie zamieniłbym je na żadne inne...!! ale przy dzisiejszych cenach paliwa jetem zmuszony sprzedać moją renówe :( chciałbym ja zamienić na ten sam model z silnikiem 1.9d (90km)

#32 Guest_Marcin

Guest_Marcin
  • Goście

Napisano 30 listopad 2004 - 22:27

Najgorszy samochod jaki mialem! Psuje sie tak samo czesto jak fiat 126p ktorego mialem kiedys, tylko ze warotsc tego ostatniego wynosila ok 500zl. RENO to nawet nie skarbonka tylko worek bez dna (2 m-ce temu przeglad za 2000zl z wymiana rozrzadu, 3 tyg temu - 800zl za 2 cewki, ostatnio znowu cewki choc wszystkie 4 juz wymienilem w tym roku). Na razie bezskutecznie szukam sposobu jak mozna odzyskac od nich kase za ostatnie naprawy, moze ktos juz to przewalczyl?

#33 Guest_Łódz

Guest_Łódz
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2004 - 21:15

smigam tym od miecha.Cicha jazda w miare przyzwoite osiagi niedurze zurzycie paliwa przy ostrej jezdzie.mam tez eskorta on poprostu cieni do meganki.Jak ktos lubi zostawac w tyle niech kupi sobie eskorta

#34 Guest_Krzysiek

Guest_Krzysiek
  • Goście

Napisano 15 grudzień 2004 - 22:33

mam ja juz 5lat,wszystko dziala bez zarzutów (wiadomo części eksploatacyjne trzeba wyieniac ..klocki,gumy itd Autko nigdy mnie nie zawiodlo ,chyba to glownie dlatego iż nie daje go do naprawiania >kowalom ktorzy przez cale życie robili aluchy i duze fiaty

#35 Guest_Sławek

Guest_Sławek
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2004 - 21:15

Bardzo dynamiczne i osczędne autko. Mam bardzo twarde zawieszenie (gazówki - KAYABA)co bardzo obniża komfort jazdy w mieście. Na trasie ostre zakręty to pestka(nawet przy 100km/h). Czy ktoś też ma w swoim autku takie amortyzatory i co o tym sądzicie bo dla mnie za twardo.

#36 Guest_Bartek

Guest_Bartek
  • Goście

Napisano 24 grudzień 2004 - 12:20

mam o auto od dwoch lat zrobilem 120tys kmi zaczyna sie juz psuc wymienilem juy pierscienie ale jeszcze cos stuka w silniku na wolnych obrotach skrzynia biegow glosno cos zaczela pracowac ostatnio

#37 Guest_Ściemniacz

Guest_Ściemniacz
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2004 - 00:16

Autko cool !!! mam go od 0,5 roku. Od momentu kupienia skrzypi coś z przodu po prawej stronie, ale tylko gdy jest zimny i to przez 5 minut, później ustaje. Co może być przyczyną? PISZCIE! Ostatnio padł mi wyświetlacz zegarka i nie wiem jak się za to zabrać! (w słońcu świeci). Jutro wymieniam tłumnik środkowy, pojawiła się w nim dziurka. (fajny odgłos na wolnych obrotach) I f*ck !!! dla pewnego zarejestrowanego klubowicza www.meganecoupe.pl, który "olał" mnie jak mu przedstawiłem problem z moją coupejką. (miałem się też zarejestrować, ale wszyscy mają tam takie podejście do posiadaczy megane coupe to zaczynam się zastanawiać) mój gg 6464816

#38 Guest_MunDeK

Guest_MunDeK
  • Goście

Napisano 30 grudzień 2004 - 12:11

Jakis czas temu stalem sie szczesliwym nabywca meganki z 2002 roku (jeden z ostatnich modeli starej meganki bodajze 10.2002) i jestem z niej bardzo zadowolony. Pelna elektryka ma klime podgrzewane siedzenia grzane szyby no az sam sie dziwilem jego wyposazeniu noi silnik to jest moc. 110 zmiata wszysto :D. Auto jest bezawaryjne swietnie trzyma sie drogi i ma KOOOOOOOPA PozdRo

#39 Guest_Paweł

Guest_Paweł
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2005 - 22:57

W tym roku stałem się szczęśliwym posiadaczem megane. Samochód ten okazał się bardzo komfortowy, cichy oraz mało awaryjny.Ogromnym atutem jest bogate wyposażenie w wersji podstawowej ( ABS, 4x air bag, pakiet elektryczny, welurowa tapicerka) Jedyną naprawą jaką dokonałem była wymiana cewki (400zł) Części do tego auta są mimo wszystko drogie. Jednostka napędowa o mocy 95km jest genialna, bardzo dynamiczna,o wysokiej kulturze pracy, spalanie średnie utrzymuje się na poziomie 6,5l / 100km ! Wszystkim niezdecydowanym polecam kupno megane!!

#40 Guest_Łukasz

Guest_Łukasz
  • Goście

Napisano 20 styczeń 2005 - 12:57

Polecam szczególnie z silnikiem 1.616V (110-115KM) bardzo szybki i malo pali. A gdyby komus przyszło do głowy przedłużać gwarancje to powiem szczerze , ze nie warto w umowie jest punkt na podstawie ktorego moga podwazyc kazda decyzje i odmowic zwrotu kosztów. A klient mysli ze spi spokojnie.Ale autka waaarte uwagi a robic zawsze mozna poza serwisem(mozenawet lepiej).



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych