Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czy to jest zakup towaru czy koszt?

kpir zakup koszt rubryka

wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bea11

Bea11

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 06 maj 2014 - 14:03

Prowadzę biuro projektowe (KPiR). Do tej pory księgując zakup papieru, tonerów itp. materiałów biurowych wrzucałam je w koszty (kol. 13). Od niedawna poza usługami typowo projektowymi, zajęłam się również świadczeniem usług kserograficznych dla firm. Co oznacza, że nadal kupuję materiały biurowe na użytek świadczonych usług projektowych, jak również dla działalności punktu ksero. I tu pytanie. Jak powinnam księgować teraz zakup np. papieru do ksera, toneru, czy nadal w kol. 13, czy raczej kol. 10? Sprzedaję usługę typu: wydruk, ksero wielkoformatowe- a nie papier i toner. Proszę o wyjaśnienie.



#2 koleżanka

koleżanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 14127 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 06 maj 2014 - 18:34

skoro sprzedajesz usługi to zakupy do świadczenia tych usług księguj w kolumnie pozostałe wydatki





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: kpir, zakup, koszt, rubryka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy