Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Ford: Aerostar - opinie kierowców


128 odpowiedzi w tym temacie

#41 Guest_cypis

Guest_cypis
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2006 - 21:33

Witam poczebuje tylniego siedzenia + pasy mam 5 osobowego aerostara a chce przerobić na 7 lub 8 osubI poczebuje przednich tarcz hamulcowych kontakt 696053416 lub cypis1@o2.pl

#42 Guest_piotr, tel, 0601057687

Guest_piotr, tel, 0601057687
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2006 - 18:25

użytkuję forda aerostara 6lat wygodny duży wan wymieniłem w nim już chyba wszystko -silnik po remoncie kapitalnym pali 8,9 /100 km,trasa.obecnie wymieniłem zestaw naprawczy skrzyni biegów nowy i wreszcie wszystko chodzi, chcę go sprzedać za6000 zł w całości, bo kupiłem opla sintrę wan automat 3000,l,WERSJA USA,lecz forda dażę nadal dużą sympatją co prawda po remontach przejechałem około 5000km lecz poruwnując forda z oplem w fordzie czułem się lepiej i jest wygodniejszy tylko należałoby go poddać małym naprawom blacharsko-lakierniczych chciałbym żeby trafił w dobre ręce bo te samochody mają (duszę) serwisowałem go w ASJ w elblągu polecam korzystanie z autoryzowanych stacji ponieważ stodołowi mechanicy mogą tylko postukać młotkiem po oponach a nie zabierać się do napraw bez odpowiedniego sprzętu i praktyki nie ryzykujcie bo będzie was to kosztowało dwa razy więcej,pozdrawiam życze przyczepności i zdówka w nowym roku 2007 piotr.

#43 Guest_Kubuś

Guest_Kubuś
  • Goście

Napisano 11 styczeń 2007 - 12:14

Jestem posiadaczem forda Aerostara Od 2 lat moje cudo jest z 97r. jestem w 100% zadowolony ma niesamowite przyśpieszenie od 0-100 w 8,7 sek.auto sprawuje sie super,wymieniałem tylko amortyzatory przednie bo niestety sie zjeździły koszt wymiany wyniósł mnie 160zł za sztuke,ogólnie częśći są bardzo tanie klocki hamulcowe ok 60 zł.za jedno koło,ktoś pytał dla czego świeci się kontrolka check engine??ponieważ jeżeli nie robisz przeglądu w serwisie to nie wyzerują ci komputera i po prostu gdy zbliża się koniec przeglądu zaczyna się świecić kontrolka,jest to super rozwiązanie dla zapominalskich:))) pozdrawiam wszystkich użytkowników tego modelu a tych którzy go jeszcze nie posiadają "enjoy"

#44 Guest_zenon z kozich pal

Guest_zenon z kozich pal
  • Goście

Napisano 18 styczeń 2007 - 22:27

ja tam wole swojego trabanta...bylem nim na paryz dakar i sie autko sprawuje swietnie...najlepsza marka chyba na rynku!!!

#45 Guest_Piotr

Guest_Piotr
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2007 - 12:30

Mam to autko od czterech lat i nic powazniejszego się nie dzieje.Posiadam trochę części,pytania na e-mail.

#46 Guest_mariola kula

Guest_mariola kula
  • Goście

Napisano 23 marzec 2007 - 21:29

kupiłam aerostara niedawno, cieknie mi z maglownicy-proszę o pomoc! gdzie,co jak?

#47 Guest_Chrystian

Guest_Chrystian
  • Goście

Napisano 26 marzec 2007 - 23:27

Właśnie kupiłem dwa po demobilu z armii amerykańskiej. Oba w Swietnym stanie technicznym i z małym przebiegiem. Zarejestrowałem jako ciężarówki i odliczam Vat od paliwa. Są rewelacyjne. To już mój 3 i 4 aerostar jaki mam. jeździmy tymi samochodami od wielu lat i nic na razie się nie zmieni. Założyłem instalacje na wtrysk i polecam wszytskim - Zadnych strzałów w dolocie i uszkodzeń przepływomierza. Serwis : Chorzów tel: +48888846789.

#48 Guest_GAZDA

Guest_GAZDA
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2007 - 11:57

Jestem zainteresowany tym autkiem, ale chciałbym wiedzieć wpierw jaką ma maksymalną dopuszczalną mase, i jak ciężką przyczepe moge tym ciągnąć zanim mi sie zagotuje olej w konwerterze? mam teraz taurusa i wiem że nie moge ciągnąć więcej niż 1,6t...

#49 Guest_Tadeusz

Guest_Tadeusz
  • Goście

Napisano 04 maj 2007 - 21:16

Mam pytanie gdzie jest zamieszczona pompa paliwa w tym aucie...Prosilbym o kontakt na beniu35@wp.pl lub odpisanie na tej stronie

#50 Guest_Kamil

Guest_Kamil
  • Goście

Napisano 16 maj 2007 - 21:35

Witam wszystkich. Mam problem z ustaleniem kolejności przewodów wysokiego napięcia w fordzie. Czy ma ktoś może jakiś schemat kolejności tych przewodów albo może ktoś mi jakoś w tym pomóc. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam

#51 Guest_robert

Guest_robert
  • Goście

Napisano 17 maj 2007 - 22:58

super bryka mam do sprzedania skrzynie biegów automat 93r i wiele różnych części z demontażu

#52 Guest_RADEK

Guest_RADEK
  • Goście

Napisano 04 czerwiec 2007 - 13:05

SAMOCHUD NA 6 Z DUZYM + POSIADAM WERSJE LONG I JESTEM ZADOWOLONY TROCHE DUZO PALI ALE MU SIE NIE DZIWIE BO MAM CIEZKA NOGE TROCHE PRACY I ZLOTUWEK I BEDZIE GIT POZDRAWIAM WSZYSTKICH UZYTKOWNIKUW PS CZY KTOS ZNA JAKIS FAN CKLUB ALBO KIEDY I GDZIE SA ZLOTY MILOSNIKUW AEROSTARUW PROSZE O INFORMACJE

#53 Guest_Bogdan

Guest_Bogdan
  • Goście

Napisano 23 czerwiec 2007 - 21:01

Witam posiadam samochód ford aerostar z 3000cm3 silnikiem ale niemoge się nim nacieszyć ponieważ mam uszkodzoną maglownice jeśli ktoś ma na sprzedaż to prosił bym o kontakt pod numerem 515797124 z góry dziękuję

#54 Guest_jasko

Guest_jasko
  • Goście

Napisano 29 czerwiec 2007 - 17:57

jak wszystko dziala to jezdzi sie super, spalaw trasie 12-13 LPG w miescie 15-18 zaleznie od warunkow,przyspieszenie w trasie na 4 kolumne tirow bezproblemowo,jednak ciagle mam problemy z wysprzeglikiem i opada mi pedal sprzegla,non stop cos z tym sprzeglem,ceny czesci zamiennych sa spore,zawieszenie jest jak z ciezarowki takze wytrzymuje nasze drogi,jednak jak cos padnie to trzymac sie za portfel,w silniku mialem peknieta uszczelke pod glowica to koszta byly spore,ale wiem,ze ten silnik 500 tys bezproblemowo robi,bo na cylindrach lekki prog dopiero sie utworzyl a i oleju za duzo nie bierze.Fajne autko jednak drugi raz bym go nie kupil,za drogi w utrzymaniu a i nie rewelacyjne auto jak na takie gabaryty u pojemnosc silnika.;Kanciasty i w ogole.pozdrawiam wszystkich zapalencow aerostarowcow

#55 Guest_Grzesiu

Guest_Grzesiu
  • Goście

Napisano 06 lipiec 2007 - 00:12

mam takie autko ale niestety potrzebuje poswiecenia czasu na naprawy i dlatego zwracam sie z prosba o udostepnienie jakis PDF-ow lub scanow ksiazki serwisowej bo utone we wlasnych lzach,a a utko mi sie bardzo podoba.jak by ktos miał doswiadczenie z naprawa roznych usterek tego vana to prosze o kontakt mailowy

#56 Guest_Michał

Guest_Michał
  • Goście

Napisano 07 lipiec 2007 - 16:08

Witam wszystkich posiadam Forda Aerostara pojemność 3000cm3 niestety ale poszła mi pompa wspomagania. Pilnie potrzebuje wymienić tą cześć jesli Ktos wie gdzie moge dostać wspomaganie(nowe lub używane) prosze o kontakt

#57 Guest_Janusz

Guest_Janusz
  • Goście

Napisano 11 lipiec 2007 - 20:46

W sprawie skrzyni biegów która nie łapie.Naprawa w serwisie kosztuje ok.2500zł.Ta naprawę można przeprowadzic samemu w domu ale w kanale,podciągając taśmy.

#58 Guest_Janusz

Guest_Janusz
  • Goście

Napisano 30 lipiec 2007 - 18:34

Do użytkownika sławek..Małe d to jest overdrive czyli nadbieg na dłuższe jazdy szosowe a duże D jest do normalnej jazdy miejskiej.2 to jest bieg pociągowy a 1 to bieg podjazdowy.Najpierw sparwdź czy masz mase na klaksonie,a jeżeli to nie pomoże to musisz zdjąć przycisk klaksonu na kierownicy i sprawdzić połączenie do kostki.

#59 Guest_radeksz82

Guest_radeksz82
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2007 - 18:33

WITAM WSZYSTKICH AEROSTAROWCOWMAM WIELKI PROBLEM ZE SWOIM [SRACZEM]PALI MI ON 20L GAZU PRZY PREDKOSCI 100KM PALIWA 11/12 I TO W TRASIE KOLEGA MUWI ZE MOGE MIEC ZJ.... SĄDE LOMBDA CZY TO JEST MOZLIWE CZY KTOS MOZE ZNA INNE PRZYCZYNY TAKIEGO SPALANIA PROSZE O POMOC BO SZKODA MI GO SIE POZBYWAC

#60 Guest_Arek

Guest_Arek
  • Goście

Napisano 26 sierpień 2007 - 11:07

Jeżdżę nim od 96 roku.Ma przejechane 310 tys.km.Od czterech lat chodzi super również na gazie.Jest na firmę, więc wszystkie wymieniane części są nowe i orginalne.Niesamowicie mało awaryjne auto.Służy mi niezawodnie jako drugie auto.Obecnie jest po remoncie, ma nowe zawieszenie.Opony letnie i kpl. zimowych.Jest cały wyprany w środku wraz z kompletem pokrowców na siedzeniach i na podłodze z tego samego materiału.Nestety, chyba będę musiał go sprzedać albo przerobię go na salonkę.Gdyby ktoś był zainteresowany nabyciem tego auta to proszę o kontakt, a udzielę więcej informacji.tel:664976648



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych