Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Lancia: Lybra - opinie kierowców

58 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_jt_redakcja

Guest_jt_redakcja
  • Goście

Napisano 06 lipiec 2004 - 10:29

Zachęcamy kierowców do zamieszczania opinii na temat Lancia Lybra.

#2 Guest_Tomek

Guest_Tomek
  • Goście

Napisano 19 lipiec 2004 - 10:47

Musze przyznac, iz zaskakujace sa Wasze opinie o tym jakze swietnym autku, gdyz dotychczas spotykalem sie z odmiennymi. Jaka jest prawda? Pytam, poniewaz chce kupic Lybre z silnikiem 1.8 sedan z 2000 r. i nie wiem, czy warto. Prosze o pomoc. Tomek

#3 Guest_Torell007

Guest_Torell007
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2004 - 20:44

powstał Lancia Fan Klub Polska wszystkich zainteresowanych zapraszam na Stronę klubową : www.lanciazone.prv.pl

#4 Guest_Asia

Guest_Asia
  • Goście

Napisano 28 czerwiec 2006 - 17:55

Jeżdżę autem od prawie roku. Jest świetne. Bezawaryjne. Duzy komfort jazdy, wspaniałe wykończenie, masa przydatnych drobnych rozwiązań.Pomimo, że to kombi, czyli troche ciężarówka, jadąc- nie czuje sie tego. Szkoda tylko, że nie ma wersji 3.0 24V.Jedyna wada to spalanie w granicach 10 l w mieście.

#5 Guest_xmen

Guest_xmen
  • Goście

Napisano 12 kwiecień 2007 - 16:38

psuje się jak każdy, nie mniej i nie więcej, poza tym bardzo ładny i wyjątkowo wygodny

#6 Guest_marcin

Guest_marcin
  • Goście

Napisano 03 luty 2008 - 01:10

jest super

#7 Guest_Marcin

Guest_Marcin
  • Goście

Napisano 03 lipiec 2008 - 23:03

Posiadam to autko od dwóch miesięcy i jestem średnio zadowolony. Irytujący jest trzeszczący przedni podłokietnik, silnik jest za mało dynamiczny jak na 131 KM, paliwożerny, klimatyzacja pomimo odgrzybienia i wymiany filtrów nadal wydziela nieprzyjamny zapach. Poza tymi wadami auto dostarcza miłych wrażeń z jazdy.

#8 Guest_Michał

Guest_Michał
  • Goście

Napisano 06 listopad 2008 - 21:32