Skocz do zawartości

Intercyza 7 lat po ślubie

7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_-praw-grzesnal

Guest_-praw-grzesnal
  • Goście

Napisano 01 maj 2011 - 16:19

Witam .
Jestem 7 lat po ślubie i teraz między nami przestało się układać i jest coraz gorzej nie chcę o tym myśleć ale obawiam się że kiedyś dojdzie do rozwodu. Moja żona nie przyjmuje do wiadomości że robi coś źle tylko że ja się czepiam a w moim przekonaniu właśnie tak nie jest. Dodam że ja pracuję już od 4 lat za granicą i wszystko co posiadamy pochodzi z mojej pracy w Polsce i za granicą .
Moja żona nigdy nie pracowała opiekuje się dziećmi 4 i 7 lat i mieszkaniem .
Mamy mieszkanie 2 samochody i działkę budowlaną na której już stoi dom w surowym stanie. Nigdy niczego nam nie brakowało bo na prawdę się staram żeby jakoś w domu było. Ostatnie parę lat żona zaczęła się opuszczać w swoich obowiązkach i wydaje zdecydowanie za dużo pieniędzy (po parę tyś miesięcznie dzieci nie wychodzą z domu na plac zabaw nie chodzą do przedszkola jak mama zaśpi ciągle są chore co wyzdrowieją to max. tydzień i znów to samo nie płaci rachunków mimo że ma dostęp do pieniędzy itp.) jednym słowem robi co chce i nie słucha nikogo. Niestety na więcej nielojalności nie mogę sobie pozwolić i dlatego pomyślałem o intercyzie żeby coś dla dzieci zostało. Rozmawiałem z nią i powiedziała że mi ją podpisze . Czy intercyza coś zmieni że od tej pory żona nie będzie mieć prawa do majątku który zarobię ? Chcę dodać że nie pozbawię ją środków do życia(jestem normalny i wiem ile życie kosztuje a dostanie tyle że będzie musiało wystarczyć ) tylko chcę zachować to co po intercyzie będzie dla dzieci .
Czy żona nie będzie mieć prawa do pieniędzy które później zarobię ?
Cały czas inwestuję w dom i nie chciałbym się nim dzielić po rozwodzie.
Proszę doradźcie jak spisać intercyzę żebym spał spokojnie.
Czy mogę na tą chwilę zrobić podział majątku i zapisać to w intercyzie?