Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kto ponosi koszty transportu przy reklamacji?


10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 671874 postów

Napisano 06 sierpień 2013 - 09:48



Komentarz do artykułu: Kto ponosi koszty transportu przy reklamacji?

#2 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 06 sierpień 2013 - 09:48

Dużo w internecie pisze się o kosztach związanych z reklamacją, gdy reklamuje konsument natomiast nie jest wyjaśniona sytuacja, gdy instalator, który zakupił i zamontował u swojego klienta sprzęt, demontuje go i reklamuje u sprzedawcy - jakie prawa ma instalator? Czy sprzedawca w tym przypadku również ponosi koszty transportu do producenta? Kto ponosi w takim przypadku koszty związane z demontażem, dostarczeniem do sprzedawcy a następnie odbiorem i montażem naprawionego sprzętu? Jest to sprzedawca, instalator czy konsument?

#3 Guest_Hermes Consulting

Guest_Hermes Consulting
  • Goście

Napisano 11 styczeń 2014 - 23:49

Witam,
pomagamy w takich sprawach konsumentom, szczególnie wobec nieuczciwych sprzedawców, którzy nie uwzględniają zasadnych reklamacji lub nie oddają pieniędzy po odstąpieniu od umowy.
Proszę opisać dokładnie całą sytuację i przesłać maila na adres reklamacje@hermesconsulting.pl
pozdrawiamy

#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2014 - 15:40

jeśłi sprzedawca wysłał nam towar niezgodny z umową, a w związku z roszczeniami prosi o odesłanie towaru i obiecuje zwrot kosztów - to czy opłatę za odsłanie towaru ponosi kupujący? - tego nie wyjaśniono

#5 Sobi

Sobi

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 893 postów
  • LokalizacjaWwa

Napisano 03 grudzień 2014 - 18:57

Skoro obiecuje zwrot kosztów i wina leży po stronie sprzedającego to dlaczego kupujący ma ponosić koszt w tym wypadku? Mowa oczywiście o tym zapytaniu. Bo nie do końca rozumiem o co chodzi.



#6 Guest_Urszula

Guest_Urszula
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2014 - 10:51

witam wczoraj zrezygnowałam z przyjęcia psa właściciel pzepiasł dziś na mnie owego pieska i wysyła mi go za odpłatą mimo że pisałam ze rezygnuje i nie moge go przyjąć kto poniesie koszty wysyłki?

#7 Guest_Gość 2

Guest_Gość 2
  • Goście

Napisano 17 kwiecień 2015 - 19:16

W momencie kiedy sprzedawca wysłał towar niezgodny z zamówieniem/umową (kanapa w złym kolorze i na gąbce, mimo, iż miała być na sprężynach), uznaje złożoną reklamację i kazuje wysłać towar, to kto ponosi koszt przesyłki? Mowa jest o komplecie wypoczynkowym, więc wysyłka nie będzie tania

#8 Guest_Piotrek

Guest_Piotrek
  • Goście

Napisano 07 październik 2016 - 13:16

witam wczoraj zrezygnowałam z przyjęcia psa właściciel pzepiasł dziś na mnie owego pieska i wysyła mi go za odpłatą mimo że pisałam ze rezygnuje i nie moge go przyjąć kto poniesie koszty wysyłki?

Największe koszty poniesie pies. Chociaż może dobrze, że nie trafił do Ciebie.



#9 Guest_Mimimi

Guest_Mimimi
  • Goście

Napisano 27 luty 2017 - 17:27

Urszula kup nastepnym razem pluszowego,pies to nie rzecz

#10 Guest_ertg

Guest_ertg
  • Goście

Napisano 28 maj 2019 - 08:16

Gość 2, 2015-04-17 20:16Zgłoś W momencie kiedy sprzedawca wysłał towar niezgodny z zamówieniem/umową (kanapa w złym kolorze i na gąbce, mimo, iż miała być na sprężynach), uznaje złożoną reklamację i kazuje wysłać towar, to kto ponosi koszt przesyłki? Mowa jest o komplecie wypoczynkowym, więc wysyłka nie będzie tania. To chyba musisz zapytac sprzedawcy czy ma umowe z jakims przewoznikiem typu door to door, jak nie to wysyłasz na swoj koszt a potem domagasz się zwrotu

#11 Guest_Malina

Guest_Malina
  • Goście

Napisano 23 październik 2019 - 16:56

Dzień dobry kupiłam telewizor który przewiozlam do 2 mieszkania na miejscu okazało się że jest uszkodzony po przywiezieniu go z powrotem został oddany do sprzedawcy i wymieniony na dobry muszę go znowu zawieść do 2 mieszkania kto powinien ponieść koszty transportu?



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych