Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Citroen: Berlingo - opinie kierowców


177 odpowiedzi w tym temacie

#161 Guest_Jogli

Guest_Jogli
  • Goście

Napisano 18 listopad 2012 - 15:08

Mnie osłabia tylko jedna kwestia - TV kampania reklamowa. Jak to możliwe ze fachowcy od marketingu nie potrafią poprawnie przeczytać mulispace i czytają multispas? Nóż się w kieszeni otwiera :/

#162 Guest_viking

Guest_viking
  • Goście

Napisano 28 listopad 2012 - 23:20

mam nowe berlingo od ponad roku, przejechałem 43000 km. zadnych uwag, mam w tej chwili lepsze zdanie o berlingo niz o audi a6 którą wcześniej jeździłem pozdr

#163 Guest_jps943

Guest_jps943
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2012 - 16:26

Witam.Chcę kupić Berlingo z auto komisu z 2007r. poj.1600 75km.bez klimy o przebiegu 138000 km.Proszę o informacje po jakim przebiegu powinienem zrobić wymiane rozrządu?Dzwoniąc do serwisu powiedziano mi że miedzy 140-160 tys.koszt wymiany 2000PLN.Zgadzacie sie jako użytkownicy tego samochodu z opinią serwisu?Mam drugi problem,czy w dowodzie rejestracyjnym osiem ostatnich znakow {nr. nadwozia}to powinny być same cyfry? bo taka informacje uzyskałem w serwisie natomiast w tym dowodzie rejestracyjnym siodmy znak co literka i mam obawy czy nie jest aby kradziony albo coś w tym stylu.W auto komisie byl sprawdzany i nr. podwozia zgadza sie ze wpisem do ksiazki i do dowodu...sam juz nie wiem co myslec....proszę o informacje...pomożecie mi?...Pozdrawiam

#164 Guest_jps943

Guest_jps943
  • Goście

Napisano 23 grudzień 2012 - 10:37

Witam.Chcę kupić Berlingo z auto komisu z 2007r. poj.1600 75km.bez klimy o przebiegu 138000 km.Proszę o informacje po jakim przebiegu powinienem zrobić wymiane rozrządu?Dzwoniąc do serwisu powiedziano mi że miedzy 140-160 tys.koszt wymiany 2000PLN.Zgadzacie sie jako użytkownicy tego samochodu z opinią serwisu?Mam drugi problem,czy w dowodzie rejestracyjnym osiem ostatnich znakow {nr. nadwozia}to powinny być same cyfry? bo taka informacje uzyskałem w serwisie natomiast w tym dowodzie rejestracyjnym siodmy znak co literka i mam obawy czy nie jest aby kradziony albo coś w tym stylu.W auto komisie byl sprawdzany i nr. podwozia zgadza sie ze wpisem do ksiazki i do dowodu...sam juz nie wiem co myslec....proszę o informacje...pomożecie mi?...Pozdrawiam



#165 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 14 luty 2013 - 22:09

ja go nie chwalę

#166 Guest_no

Guest_no
  • Goście

Napisano 15 luty 2013 - 07:50

czemu go nie chwalisz?

#167 Guest_krzysztof

Guest_krzysztof
  • Goście

Napisano 21 luty 2013 - 17:35

Berlingo Multispace grudzień 2011r. Trzy zastrzeżenia. A)Bardzo czuły na boczne uderzenia wiatru, można się przyzwyczaić ale nie powinno mieć miejsca. B)W trakcie jazdy podczas wjeżdżania którymś z tylnych kół w niższą studzienkę, zagłębienie w jezdni, poprzeczne pęknięcia nawierzchni, torowiska i.t.p. występuje zjawisko "nadsterowności", które w trudnych warunkach atmosferycznych mogłoby doprowadzić do niekontrolowanego poślizgu. Przejechałem tym samochodem ok.55 tyś km. i nie mogę się do tego przyzwyczaić. Amortyzatory badane, w porządku. W serwisie mówią że z założenia miał być sam. ciężarowym a jest osobowym. Opony o wym.205/65/15, dedykowane do tego modelu(nie wiem, czy nie za duży balon i może dodatkowo ma wpływ na przesunięcie). C) Tak zwany zerowy luz amortyzatora przedniego(nazwa serwisowa). "Specjaliści" Citroena mówią. że muszę się przyzwyczaić do stukania amortyzatorów. Wymieniliby na inne, lecz o tym samym numerze katalogowym, więc na takie same, bo tylko te mogą być do Multispaca. Ręce opadają. Może ktoś ma wiedzę i jakieś wytłumaczenie na przedstawione problemy. A pozatym naprawdę świetny samochód.

#168 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 02 marzec 2013 - 14:11

jezdze berlingo 1.4 z 98 roku. ogolnie jest niezawodny ale dochodza z silnika ostatnio bardzo dziwne dzwieki i zaczyna chodzic jak diesel.stukanie,pyrkanie itp itd.kazdy mechanik mowi co innego(panewki,pierscienie...)a ma dopiero 95 tys. km pomozcie ludzie.co to moze byc?? spotkal sie ktos z was juz z tym???????



#169 Guest_54321

Guest_54321
  • Goście

Napisano 15 czerwiec 2013 - 00:28

witam,
Ma tylko jeden poważny plus-wygląd,najładniejszy w tej klasie(i to mnie zgubiło). A wady już wymieniam,są poważne i irytujące do kwadratu szału.
Po pierwsze:szumiący wałek sprzęgłowy na biegu jałowym(tzw.luz)sprawdzałem i jest tak we wszystkich(nie wiem jak ludzie tego nie słyszą i nic z tym nie robią co najgorsze-nigdy w życiu nie słyszałem takiego wycia z żadnego auta jakie miałem i od obcych aut),nadmienię żeby nie pisał mi żaden mądrala że może jest to łożysko oporowe(łożysko może szumieć ale dopiero po wciśnięciu a w berlingo dopiero wtedy szum cichnie)i jest tak od nowości. Po drugie-skrzynia biegów,jak od ciągnika C-360(a może nawet gorzej)zresztą to główna bolączka tej firmy. Po trzecie turbo dziura(do dwóch tysi auto stoi,trzeba uważać przy skręcaniu pod kątem 90stopni,albo się zatrzymać i włożyć jedynkę albo podpalić sprzęgło na dwójce). Po trzecie-nierówna praca silnika przy uruchamianiu przy temperaturze powyżej 15stopni(trzęsie i nierówno pracuje). Po czwarte-sławetny "common rail"jak jest zimny ale w temeraturach dodatnich to kłapie jak zawory w starym Polonezie,nierówno pracuje(jak dwusów,tarpie,zwalnia a potem nagle przyśpiesza i się ksztusi). Wiekszość z Was to ma (99,99 procent tylko albo mało jeżdzicie albo tak się znacie na kulturze pracy waszego auta(jeśli to badziewie tak można nazwać).

#170 Guest_krzysztof

Guest_krzysztof
  • Goście

Napisano 18 czerwiec 2013 - 20:24

Masz kolego z xtr-a niesamowicie smutne doświadczenia, lecz nie wmawiaj innym użytkownikom tych aut, że są głusi albo niedoświadczeni. Nic z tych rzeczy które wymieniasz nie mają miejsca w moim Citroenie, za to inne opisałem powyżej(regularnie nękam serwis). Mój samochód jest na gwarancji więc jeszcze się nie martwię. Więcej optymizmu albo zmiana marki pojazdu a Twoje życie od razu stanie się lepsze.

#171 Guest_krzysztof

Guest_krzysztof
  • Goście

Napisano 18 czerwiec 2013 - 20:24

Masz kolego z xtr-a niesamowicie smutne doświadczenia, lecz nie wmawiaj innym użytkownikom tych aut, że są głusi albo niedoświadczeni. Nic z tych rzeczy które wymieniasz nie mają miejsca w moim Citroenie, za to inne opisałem powyżej(regularnie nękam serwis). Mój samochód jest na gwarancji więc jeszcze się nie martwię. Więcej optymizmu albo zmiana marki pojazdu a Twoje życie od razu stanie się lepsze.

#172 Guest_cziko

Guest_cziko
  • Goście

Napisano 20 czerwiec 2013 - 14:52

taki rocznik i takie przebieg, w życiu ja mam 2000r i 190 000 a mało poruszam się...

#173 Guest_54321

Guest_54321
  • Goście

Napisano 04 lipiec 2013 - 00:27

witam,
Po pierwsze Panie kolego to nie porównuj aut niby takich samych a zupełnie innych.Twój Multi 90HP,jest o rok młodszy i może już coś poprawili-szczerze wątpię,(moje auto to początek EURO 5 i ośmiu zaworów),ma 112HP(twój 90HP) i to jest różnica jak diabli(ty masz turbinę ze stałą geometrią a ja ze zmienną),zawieszenie też jest inne, masa własna,mój jest z homologacją na ciężarowe ale przerobiony z siedmiomiejscowego(oryginał-fabryka-VIGO-ESPANIOL)a twój zupełnie inny.Ja mam też zupełnie inne oprogramowanie sterowania wtryskiwaczy i mapy,a ty inne i wiele innych rzeczy z elektroniki.Jeżdziłem takim jak twój,jest różnica w kulturze pracy ogromna(nie ma tego tarpania i klekotania)ale skrzynia biegów taka sama jak w C-360 i szum jak u mnie na biegu jałowym(ja sprawdzałem około 80aut Citroen Berlingo od 2008-2013 i one wszystkie szumią-ty naprawdę jesteś głuchy albo przesiadłeś się z Żuka lub Poloneza-albo lobbujesz markę jako pracownik firmy).U ciebie nie ma takiej turodziury między 1000 a 2000,ale za to przestaje ciągnąć powyżej 3500 a u mnie dopiero coś jest wart.Spalanie twojego też ma mniejszą wartość o około 0,8litra na 100km.Jak będziesz miał takie samo to się dopiero wypowiadaj(no chyba że szef z firmy tak wam każe).

#174 Guest_anastazy

Guest_anastazy
  • Goście

Napisano 09 październik 2014 - 14:45

Wg mnie Berlingo to bardzo dobre auto, dodatkowo na każdym kroku są sklepy z częściami do Citroena Berlingo jest dość popularne. nadaje się do firmy, można założy gaz, z tyłu jest sporo miejsca. Za 20 000zł stoi taki do kupienia w AutoOrder tylko że w wersji MultiSpace, warto się rozejrzeć, bo ma niski przebieg.



#175 Kaczmar

Kaczmar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 201 postów

Napisano 27 kwiecień 2015 - 23:03

Jeżeli ktoś by szukał amorków do francuza to ja kupowałem stąd http://salko.pl/95-AMORTYZACJA i sa dobre, z produkcji record są porządne. Bardzo dobry współczynnik jakości do ceny
auto oceniam bardzo dobrze, malo awaryjne i oszczedne



#176 malina88

malina88

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 15 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 24 sierpień 2016 - 13:59

W autach francuskich problemem jest często tylna belka, więc jeśli ktoś miałby z tym problem to zapraszamy tu: http://tylnabelka.pl/

 

#177 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 933 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 30 grudzień 2016 - 10:07

Minusem w tych samochodach z pewnością są tylne belki, zarówno jak i w innych samochodach tej marki. Jeśli chcesz to możesz sprawdzić sobie firmę zajmującą się regeneracją tylnych belek. Mój znajomy regenerował tylna belka Citroen Berlingo: masz link. Uważam, ze firma godna polecenia. 



#178 ydzik

ydzik

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 113 postów

Napisano 08 maj 2018 - 05:06

Ja z Citroenem mam jak najlepsze wspomnienia. Mimo, że się go pozbyłem, zmusiła mnie do tego sytuacja ekonomiczna. Jedyny problem, to tylna belka w tym samochodzie, średnio raz w roku musiałem oddać ją do regeneracji. Robił mi to warsztat https://tylnabelka.p...-belka-renault/ , ceny mieli dośc niskie w tamtym czasie, mimo wszystko dość mocno dostawała kieszeń.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych