Skocz do zawartości

Wyrzucenie z domu przez rodziców

19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_-praw-yankees

Guest_-praw-yankees
  • Goście

Napisano 22 luty 2010 - 17:59

Witam. Mam 19lat. Moi rodzice często straszą mnie, że mam już tyle lat, że mogą mnie wyrzucić z domu bez konsekwencji. Chciał bym się dowiedzieć, czy to jest prawda? Jestem uczniem technikum, przedemną jeszcze 2 lata nauki i później chciałbym iść na studia. Gdy mnie wyrzucą mogę wnieść sprawę do sądu, aby rodzice płacili mi za wyżywienie mieszkanie utrzymanie mnie i za szkołę? Nie robię nic takiego, by sąd mógł im przyznać rację. Nie biorę narkotyków, nie uciekam z domu ani ze szkoły itp.
Ps. zarobki rodziców są wysokie więc będą w stanie płacić alimenty

#2 Guest_-praw-pprzemo

Guest_-praw-pprzemo
  • Goście

Napisano 22 luty 2010 - 22:42

Strasza bo widac ze nie przykladasz sie do nauki lub sa inne powody tego straszenia...nic nie dzieje sie bez przyczyny.
Rodzice moga cie wyrzucic z domu i wcale nie musza ci placic skoro nie dokladasz staran aby jak najszybciej sie usamodzielnic.
Dostaniesz 500-800zl alimentow i na co ci to starczy.?
Jezeli zrzedzenie rodzicow lub ich wymagania cie mecza sam mozesz sie wyprowadzic bo podejrzewam ze nauka ci nie zabardzo pasuje...
Moja rada wez sie do nauki a nie kombinuj bo to ze rodzice duzo zarabiaja nie oznacza ze beda musieli duzo placic.
Pewnie nie wiesz ale niektorzy musza sie za 500-800 utrzymywac i to we 2osoby..
CYTATChciał bym się dowiedzieć, czy to jest prawda?
TAK
CYTATGdy mnie wyrzucą mogę wnieść sprawę do sądu, aby rodzice płacili mi za wyżywienie mieszkanie utrzymanie mnie i za szkołę?
Niestety tak nie jest jak piszesz.
CYTATNie robię nic takiego, by sąd mógł im przyznać rację
Nie powiesz ze bez powodu cie strasza..

#3 Guest_-praw-tomax

Guest_-praw-tomax
  • Goście

Napisano 23 luty 2010 - 13:02