Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Peugeot: Partner - opinie kierowców


91 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_jt_redakcja

Guest_jt_redakcja
  • Goście

Napisano 06 lipiec 2002 - 12:44

Zachęcamy kierowców do zamieszczania opinii na temat Peugeot Partner.

#2 Guest_marlboro

Guest_marlboro
  • Goście

Napisano 01 sierpień 2002 - 17:20

no servis cos nie tak ja tez mialemn takie stuki i wlasnie te czesc mialem wymienianom i zaplacilem za to razem z tlumikiem srodkowym 1200 wiec pewnie chcieli ci naciagnacna samochod generalnie nie mozna nazekac troche kiepski wyposazenie ale jest przestronny troche sie psuje ( ale jaki auto sie nie psuje ) pali ok 8l na 100(silnik 1.4)

#3 Guest_Marcin z Mikołowa

Guest_Marcin z Mikołowa
  • Goście

Napisano 25 czerwiec 2003 - 11:04

Ja mam samochód z grudnia 2001 roku przejechałem nim (do czerwca 2003) prawie 50000 km, poza wymianą oleju, klocków hamulcowych nic więcej przy nim nie robiłem. Oby tak dalej. Silnik super, niezłe osiągi, w ogóle nie czuć, że to diesiel no może na stacji ;-). Pali w mieście 6-7 l (7,5 l przy włączonej klimie), na trasie: delikatna jazda do 100 km/h poniżej 5l, ostar to i nawet 7,5l wezmie (oczywiscie z klimą). Wół roboczy i to pracy i dla rodziny. Polecam, duży bagażnik, samochód też wydaje się ogromny ale manewrowanie nim jest dziecinnie proste, do tego ma ponad 4m dlugosci.

#4 Guest_anonim

Guest_anonim
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2003 - 12:54

Najdroższe samochody są w Sopocie w CENTER-MOCIE, nie miła obsługa i nie taktowne podejście do klienta!!!!!!!!!

#5 Guest_Jarek

Guest_Jarek
  • Goście

Napisano 08 październik 2003 - 21:52

Samo auto jest jak najbardziej ok, to znaczy wielkosc , komfort jazdy wyposazenie[oczywiscie jak na tą klase aut].Jedyne słabosci to przedewszystkim sLaby i dość glosny silnik oraz kilka drobnych usterek.Auto ma rok i 23 tys km jak do tej pory mam klopot z komputerem silnika {nierowna praca na wolnych obrotach}stoki w zawieszeniu {podobno mocowanie stabilizatora ;maja to naprawic na gwarancji}i awaria akumulatora własnie dzwonili ze juz jest i mi wymienia.Pozatym auto sprawdza sie znakomicie w roli osobowo towarowej.

#6 Guest_krzych

Guest_krzych
  • Goście

Napisano 22 listopad 2004 - 22:57

świętej pamięci, niestety. po 145.000km pękł pierścień i tak zniszczył gładź cylindra, że trzeba wykonać od razu II szlif. auto było perfekcyjnie serwisowane, co, jak widać w niczym nie pomogło. w zeszłym roku wziąłem 2 następne w nowej budzie. obstawiamy, kiedy się rozpieprzą. ps może ktoś ma do sprzedania silnik? lub blok? naprawa się nie opłaca. pozdrawiam

#7 Guest_Sławek

Guest_Sławek
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2004 - 09:45

Mam 194 000 tys, Serwis u "mojego" mechanika i autko jeździ OK. Teraz wymieniam zawias bo się rozsypał totalnie. To jest jedyny moim zdaniem problem tego autka (30/40 tys km i gumy na wahaczach do wymiany. Pali 7,5 na mieście, trasa 6,5 przy średniej jeździe (tak około 3 tys obrotów). Polecam

#8 Guest_Jarek

Guest_Jarek
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2005 - 19:21

Dobrze sie jeździ ale poszukuję jakiś publikacji na temat obsługi i naprawy tego samochodu. document@wp.pl

#9 Guest_Jacek

Guest_Jacek
  • Goście

Napisano 20 maj 2006 - 17:38

Samochód z grudnia 2002 bez klimy. Jestem II właścicielem. Spalanie OK poniżej deklarowanej przez producenta. Silnik i zawieszenie bez problemu (na razie, do przebiegu 80.000)km. Jedyny mankament to koło pasowe. Wymieniał je poprzedni właściciel. Mnie rozsypało się na drodze (powrót na lawecie) przy 74tys. i raptem po paru tysiącach już je słychać. Podobno można założyć koło pasowe od 406 i jest o wiele wytrzymalsze. Gdyby ktoś miał podobne problemy co ja i chciałby podzielić się jak sobie z tym radzi, bardzo proszę żeby napisał na podany adres. Podobno z tym silnikiem to koło pasowe to praktycznie standard. Kolega jeździ służbowym ale z silnikiem 1.9 i poza tym że praktycznie nie ma przyśpieszenia to jest ze swojego bardzo zadowolony. W moim pod tym względem nie ma się do czego przyczepić. Niejedna zachodnia osobówka musiała odpuścić, zwłaszcza na dłuższych podjazdach pod wzniesienia.

#10 Guest_Andrzej

Guest_Andrzej
  • Goście

Napisano 30 maj 2006 - 10:40

Jestem drugim właścicielem Partnera 2,0 HDI z 2000 r.Nawet nie jestem w stanie wyliczyć wszystkich usterek jakie mi sie w nim przytrafiły. Zaczęło się od pasów bezpieczeństwa-zwijacze padały kolejno w trzech pasach.Naprawiłem jeden,drugi padał.Jednocześnie przestał działać klakson i wycieraczka tylnej szyby. Później zepsuła się pompka od spryskiwaczy szyby, centralny zamek w przednich drzwiach, nawiew powietrza i sygnalizator ostrzegający o nie wyłączeniu świateł.Ambitnie postanowiłem naprawić wszystkie usterki, bo chciałem jeździć samochodem w 100% sprawnym. Udało się-i pojechałem odwieść szwagra na lotnisko (250 km).I co ?-200 km od domu samochód stracił moc i tylko cudem udało mi się wrócić spowrotem z predkością 20-30 km na godzinę.jak sie później okazało wysiadł zawór EEGR . Nie mogę oczywiście nie wspomnieć o wymianie koła pasowego i bardzo kosztownej regeneracji tylnej belki, wymianie siłownika od cetralnego zamka w tylnej klapie, wymianie wkładki zamka w przednich drzwiach czy naprawie wentylatora od chłodnicy.Do tego dochodzą standartowe wymiany pasków ,płynów fitrów ,oleju, klocków hamulcowych itd.Na pewno coś pominąłem,a to co wyliczyłem zajęło mi 18 miesięcy i sprawiło że boję się wyjeżdżać tym autem dalej niż do granicy miasta.Chciałym swoją opowieść zakończyć jakimś optymistycznym akcentem, ale nie mogę, bo czytając opinie innych użytkowników tych aut mam świadomość że rozmiar MOJEGO nieszczęścia to dopiero początek.POLECAM WSZYSTKIM GORąCO PEUGEOTA PARTNERA .

#11 Guest_Majka

Guest_Majka
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2007 - 21:14

Auto mam od 2 miesięcy :świetnie się prowadzi, jest zrywne,ma fantastyczne wspomaganie ( dotychczas jeżdziłam m.in. Berlingo, Xsarą czy Nissanem Almerą ).Dzisiaj okazało sie, że pękła plastikowa osłona silnika.Z uzyskanych informacji wynika, że problem ten w tych samochodach nasila się zimą - z wiadomych powodów ( i mam tu na myśli także poczynania naszych drogowców, usypujacych gustowne kopczyki na poboczach i parkingach ).Oczywiście element rzekomo nie podlega gwarancji. W serwisie Peugeot plastikowa osłona kosztuje ok. 380 zł (!) co z robocizną daje koszt ok. 560 zł(!). Platikowa osłona nie firmowa kosztuje 80 zł + ok. 50 -70 zł koszty robocizny. Dla ułatwienia dodam, że obie łamią się tak samo. Pomimo tego jestem zwolenniczką tego samochodu!

#12 Guest_Jerzy

Guest_Jerzy
  • Goście

Napisano 22 luty 2007 - 17:57

Tak czytam te wszystkie opinie o Partnerach i dziwie sie ze takie macie problemy.Mam to autko od wrzesnia 2001r. i nic poza wymianą wahaczy i plynów eksploatacyjnych.Mam na liczniku 306000(trzysta sześć tysięcy)To wspaniałe bezawaryjne autko.Na trasie pali ok.4,9-5,3 przy jezdzie z prędkością ok.90km/h

#13 Guest_Rafał

Guest_Rafał
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2007 - 16:09

Samochód godny polecenia po 300tys śmiga bez większych awarii... gumy przy wahaczach co 30tys- zmora!!! malo pali polecam..:P

#14 Guest_tomek

Guest_tomek
  • Goście

Napisano 22 czerwiec 2007 - 21:40

ja jeżdże moim partnerem 2 miesiące.Ma 300tys. przebiegu,zaczeły mu falować obroty,a z czasem zaczął mi niespodziewanie gasnać.Pompiaż,oczyscil wtryski,coś tam w pompie i na drugi dzien mam to samo...a zapłaciłem 500pln,miał ktos podobny problem?

#15 Guest_Grzesiek

Guest_Grzesiek
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2007 - 22:53

Witam.Mam problem na zimnym silniku,zaczyna nim szarpać,aż się lekko zagrzeje.Proszę o pomoc!!!!!!!!!!

#16 Guest_Łukasz

Guest_Łukasz
  • Goście

Napisano 29 październik 2007 - 18:37

Mam take pytanko czy ten silnik będzie chodzil na czerwonej ropie?Nic się nie uszkodzi?Proszę o dpowiedzi.

#17 Guest_Seba

Guest_Seba
  • Goście

Napisano 11 styczeń 2008 - 17:40

P O M O C Y. Potrzebuje schematu układu chłodniczego do Partnera 20 hdi bez klimy. kupiłem rozbitka. sprzedawca dał mi dwie chłodnice ale zadna nie jest ok... Muze to jakos poskładac do kupy.

#18 Guest_jacek

Guest_jacek
  • Goście

Napisano 20 styczeń 2008 - 15:59

Przejechane mam 297000 km. Remont tylnej belki to typowe we wszystkich modelach w okolicy 250 000 km, podobnie jak wymiana koła pasowego.Silnik rewelacyjny ostrzegam przed kiepskim paliwem niewiadomego pochodzenia. Ta widoczność i przestrzeń Polecam .Kupie nastepnego partnera.

#19 Guest_Jarek

Guest_Jarek
  • Goście

Napisano 03 luty 2008 - 19:51

Witam, w moim partnerze zapala sie kontrolka o usterce silnika i auto traci moc, po zgaszeni silnika kontrolka gaśnie i jest ok. dopuki się znowu nie zapali . Prosze o pomoc

#20 Guest_Krzysiek

Guest_Krzysiek
  • Goście

Napisano 10 luty 2008 - 21:20

Mam go juz pare lat ale niestety silnik konczy swoja zywotnosc, ma prawie 200 tysiecy... czy wie kos czy moge go zamienic na 1.4 i ile mnie to wyniesie??



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych