Skocz do zawartości


Mercedes: Klasa E - opinie kierowców


418 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_Łukasz

Guest_Łukasz
  • Goście

Napisano 01 listopad 2004 - 14:19

Witam Fanów Srebrnej Gwiazdy.Obecnie jeżdze Beczka z motorem 240D W mojej rodzinie ten samochód jest juz 7 lat(z czego ja mam ją prawie 4)Mój model ma 5-biegową skrzynie i(podobno) dyfer z benzynowej wersji.NA trasie kilka razy zamknąłem licznik(160km/h)ale jestem zdania że nie ma Jej co katować.Jeżeli chodzi o części to wymieniłem klocki amorki tylne czyli typowe materiały ekspolatacyjne.Ponadplanowym wydatkiem była wymiana miski olejowej, pompy i paru drobnych elementów(skutek spotkania z wyspeką).Generalnie cooltowe autko.Ma przejechane 285 tyś wiec -dla wtajemniczonych- to nie jest dużo. Mam do niego duży sentyment.Gorąco polecam."Beczka to auto dla ludzi o wąskim portfelu i szerokim sercu..."

#22 Guest_WILLIS

Guest_WILLIS
  • Goście

Napisano 28 czerwiec 2005 - 20:21

SPRZEDAM CHĘTNIE, BO KUPIŁEM W-124 KOMBI DIESEL 300D.

#23 Guest_Hans

Guest_Hans
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2006 - 14:00

Siada każda inna fura, sprawdź mnie na autobahnie, BMW? Polo? Jedynie Audi i Miecz reszta to skrętki

#24 Guest_Dawid

Guest_Dawid
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2006 - 14:08

Co prawda ja tyle mocy nie mam ale na autobahnie 195 cisne, polecam wszyskim

#25 Guest_Bartes

Guest_Bartes
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2006 - 22:12

3 litrówka to już mój trzeci mercedes wcześniej były 200D i 250D, mój obecny to najlepsze co może byći polecam go wszystkim a jeżeli co niektórym 300D to muł to niech się rozglądną za 300D turbo, poza tym 124 świetnie przyjmuje opał a panowie którzy wymieniają tutaj vw polo, bmw itp. powinni mieć zakaz wpisywania się a merc w benzynie to nie merc, poza tym mercedesy skończyły się w 95 roku.

#26 Guest_Diana

Guest_Diana
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2006 - 22:28

300D tutbo to szybkie i mocne auto, choć nie tak żywotne jak zwykła 3 litrówka. Nie zamieniłabym go na żaden inny nowy samochód.

#27 Guest_Diabeł

Guest_Diabeł
  • Goście

Napisano 19 maj 2006 - 10:57

Mam beczkę z '83r. Jest dosłownie w moim wieku, męczę ją już 4 lata i nigdy, ale to nigdy nie zmusiła mnie do przymusowego spaceru. Przy 20 stopniach mrozu sąsiedzi prosili mnie, żebym ciągną ich o dziesięć lat młodsze benzyniaki, moja rzędowa czwóreczka ma już pół miliona i wciążą pali na dotyk. Niema co ukrywać, że wiek robi swoje i blaszka prosi się o mały retusz to i tak nie zmienia właściwości jezdnych tej fury. Raz udało mi się zajechać ze śląska do Bieszczad i spowrotem, jak odwiedziłem mechanika okazało się że sprężyna w tylnym zawieszeniu jest pęknięta, nawet tego nie odczułem - pkażcie mi drugi taki wóz!!! BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY! W123 to niestety ostatni rzemieślnik Mercedesa. Pozdro

#28 Guest_Stanley

Guest_Stanley
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2006 - 15:45

Leje opał i śmigamsuper ekonomiczne autona liczniku 341tyś na opale 60tys i spoko lokoauto dla oszczędnych mi pali około 8-8,5l po mieściemam grzałkę na 220V i zima mi lata koło nosa nawet na opale.Przy tej cenie ropy to trzeba mieć nas,,,, zeby tankować na stacji konstrukcja silnika w beczce rewelacja klekotek wypas zrobiłem blacharkę (6000 wymieniłem wszystkie blachy spód, progi) teraz jest śliczna każdy się dziwi ze tak stary samochodzik a tak pięknie wygląda. Bo ja dbam o auto, mam tą satysfakcje ze radzi sobie świetnie na opałówce i stać mnie jeżdzic gdzie mi sie podoba.miękki styl dla spokojnych ludzi teraz takich aut nie produkują Ten kto miał beczke ten z uśmiechem na twarzy wspomina to auto pozdrawiam wszystkich właścicieli beczek

#29 Guest_POLI

Guest_POLI
  • Goście

Napisano 03 czerwiec 2006 - 22:29

MAM NA SPRZEDAŻ 124 Z PRZEŁOŻONYM MOTOREM OD 211 400CDI 8 GARÓW 253KM

#30 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 11 czerwiec 2006 - 13:22

Miałem kilka merców, potem przerzuciłem się na Volva 7,8,9.Po latach wróciłem do merolka i nie chcę już innych aut.Super, niezawdne, komfortowe, wspaniałe.

#31 Guest_KRÓL

Guest_KRÓL
  • Goście

Napisano 11 czerwiec 2006 - 19:12

można powiedzieć tylko tyle...Mercedes 300td to prawdziwa klasa, niemiecki ordnung,niezawodność,wygoda i niepotarzalny styl. co prawda nie jest tak piękny jak limuzyna , ale łączy przestronność z wygodą podróżowania. silnik Turbo pozwala na wyśmienite osiągi nie tylko na trasie, trzeba tylko umieć ogarnąć moc która drzemie pod maską. mój model to 94 rok i przyznam nic...kompletnie nic niezrobiłem w nim co mogłoby narazić mnie na duże sratz finansowe. zwykła 300 setka bez turbo jest bardziej wytrzymała jeżeli chodzi o żywotność. To auto dla młodej statecznej rodziny która przez długi czas nie bedzie wymieniać samochodu mając inne wydatki związane z domem i młodym pokoleniem... bardzo polecam nie ma nic piękniejszego jak rechotanie diesla na domowym parkingu, to wóz dla koneserów i tych którz cenią spokój a nie wizyty w serwisach gorąco polecam. przestrzegam przed zakupem Merca po 95 roku wtedy już to porażka.

#32 Guest_robert

Guest_robert
  • Goście

Napisano 27 czerwiec 2006 - 20:20

witam kupiłem tego mercedesa z małym przekonaniem mialem samochody różne ten jest moim ósmym autem i uważam że jest rewelacyjny poprostu to jest to czego szukałem przez tyle lat

#33 Guest_Rysiek

Guest_Rysiek
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2006 - 16:14

Najlepsze auto na ziemi. te auta przejeżdrzają niezliczone kilometry i są w świetnym stanie.ja mam 190 200D i zrobiłem już na niej ponad 600000 km i nic jeszcze nie robiłem przy silniku.jeździłem nim nie raz po 160 km/h, ale jest to auto do spokojnej jazdy a nie szaleństw!

#34 Guest_mercomaniak

Guest_mercomaniak
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2006 - 17:08

mam go ponad 2 lata superwygodna bez awaryjna fura przez ten czas wymieniłem tylko pióra wycieraczek i szczotki alternatora polecam wszystkim

#35 Guest_pinokio124

Guest_pinokio124
  • Goście

Napisano 16 wrzesień 2006 - 02:22

Samochód świetny,mam go od 5lat i nie chcę nic innego chyba że 140 . Spokojnie można jeździć,bzdury piszą ci co twierdzą że to kompletny muł,może na wyścigi sie nie nadaje ale w normalnej jeździe radzi sobie dobrze,powiem więcej nie jeden na skrzyżowaniu zostaje w tyle. Tym autem trzeba umieć jeździć. Porównywanie mercedesa do VW,opla czy jakiejś innej tandety nie ma najmniejszego sensu nic nie zapewni takiego komfortu i bezpieczeństwa jak solidny dobrze utrzymany mercedes

#36 Guest_paweł

Guest_paweł
  • Goście

Napisano 16 wrzesień 2006 - 20:19

Za pare dni jade kupic "beke" inni pukaja sie w glowe-ja wiem swoje. Prosze o namiary na sklepy z gratami(jestem z wawy). pozdrawiam

#37 Guest_Grzegorz

Guest_Grzegorz
  • Goście

Napisano 30 wrzesień 2006 - 11:36

Witam ja mam mały problem z moim cackiem czasem nie moge otworzyc drzwi które działaja na podczerwień,a jesli mi sie uda to nie moge odpalic silnika.Moze ktoś wie co sie dzieje,więc prosze o pomoc.Z góry dziękuje.

#38 Guest_edzio

Guest_edzio
  • Goście

Napisano 05 październik 2006 - 18:50

najlepszy wóz pod słońcem 6 garów i 180 koni bez turbinek z czystej pojemności. Reszta aut do pieca.

#39 Guest_MARCIN

Guest_MARCIN
  • Goście

Napisano 15 październik 2006 - 20:58

Serdecznie witam wszystkich uzytkownikow tej najwspanilszej marki na swiecie.Poza pozdrowieniami mam tez pytanie.Do tej pory jezdzilem 250D teraz chcialbym kupic 220 lub 280 z gazem. Co o tym sadzicie ? Za wszystkie opinie serdecznie dziekuje. AMKM.@o2.pl

#40 Guest_voyciex

Guest_voyciex
  • Goście

Napisano 27 październik 2006 - 00:15

Kupywalem z nadzieja ze to auto bedzie mi sluzylo sporo czasu i bedzie niezawodne. To byla najwieksza pomylka jaka zrobilem. Skarbonka i tyle. skrzynia byla po remoncie i znowu do takiego sie nadaje 312tys km. niby nic na merca ale mam tak przezarta podloge ze mi mocowanie siedzenia wpadlo. Kupa zlomu. Silnik po wymianie filtrow DUZO lepiej chodzi ale dalej to jest smiehc na sali jak sie jedzie 100km/h a huk jak w rosyjskim czolgu. 130km/h max. wlozylem w niego tyle pieniedzy a dalej sie na zlom nadaje i silnik i karoseria. Malo co dziala poprawnie. ja z niedowierzaniem czytam o tej "niezawodnosc" bo ja jej nie zaznalem i prawde mowiac mam dosc mercedesow i juz nie wieze w ten mit. jak cos ma ponad 20 lat to nie moze sie nie psuc. Poza tym co do 124 to fajnie wygladaja ale uwazam ze ich ceny to gruba przesada bo za te pieniadze mozna dostac duzo nowszy i rownie dobry samochod



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych