Skocz do zawartości


Pontiac: Firebird - opinie kierowców


93 odpowiedzi w tym temacie

#41 Guest_Dawid

Guest_Dawid
  • Goście

Napisano 10 listopad 2006 - 00:50

Mam już na oku to autko, planuje zakup po nowym roku.Z gazem sekwencyjnym- stan bardzo dobry- 8tys zł; to dobra cena czy raczej średnia?

#42 Guest_Szydlo

Guest_Szydlo
  • Goście

Napisano 23 listopad 2006 - 04:55

Planuje zakup tego wspaniałego autka.Co Panowie o nim myślą?

#43 Guest_Mario

Guest_Mario
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2007 - 15:32

Witam. Mam zamiar zakupic ten oto model samochodu. Czy bedzie to korzystny zakup?? Kocham te auto od dziecka i właśnie mam możliwośc kupna tegoż właśnie płonącego ptaka. Na większy silnik mnie nie stac zbytnio a ten jest dodatkowo zagazowany... Wiem że to zbrodnia ale akurat ten mi sie podoba w tym kolorze i tym wyposarzeniu... Prosze o opinię. http://www.otomoto.p...w&id=C2053953To jest właśnie auto które chce kupic... jak z częsciami i serwisem?? Proszę o szybką odpowiedź

#44 Guest_Olga

Guest_Olga
  • Goście

Napisano 20 styczeń 2007 - 22:34

To najpiękniejsze autko na świecie :) W niedalekiej przyszłości mam zamiar nabyć amerykańską legendę. Wszystkich szczęśliwych posiadaczy tych cudownych autek pozdrawiam i mam nadzieje, że niedługo do Was dołączę.

#45 Guest_Bartek

Guest_Bartek
  • Goście

Napisano 01 maj 2007 - 12:44

co mi z tego auta ma ten silnik 3.1 albo 5.7 pali duzo. wole jakiegos niemieckiego albo japonskiego potwora. obecnie mam SUPRE RZ 280 KONI z kazdym daje rade

#46 Guest_KOZI

Guest_KOZI
  • Goście

Napisano 09 lipiec 2007 - 00:57

HAHA TAM WYZEJ JAKIS TYP NAPISAL ZE PIOSENKI O TYM SAMOCHODZIE PISALI I POROWNYWAL GO Z CORVETTĄ... http://www.musclecarclub.com A PROPO DO TEJ STRONKI TO NA NIEJ JEST O FIREBIRDZIE, ALE W KLASYCZNEJ WERSJI Z PRZED 40 LAT... A TE POCZAWSZY OD NOWSZE TO GOWNA ZA PARE TYSI...

#47 Guest_sylwia

Guest_sylwia
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2007 - 23:04

za***iste autko jestem szczesliwa posiadaczka juz od roku a tego lata ulice sa moje:)zna ktos jakas fajna stronke gdzie mozna pogadac i dowiedziec sie czegos ciekawego o naszeym aucie moze jakis fun club lub formum gdzie mozna wyminic sie wiadomosciami?pozdro dla wszystkich szalonych na punkcie amerykanskich aut:))))))))

#48 Guest_Mirek

Guest_Mirek
  • Goście

Napisano 22 lipiec 2007 - 13:43

Jeździłem Pontiacem wersją Formula podczas kilku lat emigracji i do dziś nie mogę zapomnieć tego wraşenia..Te europejskie auta to kosiarki do trawy w porównaiu z autami zza oceanu. Właśnie przymierzam się do zakupu samochodu i strasznie mnie kusi Firebird..Wiem jednak, şe ceny benzyny mogę mnie zabić, a instalacja gazowa czy się sprawdzi w takim aucie? Jak sobie razdzicie z kosztami eksploatacji, ile one wynoszą? Nie chciałbym kupić auto do wykorztstania tylko weekendowego. Pozdrawiam

#49 Guest_cwaniak

Guest_cwaniak
  • Goście

Napisano 14 sierpień 2007 - 20:34

jeździłem takim autkiemjest za***iste, tamto miało silnik chyba 3.4 i nikt niemiał do nas startugangsterski wózplanuje taki kupićjaki radzicie mi kupić??cena mało ważna

#50 Guest_FbodyFaN

Guest_FbodyFaN
  • Goście

Napisano 18 sierpień 2007 - 15:21

Do wszystkich tych ktorzy wyrazaja negatywne opinie co to firebirda i camaro: moze nie macie kasy i zazdroscicie wszystkim tym ktorzy maja fbody? a supre & bmw mozecie sie nie powiem gdzie wsadzic... supra & bmw sa po to aby przed laskami szpanowac hehe... ktos napisal ze to taki amerykanski poldek, tyle ze polonez jakby nie patrzec to samochod dla rodziny (lub emerytow) a fbody raczej dla ludzi mlodych bo jak by nie patrzec sylwetke ma sportowa. camaro and firebird RLZ

#51 Guest_Mateusz

Guest_Mateusz
  • Goście

Napisano 06 październik 2007 - 02:40

Mam pytanie. Siedziałem w Stanach jakiś czas i dopiero wróciłem. Miałem Firebirda z 89' i teraz już nie wyobrażam sobie jeżdżenia innym samochodem. Tylko że benzyna jest tu cholernie droga, a zarobki słabe. Mam okazję do kupienia tylko że z instalacją gazową.Powiedzcie proszę czy to obciach jeździć Firebirdem na gaz.Pozdrawiam i dziękuję.

#52 Guest_Dawid

Guest_Dawid
  • Goście

Napisano 30 październik 2007 - 16:36

CHcem takiego kupic :) i oczywiscie mysle nad czesciami do tuningu... mozecie cos poradzic jest jakas firma zajmujaca sie takimi potworami ??

#53 Guest_magda

Guest_magda
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2008 - 17:41

zakochałam się w tym wozie.. dostarcza niesamowitych wrażeń ,lepszych niz nie jeden mężczyzna :) biorąc pod uwage zarobki i ceny za paliwo, moj wozik jest na gaz.. prosze sie nie zrazac bo ZYPELNIE w niczym to nie przeszkadza!!! jast dynamiczny, drapiezny i moj :)!!!

#54 Guest_Ola

Guest_Ola
  • Goście

Napisano 05 marzec 2008 - 14:34

Najpiękniejszy wóz na świecie, moje marzenie nie pamiętam już odkąd...Przymierzam się do kupienia takiego autka ale koniecznie 3gen. Spalanie mnie nie przeraża ponieważ wyobrażam sobie ile radości może sprawić sam fakt posiadania f-body:) Pozdrawiam wszystkich niezdecydowanych :)

#55 Guest_piotr

Guest_piotr
  • Goście

Napisano 16 marzec 2008 - 20:57

planuje kupno tego (http://cgi.ebay.com/...0213022674tylko mam jedno bardzo wazne pytanie: ile takie monstrum pali??

#56 Guest_Trans

Guest_Trans
  • Goście

Napisano 07 czerwiec 2008 - 16:34

Jak dla mnie cudowny, niespotykany na ulicach wygląd. Silnik 205KM i 305Nm daje sobie spokojnie radę. Boski latem zdejmowany, szklany dach Targa-Top. Tan kto tym jezdził kiedykolwiek wie o czym mówie. Bmw się chowa :)))

#57 Guest_Freddie

Guest_Freddie
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2008 - 19:49

Dużo one palą?

#58 Guest_tomek

Guest_tomek
  • Goście

Napisano 05 grudzień 2008 - 02:32

Bardzo fajne cacko tylko ze za 50zl. gazu robi 60-70kmpozatym polecam

#59 Guest_daro

Guest_daro
  • Goście

Napisano 07 luty 2009 - 17:59

jak chcesz popatrzec na fibrida musisz wejsc w internet lub znalezc go w gazecie-jesli chcesz popatrzec na bmw wystarczy ze wyjdziesz na ulice

#60 Guest_Bleta

Guest_Bleta
  • Goście

Napisano 15 luty 2009 - 14:48

Kupuję go w tym lub góra w przyszłym roku, to jest po prostu auto, kocham go, czarny, szkoda że te euro tak w górę poszło kurrr..., pozdro dla posiadaczy i chcących nabyć to cudo.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych