Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kiedy student traci ubezpieczenie zdrowotne?

5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 671337 postów

Napisano 03 listopad 2013 - 18:58

Komentarz do artykułu: Kiedy student traci ubezpieczenie zdrowotne?

#2 Guest_beata

Guest_beata
  • Goście

Napisano 03 listopad 2013 - 18:58

Ukończenie studiów to dzień zdania ostatniego egzaminu np. 10.06 czy dzień oddania legitymacji studenckiej np. 10.10 ?

#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 19 październik 2015 - 07:17

ukończenie studiów to dzień w którym się obroniłaś

#4 Guest_Arek

Guest_Arek
  • Goście

Napisano 12 październik 2016 - 00:43

Mam 33 lata i po latach wróciłem na studia. Postanowiłem jednak zrezygnować ze studiów w związku z tym od października nie pojawiłem się na kolejnym roku akademickim. Legitymacja ważna jest do końca października a co dalej z ubezpieczeniem? Jako ,że jestem starszym studentem na mój wniosek uczelnia mnie ubezpieczyła. Co teraz? Czy powinienem zgłosić fakt na uczelni , że przerwałem studia i żeby mnie już nie ubezpieczali ?a drugie pytanie : od kiedy w końcu przestają mnie zgłaszać do ubezpieczenia i czy od momentu wygaśnięcia jest to ubezpieczenie ważne jeszcze 30 dni czy 4 miesiące jako że jestem starszym studentem i na mój wniosek mnie ubezpieczają. Trochę się w tym pogubiłem. Bardzo proszę o odpowiedź.

#5 Guest_edeky

Guest_edeky
  • Goście

Napisano 25 listopad 2016 - 15:20

Artykuł napisany przez prawnika, a w jego treści brakuje kluczowej informacji - jaki dzień należy uznać za termin ukończenia studiów ? Ostatni zdany egzamin ? Dzień obronienia pracy magisterskiej ? Datę widniejącą na dyplomie ? Datę otrzymania dyplomu ? Dodam, że informację widniejącą w komentarzu do tego artykułu, nie uznaję za wiarygodną i wiążącą.

#6 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 20 październik 2018 - 21:56