Skocz do zawartości


Fiat: Bravo - opinie kierowców


593 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_jt_redakcja

Guest_jt_redakcja
  • Goście

Napisano 27 maj 2001 - 12:29

Zachęcamy kierowców do zamieszczania opinii na temat Fiat Bravo.

#2 Guest_drWolf

Guest_drWolf
  • Goście

Napisano 21 czerwiec 2001 - 12:30

Bardzo fajne autko, przestronne jak cholera, malo awaryjne, szerokie z twardym zawieszenie (latwo sie pokonuje zakrety) jak dla mnie extra!

#3 Guest_MARCIN

Guest_MARCIN
  • Goście

Napisano 14 lipiec 2001 - 12:47

KUPIŁEM SOBIE ROCZNIK 1999 PO OKAZYJNEJ CENIE OD 70 LETNIEGO DZIADKA Z ZĘBAMI NA ZAWIASACH.AUTO MIAŁO PRZEBIEG 17 TYS.(ŚMIESZNE) , PEŁNE WYPOSAŻENIE I WYGLĄDAŁO JAKBY W OGÓLE NIE BYŁO UŻYWANE. PO PRZEJECHANIU 500 KM STWIERDZIŁEM,ŻE POJEŻDZĘ NIM PRZYNAJMNIEJ PRZEZ 5 LAT I WŁOŻĘ JEZSCZE TROCHĘ KASY W TUNNING,BO NAPRAWDĘ WARTO.BRAVO JEST POD KA ŻDYM WZGLĘDEM DOSKONAŁE.,82 KM PRZY POJ.1,2 ROBIĄ SWOJE. JECHAŁEM JUŻ NIM 180/H IN WRAŻENIA Z JAZDY BYŁY ZADOWALAJĄCE. PO MIESIĄCU CZASU ZAŁOŻYŁEM DOPPEL WYDECH Z REMUSA I FILTR POWIETRZA Z K&N. KU MOJEMU ZDUMIENIU AUTO OSIĄGNĘŁO NA HAMOWNI MOC.....UWAGA NIE 82 A 91KM. PRZYŚPIESZENIE WYRAŻNIE WZROSŁO, SILNIK LEPIEJ PRACUJE I SATYSFAKCJA Z JAZDY WZRASTA. SAMOCHODY TYPU GOLF 1,4 1,6 ,MEGANKI, SAXO , PUNTO I INNE NIE MAJĄ SZANS. A NAJLEPSZY JEST BAJER JAK ŁYKA SIĘ ROZPĘDZONĄ BEEMKĘ CZY JAKIEGOŚ CIVICA. W NAJBLIŻSZYM CZASIE ZAKŁADAM MAGNETYZER MAKSOR I CHIPA. ZOBACZYMY CO WTEDY BĘDZIE? KAŻDEMU POLECAM BEZAPELACYJNIE BRAVO , BO W SWOJEJ KLASIE JEST PO PROSTU THE BEST. NO I CZĘŚCI SĄ TANIE...

#4 Guest_Adam

Guest_Adam
  • Goście

Napisano 29 sierpień 2001 - 17:39

Dynamiczny, szybkie wyprzedzaniena trasie to czysta przyjemność,doskonale trzyma się toru jazdyw zakrętach, w swojej klasie chybanie do przejścia. Płaska autostrada 190 km/h, spala: miasto-8.5l, trasa 6,5l. Po planowanym włożeniu chipa, wymianie wydechu,filtra itp.ponad 120 KM przy 1050 kg masy. Wtedy przystawiają sięjuż tylko auta z najwyższej półki.Mam full-wyposażenie, przejechałempół europy robiąc dziennie 1000 -1200 km bez zmęczenia, przebieg30 tys. bezawaryjnie. Jeśli maszlub będziesz miał go w żołtymkolorze, mało kto nie zwróci naCiebie uwagi, a identycznego wdużym mieście spotkasz średnio razna trzy dni.

#5 Guest_marcin

Guest_marcin
  • Goście

Napisano 07 luty 2002 - 18:41

szukam wszystkich informacji o tym alcie a szczegulnie tych zlych czy te auta sa wadliwe a jesli nei to czego ich tak malo jezdzi po drogach a wogole czy warto je kupic

#6 Guest_mariusz

Guest_mariusz
  • Goście

Napisano 15 marzec 2003 - 14:50

powiem tak, mam uniaka fire i chetnie bym sobie kupil taka fajna bryczke. niestety nie stac mnie..pozdrawiam

#7 Guest_Paweł

Guest_Paweł
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2003 - 00:04

Rany boskie wymieniłem w nim prawie wszystko, skrzynia to padła juz z pięc razy. Pali nawet nie wiem ile już na ten wskażnik nie patrze. Wpakowałem w jego tuning cały majątek i go rozwaliłem, ale jest twardy dało się go jeszcze wyklepać. jest na stronie zktuning.com . Mogę go sprzedać ale kto go kupi. może jak kiedyś wymienie silnik na 2,0 Hgt to zacznie wreszcie jeżdzić. Narka.

#8 Guest_Andrzej

Guest_Andrzej
  • Goście

Napisano 24 luty 2004 - 00:12

w pierwsza podroz z garazu wyruszyl na lawecie - bo nie mozna go bylo odpalic. Wkrotce potem znowu, tym razem czujnik zderzania wskutek zbyt energicznego przesuniecia fotela odciał paliwo. Ale potem juz zadnych problemow nie mialem - oprocz wymiany amortyzatorów i wahaczy. No i troche duzo spala, ale mam troche ciezka noge i szczery zamiar spokojnej jazdy - jak juz wszystkich wyprzedze.

#9 Guest_WwFox

Guest_WwFox
  • Goście

Napisano 18 marzec 2004 - 22:50

Z powyzszych opisow wynika ze k-fiaty albo są super albo totalnie sie rozpadaja, ale cos czuje ze to zalezy od nastawienia, wiec moja opinia z obu stron:Zla: W naprawy wlozylem tyle ile juz teraz sam jest wart; popsuly sie: sprzeglo (po 100tys), klocki, filtry i amorki (2razy na rok), skrzynia(podobno cos wyciekalo, od poczatku slabo 2-ka wchodzi, ale az sie boje ponownie dac grzebac serwisowi bo po naprawie gorzej 5-ka wchodzi :), i detale takie jak: pordzewialy boczki od lusterek, tylne drzwi się blokuja, 2xzmieniane przednie zarowy, wentylek popiszczal, listwa od okna wyszla na spacer, oparcie od drzwi nie wytrzymalo ciezaru lokcia, czasem tylna wycieraczka się "zawiesi" i jak bravka dostanie fazy to nie chce wciagac paliwaDobre: Silnik super! Wsuwa 7,8l/100 (zima do 8,8) w cyklu mieszanym, bo jezdze na zmiane: ja piluje po 6500obr/min, a zmienniczka jedzie 50km/h na 5biegu. Buja sie do 190km/h, ale rekordem bylo 198km/h (z gorki z wiatrem :) Nigdzie nie pordzewiala (nawet tam gdzie zadrapalem). Hamulce ok - jak depne kola staja deba (brak ABS) dlatego mozna dapomniec o awaryjnym na deszczu, ale za to bravka nadrabia manewrowoscia! - takze jak co podejdzie nie hamuje tylko wymijam ;)Poza tym maaaarze o tunningu!!! Tyle ze po wizycie u specialisty zlapalem sie za kieszen, ale jakbyscie mieli godnego polecenia specialiste niezbyt kasiarczozerczego, porsze o kontakt!!Pozdrawiam!

#10 Guest_fgh

Guest_fgh
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2004 - 00:17

hgfh

#11 Guest_a

Guest_a
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2004 - 01:03

a

#12 Guest_Adam

Guest_Adam
  • Goście

Napisano 28 kwiecień 2004 - 13:57

Super bryczka,ja swoim latam juz roczek i jestem zadowolony,silniczek o mocy 103 koni niezle zasuwa.Wylatujac spod swiatel albo lecac po trasie czuje sie frajde z jazdy.Troche zaluje ze nie mam kubelkow no ale coz nie mozna miec wszystkiego :.Dodam jescze ze mam go w gazie ale to nie robi zadnej roznicy,fajna bryczka polecam-szczegolnie 2.0 HGT:)

#13 Guest_Maciek

Guest_Maciek
  • Goście

Napisano 06 czerwiec 2004 - 17:01

Mam go od 1997,do tej pory:wymieniony rozrząd, przednie zawieszenie,akumulatro..;)a poza tym nie działa wycieraczka tylnia, swiatła awaryjne dzialają kiedy sobi chcą,klamki się jakby "roztopiły". Poza tym ok. zero kłopotów. Jak ja jeżdze pali 5 z groszami jak dam matce 15603259611

#14 Guest_miro

Guest_miro
  • Goście

Napisano 20 czerwiec 2004 - 00:44

czy kupic HGT rocznik 95, przebieg 110000km za 17000PLN? wacham sie miedzy nim a bravo 1.8GT...nie wiem co jest bardziej rozsadne-ktory sie mniej psuje i jest lepszy w utrzymaniu?

#15 Guest_Nixon

Guest_Nixon
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2004 - 12:04

Autko super śmiga konkretnie na autostradzie 195km/h mam zalozona strumienice i mugena -dzwiek jest super i elastyczność sie poprawila .Auto w zakrętach nie do zagięcia-swietne zawiesznie. Silnik kręci się bez oporów az do odcięcia super fura.

#16 Guest_Tomek

Guest_Tomek
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2004 - 12:54

Autko super! Bardzo dobrze się prowadzie i dobrze trzyma się drogi! Gdy miał przejechane 60000 km założyłem instalację gazową! Na "gazie" przejechałem następne 60000 i jak na razie rewelacja! Maksymalna prędkość jaką udało mi się uzyskać to...209 km/h!!!Spalanie gazu (przy dynamicznej jeździe) wynosi 10 litrów na 100 km.Poza standardową obsługą i przeglądam wymieniłem tylko tylne amortyzatory!Gorąco polecam!!!

#17 Guest_spidi

Guest_spidi
  • Goście

Napisano 04 wrzesień 2004 - 16:54

Autko super taki mały a może!Chciałbym się dowiedzieć co zrobić żebv go podrasować by smigał jeszcze szybciej

#18 Guest_kris

Guest_kris
  • Goście

Napisano 02 październik 2004 - 19:59

wlasnie kupilem taka furke 1.6 gt ful opcje lekko uszkodzona z przodu za 500 euro. jak naprawie to napisze co to za furka. mam nadzieje ze bedzie wlasnie taka jak piszecie- za***ista.

#19 Guest_Robert

Guest_Robert
  • Goście

Napisano 21 grudzień 2004 - 20:46

Sprzedam - sprwne z uszkodzoną zewnętrznie głowicą. (rolka prowadząca paska klnowego wyrwana z kawałkiem głowicy)Klima do uruchomienia.Poza tym wszystko gra.Autko bardzo dynamiczne i relatywnie do osiągów mały apetyt na paliwo.

#20 Guest_johny

Guest_johny
  • Goście

Napisano 11 marzec 2006 - 16:33

Miałem Bravo 1.4 SX przez 2 lata, kupilem jak mialo 90tys km, sprzedałem przy 130 tys. Ludzie, co się tam nie psuło... Zaczęło się od wymiany rozrządu z wałkiem i popychaczami zaworowymi, które padły zresztą po kolejnych 20 tys !!!! Potem nieustanne problemy z wolnymi obrotami i gaśnięciem silnika które doprowadziły do wymiany potencjometru przepustnicy, cewki zapłonowej, silniczka krokowego i sondy lambda. Silnik przestał gasnąć, ale nadal chodził nierówno. Po 120tys pękła rama fotela kierowcy... Do tego padły światła (oczywiście w nocy we mgle) i wycieraczki (przetarte przewody pod kierownicą). Po 100tys el. szyby działają tylko latem :)Z zalet to chyba tylko wygląd zewnetrzny i na prawdę ładne i solidne wnętrze ( o niebo ladniejsze od konkurencji) do tego bardzo przestronna kabina. Generalnie nie polecam, bo więcej z tym nerwow niz radosci. Jak sprzedalem to kupilem szampana z radości.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy