Skocz do zawartości


Jeep: Grand Cherokee - opinie kierowców


556 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_ADAM

Guest_ADAM
  • Goście

Napisano 31 październik 2005 - 01:21

Najlepszy samochód terenowy jak nie jezdzisz w ciężkim terenie. Na drogach nie ma sobie równych.

#22 Guest_amerykaniec

Guest_amerykaniec
  • Goście

Napisano 31 październik 2005 - 01:24

Chej ludzie nie wierzcie tym co mówią że więcej naprawiają niż jezdzą takimi samochodami. Sam osobiście mam Granda i nie mam z nim żadnych problemów i nie słyszałem aby ktoś z moich kumpli którzy mają takiego jeepa narzekał na niego. Jezdze na przerózne zloty gdzie przyjezdza kilkanaście takich autek i nie spotkałem sie ze złymi opiniami na ich temat, a ci co tak piszą to nie potrafią eksploatować jeepa i są nieudolnymi kierowcami którym żaden samochód nawet STAR by sie nie oparł aby coś spiepszyć.

#23 Guest_kiler

Guest_kiler
  • Goście

Napisano 31 październik 2005 - 01:35

Popieram wcześniejszego kolege, dobrze gada, takich kierowców trzeba tępić

#24 Guest_Seba

Guest_Seba
  • Goście

Napisano 31 październik 2005 - 01:38

A ja wam powiem, jak ktoś dba to i pojezdzi. Większośc mówi że jeep nie ma ramy i nie nadaje sie w teren. nic błędnego jeep ma rame tylko jest przyspawana do nadwozia i nie ma poduszek pod budą. Jezeli jeep jest taki słaby w terenie to czemu w większości rajdach terenowych jeepy są na czołowych miejscach. A pozatym w jakiej terenowce tak łatwo zliftujesz zawieche

#25 Guest_EMIL

Guest_EMIL
  • Goście

Napisano 01 listopad 2005 - 00:44

Sąsiad sobie kupił takiego czarnego i stawia pod blokiem. Bardzo mi sie podoba i chyba na taki samochód zachoruje

#26 Guest_Roman

Guest_Roman
  • Goście

Napisano 06 listopad 2005 - 16:21

Może ktoś z kolegów podpowie co powinienem zrobić. Jak zapakuje bagażnik ok 150 kg. dwie osoby z przodu, jedna z tyłu, to na dziurach słychać z tyłu dobijanie do "poduszek". Nie wiem czy powinienem zmienic sprężyny, czy amortyzatory. Kupiłem go z amortyzatorami blanstein"a - podobhano są ok, ale może się zużyły? Jeżeli ktoś wymianiał układ zawieszenia i jest zadowolnony, to prosze o kontakt.

#27 Guest_Krzycho

Guest_Krzycho
  • Goście

Napisano 09 listopad 2005 - 01:13

Jak Ci tył dobija to na bank do wymiany sprężyny, bo amortyzatory są do tłumienia a Twoje są pozadnej firmy. Mozesz kupic uzywki nie są drogie i beda chodziły, ale przed kupnem zmierz swoje sprezyny abys nie kupił gorszych.Pozdrawiam

#28 Guest_Marcin

Guest_Marcin
  • Goście

Napisano 25 listopad 2005 - 22:17

Czytając te opinie stwierdzam,że wiele osób nie wie co to Jeep.Przecież to nie fiat mały,to konkretna fura ,więc jeśli ktoś się decyduje na komfort to niestety kosztuje.Auto to super wóz.(jak super Laska)

#29 Guest_Szczepan

Guest_Szczepan
  • Goście

Napisano 25 listopad 2005 - 22:20

Szukam częsci do 5,2 silnika.Potrzebuję 2 tłoki.Proszę o kontakt.

#30 Guest_Janek

Guest_Janek
  • Goście

Napisano 25 listopad 2005 - 22:22

Super wóz polecam gorąco rocznik 1995 to idealny model w skórachi na fulu.Nie tam jakieś niemieckie wozy tylko prawdziwa AMERYKA.

#31 Guest_Monika

Guest_Monika
  • Goście

Napisano 25 listopad 2005 - 22:25

Jedyny w swojej klasie.Jeżdziłem nowym 5,7 hemi bardzo mała różnica.rocznik 1995 5,2-kosztuje ok 25 tys.A nowy 5,7 hemi kosztuje 200tys.Różnica jest w cenie ,autko jest idealne na jazdę po mieście jak i w terenie.Polecam

#32 Guest_wojtek

Guest_wojtek
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 20:18

witam jeszcze nic nie mogę powiedzieć o tym samochodzie ponieważ kupiłem go trzy dni temu z zatartym silnikiem jeśli by ktoś miał taki silnik chętnie kupię pozdrawiam

#33 Guest_MARCIN

Guest_MARCIN
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2005 - 10:50

O Jezu kto tak może pisac o JEEPKACH są to super auta niepowiem palą swoje ale nieporównywajmy ich do jakiś tam Volkswagenów czy Audi. Jedyna uwgą mogę udzielić to pamiętajcie o jednym nie zakładajcie zwykłego gazu do niego tylko sekwencje ponieważ na zwykłym gazie strzela i wybuchaja osłony nad przepustnicą a koszt tej osłony 350zł sam plastki. JAK SIE ZROBI ZAWIESZENIE Z PRZODU I Z TYŁU NA NOWE TO JEST TO CHOLERNIE TRWAŁE I NIKT MI NIEPOWIE ŻE TO ZŁOM CZY COŚ W TYM STYLU. pozdrawiam w sprawie pytań piszcie na email.

#34 Guest_Staszek

Guest_Staszek
  • Goście

Napisano 18 grudzień 2005 - 17:38

waśnie kupiłem Grand cherokee z 1992 r ,Jestem w kropce bo nie wiem czy budę ma taką samą jak te z 93 i wyżej czy jakąś inną.Ważne jest to dla mnie bo przenicowałem drzwi pasażera i niewiem jakich szukać.Przez miesiąc jeżdżenia jestem bardzo zadowolony,gdyby nie te cholerne drzwi,a raczej zawiasy ,które puściły bo same drzwi są lekko pogięte.

#35 Guest_Andrzej

Guest_Andrzej
  • Goście

Napisano 23 styczeń 2006 - 20:56

POMOZCIE!!cos sie porabalo z oswietleniem wnetrza i swieci caly czas!co moze byc???

#36 Guest_rudy

Guest_rudy
  • Goście

Napisano 18 marzec 2006 - 21:35

wie ktos gdzie morzna kupic czesci do tego modelu w rozsadnej cenie

#37 Guest_Nowy jeeepowiec.

Guest_Nowy jeeepowiec.
  • Goście

Napisano 25 kwiecień 2006 - 00:03

Jazda super.Potrzebuje porady-jak nalezy w tym modelu przelaczac reduktor?Na neutralu?Ktos mi polecił na parkingu i cos popierniczyłem i teraz nie moge właczyc reduktora,ajak uda mi sie,to po chwili jazdy wyskakuje i trace napedy.Skrzynia jest sprawna.Napiszcie co mogło sie stac,jak to naprawic,ile to moze kosztowac i gdzie to fachowo w okol Poznania naprawic?Z góry dziekuje za porady.

#38 Guest_sponsor

Guest_sponsor
  • Goście

Napisano 18 maj 2006 - 21:58

kto wie ile pali takie auto z silnikiem 3.7 bezyna??? z 2005 roku!!!

#39 Guest_krzysztof

Guest_krzysztof
  • Goście

Napisano 28 maj 2006 - 15:14

potrzebuje schemet instalacji elektrycznej do tego modelu nie działa mi podswietlenie zegarów i niewiem od czego mam zacząc moze ktoś mi pomoze z góry dziekuje

#40 Guest_robert

Guest_robert
  • Goście

Napisano 30 maj 2006 - 11:38

Opinie jeżeli chodzi o konfort jazdy są prawidłowe wszystkie muszkują i jest fakt,z którym się trzeba pogodzić a jeżeli komuś to nie pasuje to niech kupi sobie inny samochód.jakiekolwiek dzialania (sprężyne gumy trochę zmieną]ale znowu zaczyna nadmiernie skakać głównie na kołach powyżej 16 cali.Radze nie wydawać pieniędzy i pamiętać że grand nie jest na ramie.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy